sivy07 Zgłoś #41 Napisano 12 Września 2016 Może przeguby wewnętrzne? Gość który robi skrzynię biegów zapewniał ze takie rzeczy nie mają związku z półosiami przegubami czy sama skrzynią. Zastanawia mnie jedno. Mianowicie jak kupiłem auto parę lat temu miałem problem z hamulcami (bicie przy hamowaniu) jako że tarczę trw a które były założone były jak nowe postanowiłem przytoczyć. Jakiś czas było dobrze po czym bicie wróciło. Kupiłem nowe ate, założyłem i po jakimś czasie znowu bije delikatnie przy hamowaniu. Tarcze wyglądają jak nowe, pierwsze klocki mają jeszcze z 80% grubości. Czy to bicie podczas hamowania ma związek z wychowaniem podczas jazdy?? Czy możliwe że Piasta jest krzywa przez co tarczę ulegają skrzywieniu? Jeśli była by to wina piasty to czy od razu nie byłoby bicia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
masterunio Zgłoś #42 Napisano 12 Września 2016 U mnie pojawiały sie drgania przy 110km/h. Szukając przyczyny wywazalem koła 3 razy(komplet i letnich i zimowych), zakładałem stare tarcze hamulcowe a problemem okazały sie oba przeguby wewnętrzne. Przegub po demontażu i wyczyszczeniu wyglada jak nowy a widocznie ma już minimalny luz i powoduje drgania. . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy225 Zgłoś #43 Napisano 13 Września 2016 Miałem przypadek w astrze... Biły koła powyżej 100 km\h . Problemem były nowe opony kupione w markecie. Nie zauważyłem,że. Mają za małą nośność. O ile się. Nie mylę passat ma chyba przewidziane opony symbolu 91T. Może swoim postem komuś pomogę. Pozdrowienia z Kujaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaro666 Zgłoś #44 Napisano 15 Września 2016 U mnie było identyko . od 140 do 160 telepotka fajery. 170 i cisza Wymiana końcówki drążka lewa str. i nagle spokój. 180 km/h i jednym palcem można trzymać . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach