Skocz do zawartości
r1278

VW transporter T4 2,5 TDI pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum i na wstępie pozdrawiam,przepraszam ze temat umieszczam tu ale wydaje mi się najbardziej to forum zbliżone do mojego problemu.Dzisiaj miałem okazję u mojego kuzyna obejżeć jego nowy samochód VW transportera T4 2,5 TDI z 98r i zaniepokoiły mnie dwie sprawy jak wsiadłem sie przejechać to przy 2tys obrotów ani wyżej nie ma zadnego kopa jak to ma miejsce w moim B4 1,9 TDI,po podniesieniu maski ujżałem cos takiego odłączona wtyczka od czujnika siedzącego w rurze dolotowej powietrza do turbiny ta z przodu centralnie jak sie otworzy maske a w złącze jest wstawiony opornik,za co odpowiada ten czujnik czy to ma cos wspólnego z doładowaniem.Za odpowiedz bardzo dziekuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba chodzi o przeplywke. nie ma dziwne, ze nie jedzie skoro silnik pracuje bez tego. jak u siebie odlaczysz bedziesz mial to samo. kolejny auto-idiota. na auto stac, ale na graty/naprawy juz nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka jest po lewej stronie zaraz za filtrem powietrza a czujnik o którym pisałem jest na srodku .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przepływka jest po lewej stronie zaraz za filtrem powietrza a czujnik o którym pisałem jest na srodku .

 

przepraszam, ale nie wiem jak wyglada to w t4. czyzby czujnik cisnienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość darkob

To zależy który to rok tego T4 i czy jest to 88KM czy 102KM ,w zależności od tego jest to sam czujnik temp.-G72 w dolocie-kostka 2pinowa lub czujnik temp. razem z czujnikiem ciśnienia-G71.Odpięcie czujnika temp.nie będzie miało aż tak dużego znaczenia na moc silnika a odpięcie G71 już tak.Kupując TDI dobrze jest sprawdzić auto VAGiem na postoju i podczas jazdy. A tutaj masz troche na ten temat http://www.t4-wiki.de/wiki/G71

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za konkretną odpowiedz,sprawdziłem Vag-iem i wywala ciągle jeden błąd:17656 poziom paliwa za niski, gdzie szukac usterki związanej z tym błędem,filtr paliwa,pompa wtryskowa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość darkob

Ten błąd dotyczy paliwa,pompy wtryskowej i wyskiwacza z kabelkiem.Zacznij od wymiany filtra paliwa jeżeli nie wiesz kiedy był ostatnio wymieniany.Sprawdź Vagiem kąt wtrysku na rozgrzanym silniku i napisz jaki jest.Sprawdź Vagiem N108 i zakres pracy przestawiacza w Basic Seting. grupe 004 podczas jazdy 013 na postoju i rezystancje wtryskiwacza z kabelkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuje za ponowną odpowiedz,wczoraj jak podłączałem pod Vag to kąt wtrysku znacznie się różnił od zakładanego ale nie pamiętam ile wynosił jutro podepne ponownie i podam ile dokładnie wynosi,a filtr napewno nie był dawno wymieniany ,jeszcze raz dziękuje za podpowiedz i jak do czegoś dojde to napisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności