mielke Zgłoś #21 Napisano 11 Marca 2011 logi byly robione i pokazywalo ze cisnienie jest za niskie, zadnych innych bledow, a turbo czyste, nie ma luzow, oleju nie bierze i auto nie kopci może przeanalizujcie jeszcze raz dokładnie każdy wężyk z PDFu ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #22 Napisano 11 Marca 2011 zawór elektromagnetyczny [ATTACH]47956[/ATTACH] A czy możesz wyjaśnić co ma zawór klapy gaszącej wspólnego z brakiem mocy? ---------- Post added at 23:29 ---------- Previous post was at 23:28 ---------- a jakie on spelnia zadanie? Zamyka klapkę blokującą dopływ powietrza do silnika w momencie wyłączenia zapłonu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #23 Napisano 11 Marca 2011 to co to w koncu, ten zawor elektromagnetyczny czy cos innego moze powodowac ten spadek podcisnienia powyzej 2,5 tys obr? zeby kolejnych kosztow niepotrzebnych nie bylo, bo niepotrzebnie byl n18 kupowany, za 160zl. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #24 Napisano 11 Marca 2011 logi byly robione i pokazywalo ze cisnienie jest za niskie, A czy logi były robione wg tego http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=50476 opisu? Jeśli tak to wrzuć je na forum w osobnym temacie do tego działu http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=79 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #25 Napisano 11 Marca 2011 szczerze to nie powiem Ci jak byly robione, bo byl on w serwisie specjalizujacym sie w dieslach, zrobli diagnoze i to mu powiedzieli, a ze sasiad nie jest w tym kumaty to nie pytal o szczegoly i danie mu wykresow. takze musze opierac sie tylko na tym co powiedzial i na tym co ja mu sprawdzilem. to ten elektrozawor magnetyczny nie ma nic z tym wspolnego? moze jeszcze jakas wskazowka co sprawdzic, ew. podmienic z mojego zeby sprawdzic? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
triku88 Zgłoś #26 Napisano 12 Marca 2011 up, przeczytajcie na poprzedniej stronie problem i niech ktos w miare mozliwosci sie wypowie, jezeli wiece co to moze byc, pozdrawiam! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dedmau Zgłoś #27 Napisano 27 Kwietnia 2011 Byl u kolegi mechanika, on zdlaj wezyk od egr i przykladal do niego palec albo jezyk i gdy sasiad dawal gazu, to on mu powiedzial ze przy wyzszych obrotach nie ma w ogole podcisnienia, czyli ta klapka sterujaca nie otwiera sie na 100% Zawór egr otwiera się w 100% na postoju oraz przy małych obrotach, im obroty większe tym bardziej się zamyka - stąd wniosek podciśnienie maleje wraz ze wzrostem obrotów. Klapka w zaworze egr służy tylko i wyłącznie jako "pomocnik" w gaszeniu silnika. Jeśli chodzi o brak przyspieszenia na wyższych obrotach to wydaje mi się, że nie jest to nic nowego. W silniku AWX turbo załącza się w granicy 1700 - 2500 obr/min. (jeśli dobrze kojarzę), potem dawka paliwa jest na podobnym poziomie i przyspieszenia takiego rewelacyjnego nie ma. Jak na diesla przystało trzeba trochę rozbujać budę Niskie ciśnienie doładowania - proponowałbym sprawdzić czujnik ciśnienia w dolocie, jeśli nie pomoże to obstawiam, że wina leży po stronie turbawki. Należy przyjrzeć się przewodom gumowym od turba do samego egr. Zdarza się, że zaraz za turbiną przewody gumowe lubią się przetrzeć. Wtedy słychać wyraźny świst podczas jazdy oraz zauważalny jest czarny dym z rury wydechowej. To są takie moje spostrzeżenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamdonc Zgłoś #28 Napisano 4 Maja 2011 panowie a co do egru zaslepilem go mam AVF ale pekla mi ta stara guma i niedalem rady juz zalozyc ale znalazlem gume ze starego golfa mk4 od intercoolera i zalozylem guma niby taka sama szeroka na koncach ale wydaje sie byc wezsza w srodku jak dodaje gazu to puchnie ale delikatnie zostawic tak czy kupic inna ??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #29 Napisano 3 Czerwca 2011 Witajcie wymienilem sobie EGR i dalej włącza mi się "ABGAS WERKSTATT". Co dalej?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #30 Napisano 3 Czerwca 2011 Witajcie wymienilem sobie EGR i dalej włącza mi się "ABGAS WERKSTATT".Co dalej?? wykasuj błędy ze sterownika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #31 Napisano 3 Czerwca 2011 Witajcie wymienilem sobie EGR i dalej włącza mi się "ABGAS WERKSTATT".Sprawdź podciśnienia i ew. wymień N18 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #32 Napisano 4 Czerwca 2011 (edytowane) Błedy wykasowane i nadal sie pojawiają... gdzie znajduje się ten czujnik N18 ? Dodam, że świeci się kontrolka ABGAS ale nie czuję aby tracił moc.... teraz po wymianie EGR działa jeszcze mocniej... Niektórzy Koledzy mówią tez o spaleniu bezpiecznika 15A sterującego silnikiem pod maska przy komputerze... moze tak byc? Edytowane 4 Czerwca 2011 przez Grzes Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #33 Napisano 4 Czerwca 2011 Podaj nr błedu jaki masz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #34 Napisano 5 Czerwca 2011 Podaj nr błedu jaki masz. 16785 P0401 Recyrkulacja gazu wydechowego (EGR) – niewystarczający przepływ B Co do bezpiecznika 15A w compie... jest bez zastrzeżeń. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
u76 Zgłoś #35 Napisano 6 Czerwca 2011 (edytowane) Czy to normalne że podczas pracy silnika na biegu jałowym, przy jego pełnym rozgrzaniu zawór nagle sie zamyka i motor "oddycha "czystym powietrzem? Dziś miałem podłączonego laptopa w aucie . Vag na kanale 003. Silnik pracował a wartości zwyczajowe dla takiego trybu pracy (bieg jałowy): przepływ coś około 250 mg/... Akurat pisałem sms`a i po kilku minutach takiej pracy nagle zmienił sie odgłos pracy silnika. Patrze w laptopa i widzę o: zawór jak przy pełnym obciążeniu puszcza czyste powietrze. Nie dotykałem pedału gazu! Samo sie tak zrobiło. http://vaglog.rtnet.pl/u76_47866.html Czy to normalne? Nadmienię że od kilku dni walczę z "gigantycznym" spalaniem w mieście (o czym niektórzy z tego wątku wiedzą) Po delikatnym przegazowaniu wraca do normy by po kilku minutach zrobić to samo Edytowane 6 Czerwca 2011 przez u76 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #36 Napisano 6 Czerwca 2011 Jeśli zmienia się też cykl zaworu (ostatnia kolumna) to wszystko OK. Loguj zawsze na wyłączonej klimie. W basic settings w tej grupie widać bardzo ładnie jak działa egr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
u76 Zgłoś #37 Napisano 7 Czerwca 2011 Hmm...ciekawi mnie dlaczego tak sie dzieje? Przecież wszyscy piszą i mówią że na biegu jałowym (np stanie w korku) i podczas niedużych obrotów silnika zawór jest otwarty i do kolektora wrzucane są spaliny. Czyli jeśli dobrze zrozumiałem to jest to normalne, że podczas stania w korku lub na światłach trochę dłużej niż 2 minuty (pracujący silnik) to zawór ma prawo się zamknąć i zasilić mieszankę czystym powietrzem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzes Zgłoś #38 Napisano 8 Czerwca 2011 Czy ktoś zasugeruje mi problem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Diabeł_ Zgłoś #39 Napisano 8 Czerwca 2011 Hej, Możesz wstawic przelot i mieć święty spokój Pozdrawiam Andrzej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #40 Napisano 8 Czerwca 2011 Czy ktoś zasugeruje mi problem?Wrzuć log 003 Basic settings. I dla pewności dynamiczny 008 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach