Skocz do zawartości

roMan_f1

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O roMan_f1

  • Urodziny 03.08.1984

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Żory

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 90KM (RP)
  • Rok produkcji
    1991
  1. dzieki z ata baze teraz na pewneo juz znajde cos odpowiedzniego. powiem tylko tyle ze podpiełem głosnik pod 2 zmostkowane kanały osobno a pozniej pod jedem kanałą (rownolegle) i powiem tylko tyle ze pod dwoma osobnymi kanalami gral jakos dziwnie a pod jednym kanałem troszke mocy brakowało wzmacnaczowy ale grało tak jakby czysciej ni wiem czy to nie byla kwestia ustawien 9wzmacnacz byl porzyczony i mial zaledwie 160w na mostku) mysle ze przy czyms mocniejszym bedzie oklej
  2. no wlansie o taka dyskusje mi chodzilo teraz to juz mi duzo wyjasnia mam jeszcze tylko jedno pytanko czy kazdy 4 kanałowy wzmacnacz ma po zmostkowaniu sygnal mono czy jest to czyms uwarunkowane bo ogladalem ostatnio hifonics'a jednak nie zdecydowalem sie na niego dlatego ze na mastku lewego kanału wyraznie pisało mono natomiast na prawym juz nie (wzmaka oczywiscie szukam wsrod uzywek) i czasem ciezko o jakeis papiery do nich z parametrami, stad moje pytanie
  3. qrde gadka gadka .to ze potrzebyje dupny wzmacnacz to SAM wymyslilem jeszcze przed zadaniem pytania chodzi mi o to czy ktos moze sie spotkal z 2 cewkowym glosnikiem i ten problem przerabial chodzi mi o konkrety czyli da sie podpiac tak wzmacnacz zeby na lewym i prawym kanale lecialo tosamo ???? wtedy biore wzmacnacz 4 kanałowy mostkuje prawy i mostkuje lewy i podpinam cwewki osobno a moze te głosnkiki graja nawed wtedy gdy podepnie sie do nich stereo (w co watpie aczkolwiek z taka opinia sie jusz spotkalem) jesli kupie mocny wzmacnacz 2 kanalowy to na mostku zejdzie z 4 do 2 omow . co do monobloka to wiem ze byl by najelpszy z tym ze jest to najdtozsze rozwiazanie dlatego szykam jakiejs alternatywy wiec naprawde prosze o jakies konkrety bo jak narazie to nic nowego sie nei dowiedizlem
  4. głosnik tak jak gadalem wymagajacy helix 1006 http://sklepcaraudio.pl/produkt/1175372852.html z oczywistego wzgledu nie wymagam od wzmacniacza ze bedzie dobrany tak by w pelni wykorzystac potencjal tego potworka ale chciał bym zeby mi ktos pomogl dobrac najbardziej optymalne rozwiazanie i chodzi mi tu wlasnie o jak najlepsze wykoszystanie wzmacniacza czyli czy lepiej podpiac 2 cewki pod 1 kanal na mostku (rownelegle) czy moze lepiej bedzie jak podepne 2 cewki osobno. np: co lepsze czy podpiac kazda cewke osobno do 2 kanałow po 100W czy lepiej mostek 200W i połaczenie rowneległe do jednego kanału ???? a tak na dobicie sytuacji powiem ze posiadam 2 takie głosniki no ale z oczywistych wzgledow z podpiecia obydwoch naraz rezygnuje
  5. witam pojawiam sie tu z problemem. niech mi ktos doradzi jakiego mam szukac wzmacniacza do głosnika . a mianowicie głosnik jest bardzo wymagajacy jest 2 cewkowy i ma 2 cewki po 6 ohm(niespotykane) i 300rms na cewke problem jest z tym ze mozna go podpiac do do 1 kanału na mostku(szeregowo albo rownolegle) albo do 2 kanałow z tym ze musza byc to kanaly albo lewe albo prawe a to jest tylko w zmacniaczu 4 kanałowym pomozcie mi dobrac jakis wzmacniacz bo jak narazie to wymyslilem jedynie jakiegos dupnego monobloka a te kosztuja po 1200zl no a nie ukrywam ze nie chce tyle wydawac na wzmacniacz
  6. mam pasata b3 na gwinice od 1.5 roku jak podjezdrzam pod kraweznik to slysze jak cala karoseria czeszczy . praktycznie codziennie gdzies przecieram podwoziem wachaczem, tumnikiem, zderzakiem o wygodzie nie ma mowy a ze w mojej okolicy wystepuja szkody gurnicze a ostatnio liczne remonty jest ciezko . ale taki byl plan i liczylem sie z tym . wnioski na przyszlosc gwint jak najbardziej bede mial ale w 2 aucie nie w tym do jazdy na codzien .
  7. sory za dstepwstwo ale temat pokrewny wycieraczka moze wy wiecie w czym lezy problem .caly czas wlacza mi sie spryskiwacz przedniej szyby (luzny styk na tym przelaczniku od wycieraczek ) mam wlazony popierek w szczeline miedzy przelacznik ale jest to malo skuteczne i na dziurach nie pomaga da sie to jakos naprawic czy w gre wchodzi tylko wymiana calego przelacznika wycieraczek przy kierownicy ???
  8. BBS RM w polerce z opnkami ze smarta 175/55
  9. roMan_f1

    Stożek B3 1.8 RP

    ma taki sam silnik i tesz stozek zalozylem a wszystkie przewody od podcisnienia poucinalem narazie nic sie nie dzieje zobaczymy w zime bo to podcisnienie jest od otwierania i zamykania dostepu cieplego powietrza do filtra zeby samochod sie szybciej nagrzal
  10. roMan_f1

    GWINT i zbieżność

    jak obnizasz na samych sprezynach to tak moze byc ale jak masz gwint to on jusz jest przystosowany do wiekszej regolacji kontow poprostu otwory mocujace sa owalne lub nieco wieksze co pozwala na wieksza regolacje a jak sie jusz naprawde nie da ustawic (w co osobiscie nie wierze ) to poprostu mozna delikatnie rozpilowac otwory
  11. borbety jusz zrobine wiec dodaje foto
  12. no stalowki tak jak widac tez sie da spolerowac . oczywiscie 2 razy wiecej pracu a efekt srednio ciekawy blyszczy sie ale jednak nie da sie uzyskac idealnego efektu no moze przy calkiem nowych stalowkach to by szlo (bez rdzy). Ten mattig jest tylko na zapas jako pokazowka w bagazniku u kumpla wiec raczej sie mu tam nic zlego nie stanie ale przy normalnym uzytkowaniu rdzawy nalot to jest tylko kwesta czasu.
  13. roMan_f1

    Dokładka zderzaka Passat B3

    moj pomysl byl taki kupic 2 zderzaki jeden z passata b3 a 2 z czegos innego ale oryginal pociac je tak zeby gora byla z passata a dol (ta czesc z wlotami ) z inego i oczywiscie po dopasowaniu dac do spawania koszty sa male a efekt moze byc cekawy kwesta tylko wyobrazni . kumpl w ibizie dospawal dol z fokusa calkim ciekawie to wyglada . A na temat zderzakow z wlokna mam takie samo zdanie jak wy sa do "pudy" . niestety po moim planie zostala mi tylko gora ze zderzaka z passata jak cos to oddam po taniemu moze komys posluzy jako material na cos ciekwaego aha wiem ze koszty spawania zderzaka to okolo 50zl
  14. to jest tylko częsc galeri. Gratuluje cierpliwosci wszytskim tym którzy sami podjeli się polerki swoich felg wiem ile opuszkow palcow to kosztuje ale jednoczesnie zachecam do korzystania z moich usług nastepne w kolejce sa u mnie borbety bs i borbet A efekty napewno pokarze na forum
  15. no to tak jak obiecalem rzucam kilka fotek z mojej polerki.[/fade]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności