marecek Zgłoś #141 Napisano 13 Sierpnia 2008 i po dwóch-trzech tygodniach będzie post "kupię lampy do B5"... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasil1 Zgłoś #142 Napisano 13 Sierpnia 2008 Nie wiem jak wy to robicie ale mnie nie za bardzo udało się czyszczenie kloszy od zewnątrz. Używałem papieru wodnego 2000, potem 2500. Następnie polerką dobrą pastą polerską, tzw wykończeniową. Efekt raczej mizerny. Niby troszkę jaśniejsze ale nie warta robocizna i koszt tego efektu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo Zgłoś #143 Napisano 14 Sierpnia 2008 kolego Rambo po pierwsze to kłania się słownik ortograficzny a po drugie to życzę powodzenia z żarówkami 100W No kłania się ale nowa klawiatura ... no i słownik też Szybko się chciało napisać... A dziękuję ale powodzenia nie potrzebuję śmigam na nich od 5 miesięcy i jest lux !!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo Zgłoś #144 Napisano 14 Sierpnia 2008 Żarówki 100W :584: - na początku jasność - potem coraz ciemniej Możliwe ale narazie nie ma żadnej różnicy. Jak padną reflektory albo będzie różnica to napiszę Wam że odradzam, ale jak narazie to jest naprawdę dobrze.... Jest naprawdę jasno a śmigam dosyć często wieczorami i w nocy. Tylko teraz muszę zmienić długie na mocniejsze bo nie ma za wielkiej różnicy miedzy zwyklymi a długimi tylko tyle że dają wyżej... aaa i jadący z naprzeciwka też nie narzekają bo nie święcą mi po oczach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pawelzab Zgłoś #145 Napisano 23 Sierpnia 2008 koledzy a jak to zrobic w passacie b5 lift te lampy sa troche inne ,, nie da sie ich tak rozkleic Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Pawelzab Zgłoś #146 Napisano 23 Sierpnia 2008 koledzy a jak to zrocib w passku 2002 rok tam lampy sa troche inne i nie da sie ich tak rozkleic ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mlody85 Zgłoś #147 Napisano 23 Września 2008 Nie wiem czy ktoś o tym pisał, ale klosze z poliwęglanu maja warstwę ochronną na zewnątrz klosza, która chroni przed żółknięciem klosza ( PC nie jest odporny na UV), dodatkowo chroni go przed zarysowaniem, bo poliwęglan jest odporny na udarność, ale nie na zarysowania. Polerując klosze ścieracie ta warstwę ochronną. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nakonr Zgłoś #148 Napisano 23 Września 2008 Nie wiem czy ktoś o tym pisał, ale klosze z poliwęglanu maja warstwę ochronną na zewnątrz klosza, która chroni przed żółknięciem klosza ( PC nie jest odporny na UV), dodatkowo chroni go przed zarysowaniem, bo poliwęglan jest odporny na udarność, ale nie na zarysowania. Polerując klosze ścieracie ta warstwę ochronną. To się zgadza, ale jak już ktoś się decyduje na polerkę to zazwyczaj już z tej warstwy ochronnej nic nie było. Tak było w moim przypadku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość osvch Zgłoś #149 Napisano 4 Października 2008 (edytowane) Nie wiem czy ktoś o tym pisał, ale klosze z poliwęglanu maja warstwę ochronną na zewnątrz klosza, która chroni przed żółknięciem klosza ( PC nie jest odporny na UV), dodatkowo chroni go przed zarysowaniem, bo poliwęglan jest odporny na udarność, ale nie na zarysowania. Polerując klosze ścieracie ta warstwę ochronną. W moim aucie lampy są już żółte, więc chyba z tej warstwy ochronnej nie ma ^^ Przeczytałem cały temat, od poniedziałku biorę się do pracy EDIT. Jedna lampa już skończona, oto efekty: Przed: PO: Drugie zdjęcie jest ogólnie jaśniejsze (robione aparatem nie telefonem) ale bardzo dobrze widać różnice, na pierwszym zdjęciu widać wyraźnie "zacieki". Pozdrawiam i dzięki bardzo za opis Edytowane 7 Października 2008 przez osvch Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris 600 Zgłoś #150 Napisano 9 Października 2008 to jest problem wszystkich posiadaczy pasków nie masz jeszcze chwilki wolnego to zrobiłbyś to z moimi-żart ale super sposób zastosuje to w swoim dzięki pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beetle Zgłoś #151 Napisano 11 Października 2008 czym pozbyc sie po rozklejeniu klosza resztek kleju czy silikonu? macie jakas sprawdzona metode? wyskrobac mechanicznie? chemicznie? czym? u mnie jest jakis szary silikon. mozna kupic silikony elastyczne i twardniejace, octowe i bezzapachowe, monterskie, szklarskie, lazienkowe, zewnetrzna i wewnetrzne, odporne na grzyby i uv... oczoplasu mozna dostac w sklepie ktory bedzie odpowiedni do sklejenia klosza? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kucz1886 Zgłoś #152 Napisano 14 Października 2008 rewelacja wszytko super kolsze jak nowe, polecam kazdemy kto ma taki problem z kloszami !!! dzieki za takie dokladne opisy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borys_84 Zgłoś #153 Napisano 17 Października 2008 Rewelacja!!! Dziś wziąłem sie za klosze mojego passata, a były już całe żółte z jakimiś zaciekami, po prostu wyglądały tragicznie. Wyciągniecie reflektorów z auta to banał. Obyło sie bez piekarnika, z jednej strony delikatnie podważyłem szerokim śrubokrętem a później delikatne ciągniecie rękami i klosze wyszły bez problemu. Następnie trzy godziny machania papierami(800, 1500,2500, tak jak w opisie) i na koniec pasta tempo. Ja polerowałem za pomocą wiertarki i gąbki. Trzeba tylko uważać żeby nie trzeć na sucho bez pasty bo można plastik przypalić, dla pewności co chwile sprawdzanie na dotyk czy klosz sie nie nagrzał za bardzo, to oszczędza dużo czasu niż ręczne polerowanie. "Szkła" wkleiłem za pomocą zwykłego silikonu bezbarwnego. Wmontowanie do auta poszło jeszcze szybciej. No a później... stałem 20 minut i podziwiałem:) Reflektory jak nówki. Do tej pory nie wiedziałem ze tak jasno świecą :-) Wielkie dzięki za instrukcje. NAPRAWDĘ DZIAŁA!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość osvch Zgłoś #154 Napisano 18 Października 2008 Rewelacja!!! Dziś wziąłem sie za klosze mojego passata, a były już całe żółte z jakimiś zaciekami, po prostu wyglądały tragicznie. Wyciągniecie reflektorów z auta to banał. Obyło sie bez piekarnika, z jednej strony delikatnie podważyłem szerokim śrubokrętem a później delikatne ciągniecie rękami i klosze wyszły bez problemu. Następnie trzy godziny machania papierami(800, 1500,2500, tak jak w opisie) i na koniec pasta tempo. Ja polerowałem za pomocą wiertarki i gąbki. Trzeba tylko uważać żeby nie trzeć na sucho bez pasty bo można plastik przypalić, dla pewności co chwile sprawdzanie na dotyk czy klosz sie nie nagrzał za bardzo, to oszczędza dużo czasu niż ręczne polerowanie. "Szkła" wkleiłem za pomocą zwykłego silikonu bezbarwnego. Wmontowanie do auta poszło jeszcze szybciej. No a później... stałem 20 minut i podziwiałem:) Reflektory jak nówki. Do tej pory nie wiedziałem ze tak jasno świecą :-) Wielkie dzięki za instrukcje. NAPRAWDĘ DZIAŁA!!! Mógłbyś dać zdjęcie jak wyglądają po polerowaniu wiertarką i gąbką, ja machałem ręką i widać trochę jakby za mgłą... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borys_84 Zgłoś #155 Napisano 22 Października 2008 (edytowane) Takie fotki udało mi się zrobić Edytowane 22 Października 2008 przez borys_84 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość osvch Zgłoś #156 Napisano 22 Października 2008 No nie W takim razie mnie czeka jeszcze wiertareczka Mam pytanie do Ciebie borys_84, jak tą gąbkę przyczepiłeś do wiertarki? ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borys_84 Zgłoś #157 Napisano 22 Października 2008 (edytowane) Dysk do polerowania z rzepą, z mocowaniem do wiertarki, gąbka mocowana "na rzepę" do dysku Edytowane 22 Października 2008 przez borys_84 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #158 Napisano 22 Października 2008 zabrałem się za temat lamp w 3BG. Powiem krótko - zajebiście ciężko jest lampy rozkleić... a po rozklejeniu tez nie jest łatwo. Okazało się, że warstwa odbłyśnika jest tak cienka, że wystarczy szmatką po niej przejechać i po odbłyśniku... takim sposobem nie mam połowy "tarki" w dolnej części lampy i paskudny obłyśnik po stronie kierunkowskazu... ot pretekst do kupna nowych lampek.... samo rozklejenie to jakaś abstrakcja... sklejenie spowrotem - drugie tyle pie***nia się z pękającymi spinkami, strzelającym plastikiem, po łokcie w silikonie... nigdy więcej. Na samą myśl o tym, że mam jeszcze jedną lampę mi źle. Efekt końcowy jednak został osiągnięty - soczewka jest czysta, czyli faktycznie przepuszcza białe światło, a nie... fiolet. Tylko za jaką cenę ?! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobek_1987 Zgłoś #159 Napisano 22 Października 2008 Siemka ja też robiłem tą operacje, tylko na sonarach, powód gdy deszcz padał zbierał sie w nich para, miałem trochę obawę czy to robić, bo instrukcja była do normalnych lamp a nie z soczewką,a więc rozkręciłem lampę wsadziłem do piekarnika na 15min powiem zę to jest za długo a później mocym ruchem + śrubokręt i bez problemu poszło, jak klej był gorący odrazu odszedł. Kupiłem klej do reflektorów za 4 zł i wszystko złożyłem. Podłączyłem sobie takie niebieskie diody orginalne w tych lampach, bo przedtem mi nie świeciły, robiłem lampy w sobotę w niedziele pojechałem na zakupy, i na zakręcie stali Dostałem 300 $ mandatu na prędkość i chcieli mi dowód zabrać za lampy, dobrze że uprosiłem i powiedziałem że rozłączę to i mnie z żalem puścili Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #160 Napisano 22 Października 2008 a ma ktoś może patent na czyszczenie soczewek w lampach 3bg bez ich rozklejania? szczęśliwi ci, którzy mają ori xenony w 3bg gdzie soczewka przykręcana jest na śruby Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach