Gość kri100v Zgłoś #101 Napisano 10 Czerwca 2008 Z prostego rachunku wynika, że samo czyszczenie i adaptacja przepustnicy to niecałe 200 PLN. Silnik AWT. Objawy: - delikatnie falujace obroty (poprawa) - musniecie gazu powodowalo spadanie obrotow do okolo 600 (poprawa) - losowe gasniecie silnika (poprawa) - kilkakrotne energiczne wcisniecie pedalu hamulca gasilo silnik (poprawa) Wymylem przepustnice w acetonie tak zeby nie bylo zadnego nalotu, szmatka wytarlem. Adaptacji nie robilem, jedynie to przekrecilem stacyjke i poczekalem az przepustnica przestanie wydawac dzwieki. W blokach pomiarowych odczyt kata otwarcia przepustnicy 5.5% (dopuszczalne 2-4%) przy okazji nastepnego podlaczenia do kompa sprawdze jakie sa teraz. Godzina pracy plus uszczelka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiarka Zgłoś #102 Napisano 10 Czerwca 2008 który to kanał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość panzerpit Zgłoś #103 Napisano 10 Czerwca 2008 Podobno bez adaptacji VAG'iem nie ma poważnej poprawy. Pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kri100v Zgłoś #104 Napisano 11 Czerwca 2008 który to kanał? Nie pamietam dokladnie ale szukaj "throttle valve angle". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiarka Zgłoś #105 Napisano 14 Czerwca 2008 Tu są fotki przepustnicy na linkę od 1,8T. Zobaczcie ze klapka przepustnicy nie domyka do końca...zrobiłem zdjęcie pod światło.Nie wiem czy tak ma być ale chyba tak....możecie opisać swoje przepustnice, Ci którzy je wyjmowali..czy u Was tez tak było?Scięzka po której "chodzi" ślizgacz wygląda całkiem Ok, nie jest wytarta...No i u mnie obroty, jak go odpalę są ok...880-920 obr/min. Ale jak chwilę popracuje to zaczynaja iść w górę az do 1600... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rokefeler Zgłoś #106 Napisano 4 Lipca 2008 WItam.Moj problem jest calkiem zblizony.Silnik faluje ale bardziej w gore obrotow .Kiedy odlaczam styki zaworu stabilizacji obrotow biegu jalowego silnik pracuje stabilnie.Pytanie czy uszkodzony jest sam ten zawor czy raczej szukac w innym miejscu oraz czy moge jezdzic bez podlaczonego tego zaworu (jakie beda konsekwencje)z gory dziekuje za podpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiarka Zgłoś #107 Napisano 5 Lipca 2008 Miałem to samo w moim B4 ale ja miałem silnik 1,6 100-u konny. Tam pomagała benzyna ekstrakcyjna. Wyjmowałem silniczek i go płukałem i jak ręką odjął. Przed chwila zamontowałem nówkę sztukę przepustnicę i błędy na VAGu zniknęły. Zaraz jadę na test drogowy. Zobaczymy co to pomoże.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Locutus85 Zgłoś #108 Napisano 9 Lipca 2008 Moj problem jest natomiast taki ze jak mam wyłączoną klime to wolne obr szaleja, po chwili sie stabilizuja, troche mniej jest to odczuwalne na wlaczonej klimie ale ogolnie jest do bani, bylem na kompie i nie bylo żadnych błędow przy logach dynamicznych, w pamięci byly jakies tam ale mechanik stwierdził ze to normalne ze jakies tam wyskakują. Wczoraj to juz byla masakra obr tak falowaly ze silnik mi zgasl. Nadodatek strasznie śmierdzi benzyną tak jak by jej nie spalał. Czekam na czyszczenie przepustnicy ktora sie odbędzie w piątek . Ogolnie to wydaje mi sie też że auto jest słabsze i wiecej pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiarka Zgłoś #109 Napisano 9 Lipca 2008 no właśnie takie były objwy u mnie..duze spalanie..mulasty silnik i falowanie obrotów...falowanie zauważyłem juz parę miesięcy wczesniej ale błędów nie bylo na VAGU...widocznie przepustnica szfankowala ale nie na tyle zeby błędy wywalało..następnie zaczęła umierać i pojawiły się błędy...i to był jej koniec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Locutus85 Zgłoś #110 Napisano 11 Lipca 2008 Ok falowanie ustapilo po wizycie u mechanika i wymianie kawalka plastikowej rurki, która byla ukruszona, odchodzacej od przepustnicy do bloku silnika, bralo lewe powietrze. Jednak auto dalej jest mułowate podmienialem juz przeplywki i dalej nic. Moj 1.8 ma 14s do setki. Czy mimo tego ze mam opony 215 z przodu i 225 z tylu to moge miec takie niskie osiagi ?? Ale mimo tego mam wrazenie ze czasem auto ma takie odchyły i ma lepszego kopa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość moniks10 Zgłoś #111 Napisano 18 Lipca 2008 Ja też mam ten sam problem ze spadającymi obrotami a nawet nieraz gasnieciem silnika:634: Na komputerze nie wykazuje błędów,świece wymienione, przewody wymienione :634: i nadal to samo ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wicked83 Zgłoś #112 Napisano 19 Lipca 2008 heh.. u mnie to samo, tylko ze obroty zaczely falowac po odlaczeniu akumulatora na kilka godzin. Po ponownym podpieciu nie chcial sie wkrecic na 800 obr/min, gasl i nie chcial odpalic bez pomocy pedalu gazu. Po malej przygazowce poprawilo sie, ale dalej po odpaleniu silnika obroty faluja przez kilka sekund. Na vagu nie ma zadnych bledow.. czy odlaczenie akumulatora bylo tu przyczyna czy tylko zbiegiem okolicznosci ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Locutus85 Zgłoś #113 Napisano 19 Lipca 2008 U mnie tak jak mowie byla nieszczelnosc ukladu. Wiec radze zaczac od sprawdzania wlassnie tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiarka Zgłoś #114 Napisano 19 Lipca 2008 po odłączeniu AKU na 90% trza zrobić adaptację przepustnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rokefeler Zgłoś #115 Napisano 25 Lipca 2008 u mnie falujace obroty zniknely po sporym "dodaniu"powietrza sróba regulacyjna przy przepustnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #116 Napisano 28 Lipca 2008 u mnie falujace obroty zniknely po sporym "dodaniu"powietrza sróba regulacyjna przy przepustnicy Ale to kolego jest dział B5 a nie B3. Śrubokrętem to możesz w rurze pogrzebać. Gdzie ten srubokręt do przepustnicy w B5 chcesz włożyć ? A nawiązując do tematu, pojawił mi się w trakcie tych upałów, problem z falującymi obrotami, ale tylko przy rozruchu auta. Raz zaskoczy od razu, ale ma problem, żeby wskoczyć na 800, innym razem trzeba trochę dłużej rozrusznikiem "pochechłać". W trakcie jazdy jest wszystko OK. Czujnik temperatury nowy, błędów raczej nie ma. Co mu raptem odbiło? Za gorąco mu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rokefeler Zgłoś #117 Napisano 28 Lipca 2008 no tak troche sie wychylilem ale jak bys czytal uwaznie pisali w tym watku rowniez ludzie od B3 .ale mniejsza o wiekszosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #118 Napisano 20 Października 2008 Może ktoś doszedł juz co jest z tym falowaniem?Właśnie ja się z tym borykam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość guli vw b5 Zgłoś #119 Napisano 30 Października 2008 witam mam passata b5 silnik 1.6 benzyna chodzi super dodam gazu obroty spadaj po nizej 900 zatrzesie buda i znow sa takie jak powinny 900 o co tu chodzi moze ktos wie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #120 Napisano 30 Października 2008 Sprawdźcie adaptacje przepustnicy. Czy jest ADP OK, czy ADP ERROR Zwłaszcza po odłączaniu akumulatora. Nie zawsze sama chce się zaadaptować. http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepustnicy.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach