Skocz do zawartości
TDI Piter

a może Valvoline ???

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Co sądzicie o olejach Valvoline?

Używa ktoś z was taki olej ?

Konkretnie chodzi mi o olej do 110 AFN Valvoline Max Life Diesel 10W-40 http://valvoline.pl/index_maxlife_gama.html#

 

Ja osobiście jezdziłem na Valvoline benzyniakiem i było SI !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, używam 5W40, szczególnie polecany dla silników o przebiegu ponad 200 tys. Osobiście miałem już trzecią wymianę, silniczek śmiga znakomicie, praktycznie zero "brania".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek78

Ja ostatnio zalałem Valvoline i nie widzę/słyszę różnicy pomiędzy nim a Mobilem 1, którym był zalany poprzednio. Zdecydowałem sie na niego gdyż poczytałem o podrabianiu popularnych olejów i stwierdziłem, że ta marka to dość niszowy produkt (przynajmniej u nas w PL) i wolę ciut gorszy produkt niż oryginał Mobila-1 ale na pewno 100x lepszy niż podróbka Mobil-1 (bo własciwie może tam byc nawet "Ludwik" a nigdy nie ma pewności co zalewasz)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacek78, w pewnym sensie masz rację. Mobil1 zaleca się do silników nowych lub z niedużym przebiegiem. Jeśli silnik ma "przelatane" więcej niż 150-200 tys. Valvoline jest lepszym rozwiązaniem. Mowa oczywiście o 5W40.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Yaca

Ten jest super w moim silniczku: Valvoline DuraBlend Diesel 5W-40 - cena za 5l. - 157 zł,-

 

12500kleinkn4.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mner

Ja też używam Valvoline DuraBlend Diesel 5W-40 i jest super !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yaca, A gdzie we Wrocławiu kupujesz Valvoline?

 

No dobra a co ze zwykłym AFN 110KM Teraz jezdze na Mobil1 10W40 i chciałem zmienić właśnie na Valvoline Max Life Diesel 10W-40

a może właśnie powinienem na Valvoline DuraBlend Diesel 5W-40 choć mój silnik nie potrzebuje takiego oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

He he właśnie czytam tą stronę :ok:

I który mam wybrać

DuraBlend Diesel Motor Oil 5W-40 z normą 505.01 specjalnie dedykowany do TDI

czy

DuraBlend Diesel Motor Oil 10W-40 500.00 , 505.00

 

Teraz jezdze na Mobil 10W40

Edytowane przez jedrus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jaką normę VW musi spełniać olej do Twojego silnika. Jest to napisane m.in. w książce serwisowej.

 

Osobiście śmigam na MaxLife Synthetic 5W40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Norma do AFN 110 to 505.00

więc zostają:

Syntetyczne

SynPower Motor Oil MXL 0W-30/5W-30*

MaxLife Synthetic Oil 5W-40

i połsyntetyczny

DuraBlend Diesel Motor Oil 10W-40

 

Który wybrać?

Osobiście skłaniał bymsię ku MaxLife ale jezdze ostatnio na półsuntetyku ( nie wiem co było lane wcześniej )i nie wiem czy moge teraz zalać syntetykiem.

Jeśli nie to zostaje DuraBlend Diesel Motor Oil 10W-40.

Co myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Yaca

Valvoline DuraBlend Diesel 5W-40 przywożę raz w roku z Niemiec. Cena 1 litra 8,35 EU. Tak na serio to już w Gorliz dostaniesz ten olej bez problemu.

 

Ponadto jest też w sklepach internetowych, ale z tym to bym uważał!!!!!

 

Poniżej adresy hurtowni we Wrocławiu:

 

Wrocław

Fota

ul. Krakowska 141-155

tel. (071) 784 90 15/16

[email protected]

 

Wrocław

Fota

ul. Żmigrodzka 247

tel. (071) 325 60 66/67

[email protected]

 

Wrocław

Hart

ul. Piękna 60

tel. (071) 78 37 810/2

[email protected]

 

 

I ich polecam szczególnie: :ok::ok:

 

Wrocław

Inter Cars

Al. Armii Krajowej 62

tel. (071) 797 77 30

[email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TDI Piter, jeśli jeździsz od niedawna na półsyntetyku, przy najbliższej wymianie możesz zalać go syntetykiem i często (czyli np. co 500-1000 km) obserwuj jego stan. Jak będzie Ci siorbał dużo, pozostaje Ci używać tylko półsyntetyka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yaca, Ten olej ma norme do pompowtrysków 505.01 a ja potrzebuje 505.00

Dzięki za adresy.

sipowitz, tylko ze ja nie wiem czym byl zalany wczesniej i dlatego zalałem go półsyntet. Wiec moze lepiej nie ryzykować i zostac przy półsyntet.

Ale ten MaxLife jest ponoć bardzo dobry :niepewny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale ten MaxLife jest ponoć bardzo dobry

Nie ponoć, tylko na 100%! ;) Szkoda, że zalałeś półsyntetykiem. Spróbuj zrobić jak napisałem. Ile prześmigałeś na tym 10W40?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja 8 tys. A poprzedni właściciel niewiem.

Pozostaje chyba tylko DuraBlend Diesel Motor Oil 10W-40

lub MaxLife Diesel Oil 10W-40 ale na tej stronie nie ma normy VW przy tym oleju

Sam już nie wiem.

Napisze meila do nich i zobaczymy który doradzą w tej sytuacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie do vw b6 przebieg 280 tys mogę lac juz olej 10w40 ? . Poprzedni.wlasciciel lal 5w30 shella i nie.wiem teraz czy juz przejść na pól syntetyka valvoline właśnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie do vw b6 przebieg 280 tys mogę lac juz olej 10w40 ? . Poprzedni.wlasciciel lal 5w30 shella i nie.wiem teraz czy juz przejść na pól syntetyka valvoline właśnie

 

Ale odgrzałeś kotleta heh. Kolego nie przechodź na jakieś półsyntetyki. Zostań przy 5w30 ewentualnie jak auto ma swoj przebieg to 5w40 nic innego nie polecam to Twojego motoru. Masz PD to i norma musi być zachowana 505.01.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie do vw b6 przebieg 280 tys mogę lac juz olej 10w40 ? . Poprzedni.wlasciciel lal 5w30 shella i nie.wiem teraz czy juz przejść na pól syntetyka valvoline właśnie

 

Twój silnik dożywotnio musi chodzić na 5w i nie ma możliwości wlania do niego ot tak sobie 10w. Przebieg tu nie ma nic do rzeczy...

 

Producent określił, że musisz lać olej z normą 504 00/507 00 (w większości 5w30).

 

Poszukaj w dziale b6 powinien być temat odnośnie olei do tdi, tam powinieneś znaleźć odpowiedzi i rozwiać wszelkie wątpliwości ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki rozwialiście.moje wątpliwości...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności