lukasz8402
-
Liczba zawartości
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lukasz8402
- Urodziny 21.02.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Łukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Szczucin
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
diesel Po wymianie silnika brak mocy na niskich.
lukasz8402 odpowiedział lukasz8402 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Daj znać co i jak. -
diesel Po wymianie silnika brak mocy na niskich.
lukasz8402 odpowiedział lukasz8402 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja czuję że u mnie problem leży w tym, że turbo za późno wstaje. -
diesel Po wymianie silnika brak mocy na niskich.
lukasz8402 odpowiedział lukasz8402 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Chodzi o to, że na niskich jest bardzo słaby a po przekroczeniu tak 1700 jest nagły skok mocy. Sprawdzę jeszcze podciśnienia. Zawór N75 podmieniony. -
lukasz8402 obserwuje zawartość → Po wymianie silnika brak mocy na niskich.
-
Witam wszystkich. Po wymianie silnika na AWX (z całym osprzętem) w moim pasacie b5 2001na niskich brakuje mocy. Po przekroczeniu 1700obrotów następuje efekt petardy a poniżej tej wartości samochód ledwo się ciągnie. - zregenerowana turbina. - podmieniany przepływomierz; Podejrzewałem, że to wina sterownika ze starego silnika i na wszelki wypadek wgrałem do niego mapę ze sterownika który był razem z AWX ale bez zmian. Macie jakieś pomysły co jest nie tak?
-
Dziś się załamałem bo nikt nie zna odpowiedzi na tą usterkę. Postanawiam go spalić a film udostępnić na YT to może zarobię wejściami na jaką mazdę. Zbyt dużo się w nim psuło/psuje i straciłem nadzieję.
-
Ręczne wciskanie przy włączonym zapłonie nie zmieniało stanu wskazania na wyświetlaczu. Problem pojawił się po wyładowaniach atmosferycznych. Zawsze kontrolka działała sprawnie, bez mrugań itd.
-
Witam, mam problem ze świecącą non stop kontrolką od hamulca ręcznego. Na wyświetlaczu pojawia się komunikat HANDBRAKE ON oraz emitowany jest sygnał dźwiękowy w trakcie jazdy. Sprawdzałem przełącznik przy dźwigni ręcznego i działa (zwiera/rozwiera). Czy możliwe, że komunikat HANDBRAKE ON może być powiązany np z czujnikiem poziomu płynu hamulcowego? - sprawdzałem płyn i jest ok. Czy możecie mi powiedzieć gdzie wędruje przewód od ręcznego? czy do komputera komfortu i ewentualnie do których pinów? pozdrowienia
-
chodzi o czujnik temperatury płynu chłodzącego? jeśli tak to czy błędnie podawana była temperatura na zegarach?
-
u mnie dymi na niebiesko jak jest zimny, jak się nagrzeje wszystko jest ok. Dymu naprawdę jest dużo. Po przejechaniu 6tysięcy kilometrów stan oleju jest w normie. Pompowtryski siadają?
-
u mnie jest tak że czuję jakby silnik spalał nie ropę tylko olej z frytek. Stało się to nagle. Turbinę sprawdzałem i jest ok, uszczelniacze na zaworach były wymieniane jakieś 9 miesięcy temu... Jak sprawdziłem przewody to wychodzi na to że olej zasysany jest przez turbinę przewodem który jest połączony z odmą. Egr mam w oleju. Czy to możliwe, że silnik mam skończony?? Wszystko chodziło ładnie i stało się to z dnia na dzień. Po 6tysiącach kilometrów brakowało jakiś 1l oleju. Co radzicie? Czasem jakby mniej było tego zapachu "frytek" z rury. Najwięcej smrodzi jak jest zimny.
-
chwilę kręci zanim odpali przy +10C...
lukasz8402 odpowiedział lukasz8402 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
no tak ale jak jest np 15-20 stopni to wszystko ok. Wydaje mi się, że powinien szybciej zapalić. Boję się czy przy -20 odpali... -
witam Pasek b5 lift z 2001 silnik AVF. Przy temperaturach rzędu +10 stopni i mniej mam (najniższa przy jakiej próbowałem +4) problem z odpaleniem. Muszę go pokręcić na rozruszniku przez jakieś 3sek im zimniej tym dłużej... Wymieniłem niedawno świece na nowe. Kolega twierdzi że tak ma być i zacznie palić normalnie przy temperaturach minusowych ponieważ automat od świec żarowych włącza się przy niskich temperaturach. pozdrawiam łukasz
-
Układ był testowany pod względem przedmuchów do płynu chłodniczego testerem (tester wkladany do zbiorniczka w razie wykrycia CO2 zmienia barwę) i nic nie wykazał. Okazało się że przy przejechaniu kilkunastu kilometrów z prędkością około 140km/h zostaje wyrzucony płyn chłodniczy poprzez korek (korek zmieniany 3 razy). Zdjęliśmy głowicę i nigdzie nie widać przedmuchów. Pompa wody ok. Macie jakieś pomysły??
-
nie czujnika stopu. regulacja wysokości pedału hamulca
-
miałem problem z blokowaniem kół w moim pasku. Czasami blokowały się hamulce a czasami wszystko było ok. Po wielu kombinacjach okazało się że problem tkwił w regulacji śruby pod pedałem hamulca. Po przekręceniu kilku obrotów (większy luz) problem ustał.