koper Zgłoś #21 Napisano 5 Sierpnia 2014 jest ktoś w stanie podać mi wymiary tych tuleii, (wysokość, szerokość,) bo myśle sobie dorobić taką z pełnej gumy o wiele mocniejszej jak te co są na rynku a otwór środkowy nawiercić odpowiednim wiertłem i wbić tą mniejszą stalową tulejkę. Mam nadzieje że zda to egzamin. Bo posiadam taka twardą gumę co sie nada do tego. Tylko nie mam wymiarów. Kupiłem dokładnie rok temu sklepową tuleje i pękła i znów to samo, przecież te część w sklepach to same śmieci, od lemforerów, po reszte barachło..!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #22 Napisano 5 Sierpnia 2014 A jak zawulkanizujesz całość? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbo31 Zgłoś #23 Napisano 5 Sierpnia 2014 Nie ma sensu dorabiać gumy, przecież cała łapa jest aluminiowa, nie jestem pewien czy to się będzie trzymało kupy. Miałem ten sam problem więc wymieniłem komplet amorków i tuleje tylnej belki. Jazda stała się o wiele przyjemniejsza i auto stało się bardzo pewne na zakrętach. Z tego co pamiętam są dostępne same gumy do wprasowania w łapę ale jakoś nie byłem do tego przekonany. Tuleje Lemforder i amory Kayaba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian_91 Zgłoś #24 Napisano 5 Lutego 2016 Witam Panowie, nie chce zakladac nowego tematu wiec mam problem tego typu, po zakupie strasznie bujalo autem, tak jak by on sam decydowal jak sie prowadzi, wymienilem wiec komplet wachaczy na przodzie + koncowki drazkow, problem nie ustal, zainwestowalem znowu w komplet 4 amortyzatorow problem nie ustal, wymienilem poduszki pod skrzynia i silnikiem, problem nadal nie ustal, wymienilem 4 pompowtryski, + kolo dwumasowe i sprzeglo problem nadal ten sam, ostatnio zakupilem nowe felgi + opony, nadal samochod zachowuje sie jak by sam sie chcial prowadzic, strasznie buja na nierownosciach i mam wrazenie ze przod badz tyl mi ucieka, zrobilem zbieznosc kilka krotnie i roznych mechanikow, nie wiem co moglbym zrobic dalej, dodam iz samochod robi ogromne przebiegi, od grudnia 2014 do teraz 2016 zrobilem nim 86 tysiecy, jazda tym autem nie jest komfortowa strasznie buja mam wrazenie ze przod strasnie ucieka jak by mial luzy, co moge jeszcze wymienic aby problem ustal, samochod ma w chwili obecnej 170 koni po chipie, ale to raczej nie ma wplywu na bujanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #25 Napisano 5 Lutego 2016 tył ucieka... tuleje tylnej belki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian_91 Zgłoś #26 Napisano 5 Lutego 2016 (edytowane) sam juz nie wiem, ciezko stwierdzic mam wrazenie jak by cale auto mi uciekalo przod wraz z tylem - - - - - aktualizacja - - - - - tylnych tuleji nie ruszalem, na przegladzie stwierdzili ze sztywne sa, moge sie polasic na ich wymiane, ale juz tyle zainwestowalem w ten samochod ze kupil bym b6 w niezlym stanie - - - - - aktualizacja - - - - - za passka zaplacilem 14,900, przed ten okres wrzucilem w niego nowe zawieszenie przod Lemforder 1750 zl, kolo dwumas + sprzeglo 1800, wszystkie amorki 900, pompowtryski 2800, porzeracz pieniedzy, nie licze juz poduszek pod skrzynie i silnik, 2x rozrzad 5x olej i robota tego wszystkiego Edytowane 5 Lutego 2016 przez Damian_91 bląd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #27 Napisano 5 Lutego 2016 Zostały Ci tylko tuleje tylko skoro amortyzatory nowe. Obejrzyj jeszcze sprężyny na tyle może jakiś zwój pęknięty. Ewentualnie samochód jest krzywy ale skoro zbieżność robiona to raczej wyklucza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZrobieSam Zgłoś #28 Napisano 20 Lutego 2016 Mozliwe ze tuleje sam bede wymienial ale u mnie juz naprawde twgo potrzebuja a moze cala kwestia lezy na oponach warto sprawdzic zmiany na zimowki dla proby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach