marecek Zgłoś #21 Napisano 21 Czerwca 2007 4MOTION_LBN, kurcze, nie twierdzę, że źle, tylko że niewiele lepiej od normalnych H7 z założonymi żarówkami wysokiej klasy (hella diamond?). Tylko takie porównania uskuteczniałem BTW. 8000K będzie świecić na niebiesko i tragicznie jeżeli chodzi o zasięg... Dopiero montaż czegoś o niższej temperaturze barwy - jak np. 4300K robi ogromną różnicę. Znika niebieska poświata, refleksy, fiolet, nie ma niczego - zostaje piękna, biała barwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #22 Napisano 21 Czerwca 2007 A co do Bixenonów w Passacie 3BG. najpierw ktoś tu cytuje do czego służy "bi" i jak działa, a później dodaje, że w lampie są jeszcze H7 do mrugania. Pytam - co to za bixenon w tych passatach jest? To, że ktoś z allegro to tak nazwał, to wcale jeszcze nie oznacza, że tam jest "bi" Tak marecek, jestes nieomylny, a jesli chodzi o bi-xenon w 3BG, to nie jest jakis wymysl z allegro, tylko wymysl z fabryki w Wolfsburgu Popatrz sobie, jaj wyglada lampa bixenonowa w 3BG-najbardziej na zewnatrz jest soczewka, po srodku jest kierunkowskaz, a najbardziej wewnetrznie jest jest swiatlo mijania z zarowka H7. Jak nie wiesz, jak dzialaja te swiatla w 3BG to sie ku**a nie odzywaj Oryginalne lampy "bi"ksenonowe w passacie 3BG świecą tak samo jak zwykłe H7 z dobrą żarówką Sorry, ale jezdzilem wczesniej 3BG ze zwyklymi lampkami, a od kilku miesiecy jezdze 3BG z bixenonem-mam chyba najlepsze porownanie tych swiatel. Bixenon swieci o wielel lepiej niz zwykle swiatlo drogowe H7 EDIT// Sorki za tekst z zamykaniem tematu, ale pomylilem troche tematy-sam niedawno zalozylem temat o jasnosci zarnikow do xenonow-zapraszam do lektury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kisila Zgłoś #23 Napisano 21 Czerwca 2007 Hej Marecek ! - Ja ciebie nie opluwalem Po prostu dorabiane w postaci zestawow z allegro ( czyli lampa na H7 z wlozonym zarnikiem z metalowa przeslona ) jest niezgodne z prawem i juz. Po drugie - wiem jak swieci xenon 4300... bo sam mam ... Po trzecie - wiele nowych samochodow - swieci xenonami o wyraznym zabarwieniu niebiesko -fioletowym - wyglada to jakby nie byly 4300K a wiele wiecej. Po czwarte - moje "oyrginalne" xenony ( cudzyslow bo sa od nowosci a nie dokladane ) z zarnikami 4300 swieca... slabo ... i tutaj przyznaje racje - w dodatku odnsze wrazenie ze temperatura 4300 jest tylko na starcie po 30 sekundach przechodzi w 3500 albo i mniej ( zażółcone ) - moze ktos wie co jest tego przyczyna ? Zarniki zmieniane pol roku temu. Pozdrawiam ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #24 Napisano 21 Czerwca 2007 Zaraz, moment. Jakie zamykać? Zdaje się, że jak chcę komuś mrugnąć tylko, to CIĄGNĘ za dźwigienkę. A jak przełączam na drogowe, to ją PCHAM! Więc takie klocki można spokojnie zrobić, by jak dopalisz drogowymi na bi, H7 się nie włączała. I nie włącza się, sprawdziłem u kolesia dziś. A jak komuś w pasiu się włącza, to sorry Winnetou, masz normalne xenonki. Aż kurcze zadzwoniłem do serwisu, by się upewnić i oni sprawdzili w B6 z bi. Na drogowych działają tylko bi a jak ciągniesz, to jak xenon jest WYŁĄCZONY dopalają się H7 po to by ostrzec a jak włączysz światła - mruganie masz realizowane na xenonkach a H7 nie zapalają się wcale! Ja mam normalny xenon i jak zapalam drogowe, to xenon nic się nie zmienia, a zapalają się H7. Ot cała różnica! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #25 Napisano 21 Czerwca 2007 Aż kurcze zadzwoniłem do serwisu, by się upewnić i oni sprawdzili w B6 z bi A my mowimy o B5 3BG:cwaniak: Jak sie moge tylko domyslac, to ty char masz B5 3B-a tam nie ma bi-xenonow. Ja mam 3BG-i jak u pozostalych forumowiczow, ktorzy sie tutaj wypowiadaja mamy tak samo-na drogowych opuszcza sie przeslona w xenonie i siweca H7. Niestety-musisz sie z tym pogodzic. A jesli masz 3BG i nie dzialaja Ci xenony na "dlugich", tylko same H7-to zastanow sie, czy masz oryginaly, czy przerabiane... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #26 Napisano 21 Czerwca 2007 Krawcol, wyluzuj nie dawno dołączyłeś do forum i próbujesz być mądry,jak chcesz pogadać to dawaj na zlot to zobaczymy czy się rozumiemy,bo wszystkich pouczasz jakbyś był dyrektorem forum... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #27 Napisano 21 Czerwca 2007 No dobra-pogadalem z charem na GG i... Nie doszlismy do zadnego wniosku EDIT// Pawelb6-wyluzuje Na zlot nie mam niestet czasu-uczelnia wzywa Poza tym mam za slaba glowe na takie imprezy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #28 Napisano 21 Czerwca 2007 kurcze, sory chłopaki Już demontuję. Uczymy się czegoś nowego kazdego dnia... sorry za te bi-ksenony, ale serio gdzieś mi to utkwiło w głowie i powtarzam takie głupoty peace. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #29 Napisano 21 Czerwca 2007 marecek... PEACE Marcin999, mam nadzieje, ze moderatorzy nie przyczepia sie do tego postu... A patrzyles http://www.forum.vw-passat.pl/topics22/reflektory-bi-xenonowe-do-b5-przed-liftem-z-mojego-passka-vt18606.htm#171290 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #30 Napisano 21 Czerwca 2007 Aż kurcze zadzwoniłem do serwisu, by się upewnić i oni sprawdzili w B6 z bi A my mowimy o B5 3BG:cwaniak: Jak sie moge tylko domyslac, to ty char masz B5 3B-a tam nie ma bi-xenonow. Ja mam 3BG-i jak u pozostalych forumowiczow, ktorzy sie tutaj wypowiadaja mamy tak samo-na drogowych opuszcza sie przeslona w xenonie i siweca H7. Niestety-musisz sie z tym pogodzic. A jesli masz 3BG i nie dzialaja Ci xenony na "dlugich", tylko same H7-to zastanow sie, czy masz oryginaly, czy przerabiane... Mam ten samochód: I mam też papiery zakupu do niego i tam wyszczególnione zostały xenony jako wyposażenie dodatkowe. Więc o przerabianych mowy nie ma. No i to są xenony, a nie bi, jak podjadę pod mur i dopalę długimi, to zapalają się H7, a rzut xenonów pozostaje bez zmian. Po mojemu jak masz bi, to H7 są niepotrzebne, gdy włączasz drogowe. Jeszcze się upewnię na zaprzyjaźnionym forum. A wtedy H7 pozostają tylko jak chcesz pomrugać światłami, gdy masz wyłączone xenonki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 4MOTION_LBN Zgłoś #31 Napisano 21 Czerwca 2007 Char masz xenon na 100% najłatwiej poznać to po tym, że tylko W8 miało halogeny do bi-xenonów, a reszta ma xenon + halogen, występowały bodajże na wybranych rynkach bi-xenon + halogen, ale to ogromna rzadkość. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #32 Napisano 21 Czerwca 2007 No ja wiem, że mam xenony. Ale dlaczego u Krawcol zapalają się H7, jak włączy drogowe. Wszędzie Bi jest realizowane na jednym palniku, a H 7 siedzą wtedy cicho! Czy Ty jak włączasz drogowe, to też Ci się H 7 razem z xenonami świecą, czy same palniki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 4MOTION_LBN Zgłoś #33 Napisano 21 Czerwca 2007 U mnie również włącza się H7, a na 100% mam bi-xenon pomijając weryfikacje sposobem "łopatologicznym" zaświadcza o tym kod w książce serwisowej i potwierdzenie moich domysłów przez znajomego serwisanta w ASO VW. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jerzy14 Zgłoś #34 Napisano 21 Czerwca 2007 Potwierdzam to samo ,co napisał <4MOTION_LBN> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #35 Napisano 21 Czerwca 2007 najłatwiej poznać to po tym, że tylko W8 miało halogeny do bi-xenonów, a reszta ma xenon + halogen Chlopcy, ja mam bi-xenon i halogeny, a nie mam W8, tylko V6 TDI... Bartek, o jakim kodzie dokladnie mowisz??? EDIT// Moge tylko dodac, ze moje autko z Niemiec jest, a char ma z polskiego salonu-to mogloby troche wyjasnij roznice na rynkach... Ale w takim ukladzie w Niemczech byl bi-xenon z halogenem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 4MOTION_LBN Zgłoś #36 Napisano 22 Czerwca 2007 Krawcol w tej chwili jestem daleko od domu i to narazie tak potrwa, a kody zostały na stacjonarnym komputerze, zresztą mniejsza z tym. Zgadza się masz rocznikowo 2003 rok więc wtedy zaczęły się pojawiać bi-xenon + halogen co uważam za mądre rozwiązanie, była to rzadkość ale występowała czasem poza W8, ciesz się bo uważam, że halogeny sa bardzo przydatne nawet przy bi-xenon. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #37 Napisano 22 Czerwca 2007 Ogólnie jakbym miał do wyboru bi i bez halogenów, oraz zwykły xenon z halogenami, wybrałbym z halogenami. Jak ktoś jeździł z xenonami we mgle albo w ulewnym deszczu, gdy asfalt na drodze jest czarny i wyjeżdżony do granic (vide siódemka na odcinku Warszawa - Grójec) - wie o czym mówię! Wtedy halogeny są nie do przecenienia! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość modern Zgłoś #38 Napisano 22 Czerwca 2007 Nie wiem jak to jest z lokalnymi rykami ale wczytując się w ten temat zaintrygował mie i postanowiłem sprawdzić na pierwszym lepszym przykładzie. Będąc dzisiaj w zaprzyjaźnionym warsztacie trafiłem na 3BG z 2001 roku z bixenonami oraz halogenami. Sprawdziłem dokładnie jak działają i jest tak jak pisaliście, że H7 świeci razem z długimi bez przysłony a w momencie jak reflektory są wyłączone to H7 pali jako ostrzegawcze a xenon śpi. Nie wydaje mi się żeby bixenonki były dostawiane ponieważ autko jest sprowadzone z niemiec i ma oryginalne spryski do lamp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość modern Zgłoś #39 Napisano 22 Czerwca 2007 Wniski oraz moje zdanie są następujące: Że jak kupiec wszedł do salonu i zażyczył sobie bixenon oraz hlogeny i był skłonny za to zapłacić to nikt mu nie robił problemów z wyposażeniem z rynku lokalnego i dostał to za co zapłacił Z tąd biorą się rozbieżne relacje od posiadaczy 3BG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość 4MOTION_LBN Zgłoś #40 Napisano 22 Czerwca 2007 Modern na moim przykładzie wydaje mi się to prawdą, ale spierał nie będe się. Mam wszystko oprócz halogenów - troche dziwne co ? Pozatym info o tym dostałem od człowieka wyroczni na temat VAG z naszego forum czyli dobrze znanego HHA . I na tym opierałem tą wypowiedź. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach