Skocz do zawartości

lukasz8402

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasz8402

  • Urodziny 21.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Szczucin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja czuję że u mnie problem leży w tym, że turbo za późno wstaje.
  2. Chodzi o to, że na niskich jest bardzo słaby a po przekroczeniu tak 1700 jest nagły skok mocy. Sprawdzę jeszcze podciśnienia. Zawór N75 podmieniony.
  3. Witam wszystkich. Po wymianie silnika na AWX (z całym osprzętem) w moim pasacie b5 2001na niskich brakuje mocy. Po przekroczeniu 1700obrotów następuje efekt petardy a poniżej tej wartości samochód ledwo się ciągnie. - zregenerowana turbina. - podmieniany przepływomierz; Podejrzewałem, że to wina sterownika ze starego silnika i na wszelki wypadek wgrałem do niego mapę ze sterownika który był razem z AWX ale bez zmian. Macie jakieś pomysły co jest nie tak?
  4. Dziś się załamałem bo nikt nie zna odpowiedzi na tą usterkę. Postanawiam go spalić a film udostępnić na YT to może zarobię wejściami na jaką mazdę. Zbyt dużo się w nim psuło/psuje i straciłem nadzieję.
  5. Ręczne wciskanie przy włączonym zapłonie nie zmieniało stanu wskazania na wyświetlaczu. Problem pojawił się po wyładowaniach atmosferycznych. Zawsze kontrolka działała sprawnie, bez mrugań itd.
  6. Witam, mam problem ze świecącą non stop kontrolką od hamulca ręcznego. Na wyświetlaczu pojawia się komunikat HANDBRAKE ON oraz emitowany jest sygnał dźwiękowy w trakcie jazdy. Sprawdzałem przełącznik przy dźwigni ręcznego i działa (zwiera/rozwiera). Czy możliwe, że komunikat HANDBRAKE ON może być powiązany np z czujnikiem poziomu płynu hamulcowego? - sprawdzałem płyn i jest ok. Czy możecie mi powiedzieć gdzie wędruje przewód od ręcznego? czy do komputera komfortu i ewentualnie do których pinów? pozdrowienia
  7. chodzi o czujnik temperatury płynu chłodzącego? jeśli tak to czy błędnie podawana była temperatura na zegarach?
  8. u mnie dymi na niebiesko jak jest zimny, jak się nagrzeje wszystko jest ok. Dymu naprawdę jest dużo. Po przejechaniu 6tysięcy kilometrów stan oleju jest w normie. Pompowtryski siadają?
  9. u mnie jest tak że czuję jakby silnik spalał nie ropę tylko olej z frytek. Stało się to nagle. Turbinę sprawdzałem i jest ok, uszczelniacze na zaworach były wymieniane jakieś 9 miesięcy temu... Jak sprawdziłem przewody to wychodzi na to że olej zasysany jest przez turbinę przewodem który jest połączony z odmą. Egr mam w oleju. Czy to możliwe, że silnik mam skończony?? Wszystko chodziło ładnie i stało się to z dnia na dzień. Po 6tysiącach kilometrów brakowało jakiś 1l oleju. Co radzicie? Czasem jakby mniej było tego zapachu "frytek" z rury. Najwięcej smrodzi jak jest zimny.
  10. no tak ale jak jest np 15-20 stopni to wszystko ok. Wydaje mi się, że powinien szybciej zapalić. Boję się czy przy -20 odpali...
  11. witam Pasek b5 lift z 2001 silnik AVF. Przy temperaturach rzędu +10 stopni i mniej mam (najniższa przy jakiej próbowałem +4) problem z odpaleniem. Muszę go pokręcić na rozruszniku przez jakieś 3sek im zimniej tym dłużej... Wymieniłem niedawno świece na nowe. Kolega twierdzi że tak ma być i zacznie palić normalnie przy temperaturach minusowych ponieważ automat od świec żarowych włącza się przy niskich temperaturach. pozdrawiam łukasz
  12. Układ był testowany pod względem przedmuchów do płynu chłodniczego testerem (tester wkladany do zbiorniczka w razie wykrycia CO2 zmienia barwę) i nic nie wykazał. Okazało się że przy przejechaniu kilkunastu kilometrów z prędkością około 140km/h zostaje wyrzucony płyn chłodniczy poprzez korek (korek zmieniany 3 razy). Zdjęliśmy głowicę i nigdzie nie widać przedmuchów. Pompa wody ok. Macie jakieś pomysły??
  13. nie czujnika stopu. regulacja wysokości pedału hamulca
  14. miałem problem z blokowaniem kół w moim pasku. Czasami blokowały się hamulce a czasami wszystko było ok. Po wielu kombinacjach okazało się że problem tkwił w regulacji śruby pod pedałem hamulca. Po przekręceniu kilku obrotów (większy luz) problem ustał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności