Gość are_cki Zgłoś #1 Napisano 2 Czerwca 2007 Potrzebuję dostać się do filtra oleju ale nie mogę ściągnąć tej plastykowej osłony która jest na silniku. Nie mogę znaleźć żadnych zaczepów a nie chcę na siłe jej ciągnąć aby czegoś nie urwać. Czy ktoś już to przerabiał ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gabgi Zgłoś #2 Napisano 2 Czerwca 2007 Potrzebuję dostać się do filtra oleju ale nie mogę ściągnąć tej plastykowej osłony która jest na silniku. Nie mogę znaleźć żadnych zaczepów a nie chcę na siłe jej ciągnąć aby czegoś nie urwać. Czy ktoś już to przerabiał ? może jak każdym starym VW- ciągnij !!! Spróbuj najpierw odkręcic korek wlewu oleju- jesli jest w tej pokrywie i póżniej pociągnij. Zaznaczam,że zgaduję- tak było w poprzednikach twojego silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maly145 Zgłoś #3 Napisano 2 Czerwca 2007 poprostu szarpni do góry i osłona zejdzie ze swoich zaczepów, a do odkręcenia obudowy filtra potrzebny będzie klucz 32 najlepiej nasadowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość are_cki Zgłoś #4 Napisano 2 Czerwca 2007 Ok. Dzięki za podpowiedź. Jutro sprawdze i mam nadzieje że nic nie urwe. tak było w poprzednikach twojego silnika. Mój poprzednik to był Passat 1.9 TDI 115 PS z 2000 roku i tam pokrywa była przykręcana na cztery nakrętki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #5 Napisano 14 Maja 2014 Czy aby napewno trza pociągnąć ? Ja mam cc z 2010r i wczoraj też chciałem sobie zajrzeć na silniczek ale nigdzie nie widziałem żadnych zaczepów .Może ktoś potwierdzić na 100% bo nie chce niczego pourywac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domel2 Zgłoś #6 Napisano 14 Maja 2014 Na 100 %, najpierw do góry potem do siebie i schodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #7 Napisano 14 Maja 2014 Dzięki domel zaraz sprawdzę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #8 Napisano 14 Maja 2014 Tez mialem poprzedniego 115 konnego z 2000 roku i tam faktycznie byla odkrecana, a w nowszym z 2007 jest na zatrzaski. Na chlopski rozum mysle ze latwo sprawdzic czy przykrecana czy na zatrzask: przykrecana bedzie miala widoczne zaslepki na srubki i pod nimi szukac srubek, a jak na plastiku nie ma zadnej zaslepki to poprostu jednym mocnym ruchem pociagnac w gore. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #9 Napisano 15 Maja 2014 Za silnikiem, od strony ściany grodziowej jest nakrętka z szerokimi podkładkami, która trzyma osłonę. Należy ją odkręcić i potem osłonę wyciągnąć z kolistych zaczepów (osłona jest mocowana tam na wcisk) na około silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach