Skocz do zawartości
Gość are_cki

Jak ściągnąć osłonę silnika

Rekomendowane odpowiedzi

Gość are_cki

Potrzebuję dostać się do filtra oleju ale nie mogę ściągnąć tej plastykowej osłony która jest na silniku. Nie mogę znaleźć żadnych zaczepów a nie chcę na siłe jej ciągnąć aby czegoś nie urwać.

Czy ktoś już to przerabiał ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gabgi
Potrzebuję dostać się do filtra oleju ale nie mogę ściągnąć tej plastykowej osłony która jest na silniku. Nie mogę znaleźć żadnych zaczepów a nie chcę na siłe jej ciągnąć aby czegoś nie urwać.

Czy ktoś już to przerabiał ?

 

może jak każdym starym VW- ciągnij !!! :D

Spróbuj najpierw odkręcic korek wlewu oleju- jesli jest w tej pokrywie i póżniej pociągnij.

Zaznaczam,że zgaduję- tak było w poprzednikach twojego silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maly145

poprostu szarpni do góry i osłona zejdzie ze swoich zaczepów, a do odkręcenia obudowy filtra potrzebny będzie klucz 32 najlepiej nasadowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość are_cki

Ok. Dzięki za podpowiedź. Jutro sprawdze i mam nadzieje że nic nie urwe.

tak było w poprzednikach twojego silnika.

Mój poprzednik to był Passat 1.9 TDI 115 PS z 2000 roku i tam pokrywa była przykręcana na cztery nakrętki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy aby napewno trza pociągnąć ?

Ja mam cc z 2010r i wczoraj też chciałem sobie zajrzeć na silniczek ale nigdzie nie widziałem żadnych zaczepów .Może ktoś potwierdzić na 100% bo nie chce niczego pourywac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 100 %, najpierw do góry potem do siebie i schodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki domel zaraz sprawdzę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez mialem poprzedniego 115 konnego z 2000 roku i tam faktycznie byla odkrecana, a w nowszym z 2007 jest na zatrzaski. Na chlopski rozum mysle ze latwo sprawdzic czy przykrecana czy na zatrzask: przykrecana bedzie miala widoczne zaslepki na srubki i pod nimi szukac srubek, a jak na plastiku nie ma zadnej zaslepki to poprostu jednym mocnym ruchem pociagnac w gore.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za silnikiem, od strony ściany grodziowej jest nakrętka z szerokimi podkładkami, która trzyma osłonę. Należy ją odkręcić i potem osłonę wyciągnąć z kolistych zaczepów (osłona jest mocowana tam na wcisk) na około silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności