Skocz do zawartości
dandi78

Kto ma BLOS`A w passku 1.8i niech się wypowie :)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam problemy z pracą na gazie w pasku 1.8i ADZ gazownik już kilka razy ustawiał i nic dobrego z tego nie wyszło, widocznie ADZ jest jakis toporny do gazu, na wolnych obrotach kiepsko chodzi i do tego mam duża dziurę w mocy około 2tyś obr a powyżej też nie za ciekawie pracuje :dobani:

4 lata temu miałem pasaka ABS i zero problemów z gazem latał aż miło :hurra: no i zachciało mi się B4 :mur: ładny jest, zadbany nierozbity i wogóle podoba mi się dlatego bedę walczył z tym gazem :D

Może założenie BLOS`A pomoże, jeśli ktoś ma w swoim passku 1,8i to niech sie podzieli wrażeniami i poradami.

 

Pozdrawiam :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam. zakładaj BLOSa i sie nie zastanawiaj. ja miałem przed BLOSem zwyczajny mikser i tak mi sie waliła instalacja że wolałem jeździć na benzynie. w momencie założenia BLOSa 400zł wszystkie problemy zniknęły: silnik równo pracował, żadnych problemów przy odpalaniu, spalanie spadło o ok. 2l. , no i więcej mocy. szkoda że nie wymyślili tego 2 lata temu ponieważ nie musiałbym wkładać pieniędzy dodatkowych w instalacje. jak bym w przyszłości zmieniał auto i miałbym zakładać lpg to bez zastanowienia zakładałbym BLOSa.

 

POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Kolego jeśli możesz to opisz całą ta operację z zakładaniem BLOS`a. Jaki kupiłeś o jakiej średnicy może jakieś oznaczenie modelu..?

Do jakiej instalki założyłeś, może jakieś fotki mógłbyś wrzucić, ile to kosztowało?

Ja mam juz dość problemów z moją instalką, wiesza się na obrotach no i ta dziura przy 2tyś obrotów a do tego nierówna praca na wolnych obrotach.

Ja mam BRC II generacji z krokowcem ale to nie za bardzo się sprawdza :dobani: a do tego dochodzi jeszcze nie za dobra praca na benzynce.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchaj ja też miałem BRC II generacji. zakładałem BLOSa tam gdzie wcześniej całą instalacje ponieważ miałem do wyboru dwie opcje:

 

- kupić BLOSa np. na Allegro za 320zł. , samemu go zakładać, regulować i praktycznie bez gwarancji bo jak coś sie posuje to trzeba odsyłać a wtedy auto stoi lub

- kupić BLOSa z założeniem za 400zł. w zakładzie gdzie zakładałem wcześniej instalacje gdzie jak mi sie coś rozreguluje, popsuje pojade do nich i to oni mają problem a nie ja.

 

Ja bodajrze mam BLOSa o średnicy 70mm. Słuchaj możliwe że jak założysz BLOSa to to wszystkie twoje problemy znikną ponieważ w BLOSie niema żadnych czujników, komputerów a to właśnie one najczęściej psują całą prace silnika. Ja miałem walniętą sonde Lambda i ani na gazie ani na benzynie ale jak ja odłączyłem to na benzynie jeszcze chodził a na gazie nie. A BLOS nie jest pod nic podłączony wiec chodzi ok :ok: .

 

POWODZENIA I POZDRAWIAM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam juz dość problemów z moją instalką, wiesza się na obrotach no i ta dziura przy 2tyś obrotów a do tego nierówna praca na wolnych obrotach.

Ja mam BRC II generacji z krokowcem ale to nie za bardzo się sprawdza :dobani: a do tego dochodzi jeszcze nie za dobra praca na benzynce.

Moim zdaniem nie trafiłeś na gazmajstra "z prawdziwego zdarzenia", tylko na "poproków" :D - co wcale nie oznacza, że mam coś przeciwko BLOSowi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siem!!!

Moim zdaniem nie trafiłeś na gazmajstra "z prawdziwego zdarzenia", tylko na "poproków" :D - co wcale nie oznacza, że mam coś przeciwko BLOSowi ;)
:ok:

dandi78, sprawdzil bym sonde lambda.Moge sie mylic ale...ADZ powinien byc na monoszprycy ,przy takim ukladzie zasilania,na lpg powinno chodzic bezproblemowo!A jak juz upierasz sie przy blosie to zagladnij TU masz nawet fotki!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdzil bym sonde lambda.Moge sie mylic ale...ADZ powinien byc na monoszprycy ,przy takim ukladzie zasilania,na lpg powinno chodzic bezproblemowo!

Też nie jestem pewny, ale chyba ADZ to następny po RP i ABSie :D , a więc jak ktos kumaty się do tego zabierze bedzie gut.

Masz może laptopa, kabelek do sterownika, jaki masz sterownik, masz podpięty TPS? - pomożemy (przynajmniej spróbować) jeżeli byłbyś zainteresowany :super:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dziękuje za wypowiedzi. Nie ma to jak forum :ok:

Byłem dziś u gazownika, pogmerał, poszperał i powiedział że łapie lewe powietrze,

mozliwości są dwie albo podstawa wtrysku, albo uszczelka pod kolektorem ssącym, tak powiedział i dopiero jak ta nieszczelnośc usunę to on będzie szukał dalej przyczyny złej pracy na LPG a BLOSA może założyc ale dopiero po okresie gwarancji czyli w drugiej połowie lipca :zdegustowany: i nie bierze odpowiedzialności za przeglądy...

Po powrocie do domu pooglądałem sobie sam silnik i pogmerałem przy kolektorze, i znalazłem luzu przewód podciśnienia do pompy hamulcowej, po dokręceniu go jest poprawa w pracy silnika ale po uzyciu startera w okolicy podstawa-kolektor dalej obroty podnoszą się :[

Nie wiem co dalej robić, pozostaje chyba demontaż wtrysku i kolektora...

Chyba że ma ktoś jeszcze jakiś pomysł jak to zasysanie zlokalizować...?

 

Pozdrawiam :vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprawdzil bym sonde lambda.Moge sie mylic ale...ADZ powinien byc na monoszprycy ,przy takim ukladzie zasilania,na lpg powinno chodzic bezproblemowo!

Też nie jestem pewny, ale chyba ADZ to następny po RP i ABSie :D , a więc jak ktos kumaty się do tego zabierze bedzie gut.

Masz może laptopa, kabelek do sterownika, jaki masz sterownik, masz podpięty TPS? - pomożemy (przynajmniej spróbować) jeżeli byłbyś zainteresowany :super:

 

Koledzy macie rację ADZ jest na monoszprycy dlatego go kupiłem z myślą o założeniu LPG bo podobno w tym slilniku 1.8i najlepiej się gaziwo sprawdza. Ale mój jakiś jest oporny, widocznie nie bardzo chce zrezygnować z beny po 9 latkach śmigania na dobrej benzynce w Niemczech :hyhy:

A wracając do sprawy to nie mam laptopa ani kabelka a do elektroniki mam dwie lewe ręce o wiele lepiej radzę sobie z mechaniką :D

a mój gazownik to podobno najlepszy w okolicy Chełma- zobaczymy :D

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po uzyciu startera w okolicy podstawa-kolektor dalej obroty podnoszą się :[

Nie wiem co dalej robić, pozostaje chyba demontaż wtrysku i kolektora...

 

Wymiana gumy/podstawy monowtryski to nie jest wielki koszt - troche grzebania.

Co do nieszczelności na uszczelce kolektora ssacego to raczej chyba mało prawdopodobna (choć wykluczyć nie można), ja bym sobie to odpuścił (ostatecznie ponowna rozbiórka gdyby faktycznie była tam nieszczelność :kwasny: ).

Spróbuj jeszcze raz "psikac" np starterem, i jednocześnie przechylać cały monowtrysk na boki w różne strony

 

...Ale mój jakiś jest oporny, widocznie nie bardzo chce zrezygnować z beny po 9 latkach śmigania na dobrej benzynce w Niemczech :hyhy:

Nie silnik oporny tylko gaziarz :fuckyou2:

 

a mój gazownik to podobno najlepszy w okolicy Chełma- zobaczymy

Dobrze by bylo gdyby tą opinie utrzymał :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil

wykręć monowtrysk i zobacz co z podstawą pewnie jest nieszczelna. wymontowanie monowtrysku to prosta sprawa odkręcasz 3 śruby, odpinasz kostki i po robocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności