witek_rz Zgłoś #1 Napisano 14 Marca 2006 Wiem temat był już wiele razy opisywany. Przeczytałem chyba prawie wszystko ale mam pytanko. Mam Passka z końca 90roku z silnikiem 1,8 AAM (55kW) Tablica jest z dwoma kontrolkami kierunku. Nie pokazuje mi temperatury "wody" i źle wsazuje poziom paliwa. Pytałem elektryka podobno do wymianyjest jakiś "moduł" pod zegarem więc i tak muszę się tym "pobawić". Chciałbym jednak przy okazji wymienić tablicę z ZEGARKIEM ANALOGOWYM na taką z obrotomierzem i ewentualnie z zearkiem cyfrowym. Nie rozbierałem tego jeszcze (czekam na cieplejsze dni) i nie wiem co tam jest pod spodem. Czy jest jakieś oznaczenie tablicy którą powinienem sobie sprawić czyli czego po prostu mam szukać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #2 Napisano 14 Marca 2006 Jak diesel, to licznik od diesla. Analogicznie benzyna, a to ze wzgledu na obrotomierz. Jedno, na co musisz zwrócić uwagę to ilość gniazd z tyłu licznika. Jedno obok gniazda prędkościomierza albo dwa po bokach tylnej scianki licznika. No i oczywiście licznik wyskalowany to takiej samej prędkości maksymalnej. O wymianie faktycznie duzo było pisane, nawet ja już trochę tego napisałem. Jeśli chodzi o Twego elektryka, to..... Póki co zdejmij zegary, rozkręć i popraw styki wskaźników. Zdemontujesz je łatwo, bo są one wciśnięte na bolce, które są wlutowane w płytkę. Wyczyścisz, psikniesz sprayem do styków i powinno być lepiej. Co do temperatury, to mogą być luźne przewody na czujniku temperatury, ale od sprawdzenia tego jest miernik. Sprawdzasz rezystancję i już wiesz, co jest grane. Generalniew w tych zegarach nie ma się co psuć. Co najwyżej zimne luty. Poczytaj jeszcze i pobaw się z tymi zegarami, bo możesz przejechać się po wstawieniu nowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Wufa Zgłoś #3 Napisano 18 Marca 2006 Witam. Ja tez mialem taki problem w swoim B3. Jest taki maly regulator napiecia, czy cos takiego, takie male ustrojstwo na trzy styki przykrecone srobka do blaszki pod wskaznikiem temperatury i paliwa( widac ta blaszke od zewnatrz, ale odkreca sie po zdjeciu szybki i wyjeciu zegarow). To powoduje najczesciej przeklamania na zegarach. Mozna kupic to za grosze w kazdym sklepie elektronicznym, ale przed wymiana jeszcze trzeba sprawdzic czy nie "poscily" luty w gniezdzie od tego regulatora. [/b] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek_rz Zgłoś #4 Napisano 18 Marca 2006 Na zegarze prędkościomierza pod "dziennym licznikiem" jest liczba: 920 czy to jest jakaś wskazówka odnośnie wyskalowania prędkościomierza?[/u] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość schak Zgłoś #5 Napisano 19 Marca 2006 920 - jest to przełożenie zegarów, kupując drugie musisz kupić z takim samym przełożeniem lub swoje włożyć w "nowe" zegary. Ja w swoich zegarach miałem takie same problemy temperatura wody i paliwo oszukiwało lub nie działało oraz diody od smarowania i ładowanie nie działały lub sie tylko żarzyły wystarczyło rozebrać wyczyścić styki od zegarów (wewnątrz od paliwa i temp. takie 4 bolce) oraz był zimny lut przy tym małym kondensatorze o którym wyżej pisano. Po poprawieniu lutu było ok i teraz sie nie musze śpieszyć z zegarami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radroc Zgłoś #6 Napisano 28 Lipca 2010 u mnie po stuknięciu pięścią nad zegarami wszystko wraca do normy, a jak wjade autem w dziurę znów rodzą się problemy. Co robić 1,9TDI B4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #7 Napisano 28 Lipca 2010 u mnie po stuknięciu pięścią nad zegarami wszystko wraca do normy, a jak wjade autem w dziurę znów rodzą się problemy.Co robić 1,9TDI B4 Dalej walić pięścią U mnie też ten patent czasami działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kajaru Zgłoś #8 Napisano 28 Lipca 2010 (edytowane) Co robić skorzystać z "szukaj"albo poczytaj te tematy: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=12981&highlight=luty http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=37162&highlight=luty http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=29568&highlight=luty Edytowane 3 Sierpnia 2010 przez kajaru Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radroc Zgłoś #9 Napisano 30 Lipca 2010 ok. poczytam. dzęki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek870918 Zgłoś #10 Napisano 1 Sierpnia 2010 ja mam to samo ze zle dziala paliwo i woda i jest to wina ze pod tym zegarem sa diody od wody oleju i czegos jeszcze.i one jak wchodza w plytke to gdzies nie lacza a paliwo i woda jest poloczona szeregowo z tymi diodami i do zegara przez te diody nie dochodzi prad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Riku Zgłoś #11 Napisano 10 Stycznia 2011 Witam.o toz mam problem ze wskaznikiem poziomu paliwa.myslalem ze to zimne luty lub stabilizator ale to nic z tych rzeczy.kupilem drugi licznik i to samo zle wskazuje pokazuje tak jak by na 35l bylo 0.moje pytanie jest strzalka umieszczona na pompie paliwa (plywaka) w ktora strone powinna byc skierowana na wprost czy tak jak ida przewody paliwowe?a moe trzeba skalibrowac ten plywak zeby pokazywal normalnie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 10 Stycznia 2011 Witam.o toz mam problem ze wskaznikiem poziomu paliwa.myslalem ze to zimne luty lub stabilizator ale to nic z tych rzeczy.kupilem drugi licznik i to samo zle wskazuje pokazuje tak jak by na 35l bylo 0.moje pytanie jest strzalka umieszczona na pompie paliwa (plywaka) w ktora strone powinna byc skierowana na wprost czy tak jak ida przewody paliwowe?a moe trzeba skalibrowac ten plywak zeby pokazywal normalnie ? w ilu tematach jeszcze napiszesz ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Riku Zgłoś #13 Napisano 10 Stycznia 2011 skoro szukam odp dalej to widocznie twoja pomoc mi nie pomogla ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach