arth Zgłoś #1 Napisano 26 Maja 2007 Chciałbym was spytać o gwintowane zawieszenie i kwestię ustawienia zbieżnosci jak i kątów nachylenia przednich kół. Oczywiście jestem posiadaczem takiego zawiasu i dlatego nieco dziwne wydało mi sie to, iż na ustawieniu zbieżności facet twierdził, że jak obniżę moje auto jeszcze więcej to on już nie będzie mi tego w stanie ustawić , no bo jak twierdzi: " kąty kół się zmienią a on już ich bardziej wyprostować mogł nie będzie " No to ja się pytam, co z tymi, którzy jeżdżą znacznie niżej ode mnie? Czy facet mi wciska jakieś bzdury bo jest nieudolny? Jak znacie odpowiedz to z góry dziękuję i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #2 Napisano 27 Maja 2007 nieudolny i tyle. czesto jak jest duza gleba to sie pluja ze za nisko jest i nie da rady, ale zawsze znajdzie sie zaklad gdzie ci ustawia cala geometrie zawieszenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #3 Napisano 27 Maja 2007 arth, ja na gwincie jak jeździłem to opon 205/50/15 nie było widać całych w nadkolach ( nie wiem o ile go skręciłem ) i geometria cała wyszła ok, poszukaj speca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roMan_f1 Zgłoś #4 Napisano 30 Maja 2007 jak obnizasz na samych sprezynach to tak moze byc ale jak masz gwint to on jusz jest przystosowany do wiekszej regolacji kontow poprostu otwory mocujace sa owalne lub nieco wieksze co pozwala na wieksza regolacje a jak sie jusz naprawde nie da ustawic (w co osobiscie nie wierze ) to poprostu mozna delikatnie rozpilowac otwory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach