Skocz do zawartości
Gość wojtala

blokowanie hamulcy przód po ok 40 min jazdy , pompa ABS ???

Rekomendowane odpowiedzi

ok zobaczymy na zaworek. zacisk chodzi lużno. jak znajde przyczyne to dam znac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dodam swoje 3 grosze do tematu

 

kupilem Passka 2 tygodnie temu przyjechalem nim z warszawy do sosnowca bez szwanku i jescze 2-3 dni jezdzilem po sosnowcu bylo wszystko ok

 

pojechalem na przeglad i od tego momentu zaczely sie problemy

 

zaczelo sie od tylnego prawego kola wymienilem zacisk ustalo

 

na jeden dzien :( zaczely sie problemy z przodu wymienilem zaciski profilaktycznie i przewody elastyczne ---- ustalo

 

na cale poltora dnia

pedal na odpalonym silniku przy kazdym nacisnieciu rosnie a jak sie go przytrzyma powoli schodzi jak juz sie nie da jechac pare razy musze szybko popompowac i puszcza na pare km

 

Na komputerze nie pokazuje zadnych bledow jedyne co to zaraz po zatrzymaniu przednie kola sa lekko cieple da sie dotknac felgi z tylu natomiast gorace strasznie ale co ciekawe auto nie nurkuje tylem tak jak by byl reczny zaciagniety tylko przod sie unosi lekko

 

Powiem tyle

POMOCY

 

auto jezdzi na TAXI nawet nie wiecie jakie to jest meczace jezdzic 12 godzin po miescie dziennie

Edytowane przez Grapcio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podepne sie pod temat

potrzebuje pomocy

 

wczoraj jechałem swoim passatem i doszło do zablokowania hamulców

 

tzn. jechałem i w pewnym momencie poczułem że tiptronic zaczoł mi redukować biegii i auto dość mocno zwalniało pedał hamulca stawał się co raz bardziej twardszy jak się juz zaczymałem wszystkie 4 koła były gorące z przednich kół szedł dym i mały ogień z klocka

 

na desce zaświeciła mi się kontrolka abs i ten żółty wykrzyknik od esp

 

jak wystygły mi tarcze to trochę postukałem w zaciski i powoli puszczało i jakos dojechałem do domu dzis wsiadłem do auta zrobic próbe i okazało sie że pedal bardzo nisko jest po naciśnięciu hamulca a jak odpaliłem silnik to pedał poszedł w podłoge

 

co to moze być ? potrzebuje pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc

 

Mam dla Ciebie sposob na wykluczenie serva badz wrecz przeciwnie

 

W moim przypadku uszkodzone bylo servo tylko w dziwny sposob

bo po puszczeniu pedalu hamulca nie znikalo podcisnienie z serva

wymiana pomogla uzywke kupilem za 100zl i po sprawie

 

ale do tematu

 

jak nastepnym razem zacznie Ci sie znow zapiekac hamulec pedal robic twardy itd

odepnij podcisnienie od serva najlepiej przez wyjecie rurki z lacznika gumowego w scianie grodziowej i ponaciskaj wtedy na hamulec nie za mocno pare razy nie musisz go wciskac do podlogi tylko tyle zeby nim poruszac potem podepnij spowrotem podcisnienie i sprawdz czy chociaz troche pomoglo

 

mi pomagalo na okolo 30-60 min jazdy zalezy ile bylo hamowania a efekt koncowy taki ze na drogi dzien jak to wyczailem ze tak sie dzieje wymienilem servo

 

A jak nie to rano maska w gore wtyka od ABS w gore i pojezdzic troche bedzie piszczal i migal ale hamulce bada 100% sprawne w ten sposob wykluczysz ABS (pompa bez zasilania nie bedzie moze hamowac auta)

 

jak to pomoze allegro i tanio w krakowie regeneruja

 

jak wszystkie kola Ci sie grzeja to od razu mozesz wykluczyc wszystko za pompa ABS (ja wymienialem prawie wszystko od kół w góre)

 

Jak dla mnie to servo tylko pamietaj niech wymienia je ktos madry kumplowi tak wymienili serwo ze auto mogl tylko pchac bo po odpaleniu od razu hamulec mial wcisniety

 

A i jeszcze jedno jak by sie okazalo ze to serwo i bys chcial je sam wymieniac to nie prubuj wyciagac trzpienia regulacyjnego z pedalu latwo go polamac (taki fikusny zatrzask) latwiej jest go odkrecic

Ja to zrobilem tak ze od dolu wsadzilem na niego klucz a krecilem calym servem pod macha

 

Pozdrawiam

Radzio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mialem taki problem w holandi,prawe przednie kolo mi sie blokowalo az dymek poszedl na autostradzie,usterka to uszkodzona pompa hamulcowa,po wymianie problem odszedl na dobre

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opisze problem z paskiem 3b6 mojej siostry 19 avf .Po przejechaniu kilku kilometrów zaczynają trzymać hamulce szczególnie lewe przednie kolo wiec zregenerowałem przednie zaciski lecz problem dalej występuje.Dziś zabrałem sie za diagnoze problemu.Otóż prawdopodobnie przyczyna lezy w servie bo gdy nawet jadę drogą i zaczynam ostro hamować auto traci chwilowo moc i silnik schodzi do obrotów biegu jałowego a dzieje sie to dlatego ze ucieka podciśnienie z układu turbina nie jest wtedy sterowana .Na postoju po użyciu stetoskopu i lekkim wciśnieciu hamulca słychać przy pedale uciekające powietrze i automatycznie obroty silnika spadają gdy są nawet na maxa przez brak podciśnienia i pedał sie robi twardy.Wypada wymontować serwo i przyjrzeć się dokładnie choć wody w nim nie stwierdzono.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Roger, ogarnij do tego auta miernik podciśnienia i do dzieła.

Przede wszystkim - przed pomiarami obejrzyj króciec wychodzący z pompy podciśnienia, czy nie ma na nim luzu bocznego - niestety nagminnie jest on źródłem problemów.

Sprawdź, czy pompa Vacuum daje należyte podciśnienie. Powinno być to 0,8 bara na biegu jałowym. Zegar musi być wpięty pod samą pompę podciśnienia, a trójnik (z którego idzie podciśnienie właśnie na osprzęt silnika) zaślep na czas pomiaru. Jeśli wartość na zegarze będzie oscylowała koło 0,8 bara, a na podwyższonych obrotach około 1 bar, to analogicznie posprawdzaj czy na podłączonym serwie wartość podciśnienia nie spada do jakichś krytycznych wartości.

Dodam tylko, że dźwięk uciekającego podciśnienia po wciśnięciu hamulca może być trochę złudny, ale to zawsze pozostaje (w pewnych granicach oczywiście) wrażenie subiektywne.

Jeśli będziesz potrzebował pomocy w zdiagnozowaniu, pisz do mnie na PW, chętnie doradzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Luźny króciec ogarnełem 2 miechy temu wiec było ok a problem się pojawił 2 tygodnie temu ale już sprawa rozwiązana oto przyczyna teraz tylko trzeba zakupić jakieś nowe serwo i będzie ok 2014-01-02-813.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość krystek1

Ja mam podobny problem, jakiś miesiąc temu zamarzło mi servo, odmroziłem bo musiałem gdzieś jechać jednak było -12 stopni i w trakcie jazdy hamulce przyłapały. Tarcze rozgrzały się na czerwono, pojawił się nawet mały płomień. Skończyło się na lawecie. Okazało się że w serwo było z dwa litry wody. W związku z tym kupiłem servo na allegro i zmieniłem(zmieniłem też płyn hamulcowy). Po tamtej przejażdżce palą mi sie kontrolki od abs i wykrzyknik (chyba kontrola trakcji). Wczoraj w trakcie jazdy, po przejechaniu jakiś 40 kilometrów auto zaczęło zwalniać i czułem że ma opór. Zatrzymałem się i okazało się że wszystkie tarcze są rozgrzane (nie były czerwone ale czuć było od nich ciepło i stukały przy stygnięciu). Zastanawiam sie co może być tego przyczyną, Jak stanąłem na poboczu to hamulec był jakby bardzie twardy i kiedy wcisnąłem pedał hamulca aż zaczął opadać powoli w dół to hamulce puściły. Dodam że tym razem nie było mrozu, a i kupione przeze mnie servo wyglądało jak z pudełka. Mechanik mówi że wtedy kiedy hamulce rozgrzały mi się do czerwoności to mógł mi stopić się czujnik od abs i to może być przyczyna nieprawidłowości. Co wy o tym sądzicie, co może być z tymi hamulcami? (passat b5 fl, 1,9 tdi 130 km, 2001r AWX)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności