Skocz do zawartości
worthersee

Fmic + oryginalny intercooler tdi 130

Rekomendowane odpowiedzi

lepiej wsadzic oryginalna turbine duza kombinujac jak ja tam zmiescic niz robic hybryde (czyli np polaczenie AWX z ARL)

 

kolega chyba nie wie co mówi. Myslisz ze big turbo to takie hop siup wlozysz program i bangla ? Pawel jesli chcesz miec pod maska porządek i ład jak w fabryce to lepiej zainwestuj w hybrydke, w pasku silnik masz wzdluznie wiec wlozenie big turbo to dopiero bedzie rzeźba, kolektor wydechowy nowy, a gdzie EGR, nowe weze zasilajace olej i spustowe, dobre ustawienie tirbiny nowa flansza na wydech, dopiero pod maska bedziesz mial pierdolnik. A z tego co wiem hybrydka pasuje pod ori kolektor od AWX wiec masz wszystko jak w oryginale z tym ze seruducho turbiny o wiele mocniejsze. Nie sluchaj co ci tu mącą w głowie. Im bardziej chcesz miec auto uzytkowe to jak najmniej przeróbek a takie turbo AWX/ARL wystroic to jest śmiech, GT20, GT22 to juz dopiero wyzsza szkola jazdy, martwisz sie lekkim lagiem jaki masz teraz ? To zobaczysz co bedziesz mial na big turbo - załamka gwarantowana chyba ze ktos ci to wystroi idealnie, ja juz takie tematy mam za soba i dobrze ci radze, a jak nie wierzysz to zapytaj kolege Rogalottiego.

 

Jasne tylko zapominasz o:

1. Hybryda plus montaz to jakies prawie 2 klocki i za to dostajesz 10KM (nikt w polsce a przynajmniej ja nie slyszalem, zeby na tej hybrydzie posiadal wiecej jak 190KM z ta roznica, ze te 190KM robione przez Roberta bylo hamowane w vtechu...).

 

2. Strojenie hybrydy tez do latwych nie nalezy i nie mowie tu o strojeniu programowym a fizycznym. Sporo uzytkownikow boryka sie z problemem lagow, przeladowania itp dlatego, ze skladane turbawki nigdy juz nie beda takie jak z fabryki. Sam mam takie problemy. Jesli sie nie zgadzasz chetnie wpadne do Ciebie na strojenie.

 

3. Czesc zmian, ktore wnosi big turbo tak naprawde jest nawet wskazane dla aut, ktore i tak sa juz modzone.

 

Reasumujac. Nie jestem specem, nie jestem mechanikiem. Sledze rozne projekty, sam modze swoje auto i wiem co czym pachnie. Hybryda to tak naprawde loteria a w przypadku naszych silnikow passatowskich mija sie z celem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pakarod aw69 tez zna sie na rzeczy :] nawet bardzo. nie chcialbym spotkac jego potwora na swiatlach. ty tez raczej nie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co to za potwor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie mowie, ze sie nie zna !! poprostu gdybym mial znow do wyboru hybryde czy rzezbe to nie zdecydowalbym sie na hybryde. Ludzie mi mowili a ja swoje. Turbo bylo ustawiane dwa dni i lipton straszny. Najpierw wogole nie chcialo ladowac pozniej lagi a teraz to juz sam nie wiem co ona wyprawia. Aligator nawet softem nie dal rady tego wystroic. Poprostu hybryda. Gdyby dawala przyrost +30KM to jeszcez bym pomyslal ale roznica 10KM to przegiecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a co to za potwor?

 

nie wiem czy mam prawo pisac, bo wlasciciel mnie zruga, ale co tam :D

 

jest grubo ponad 200ps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy jakiej wadze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przy jakiej wadze?

 

gofer mk3 3d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gofer mk3 3d
jest grubo ponad 200ps

:przestraszony: Matko :przestraszony:

A jak z trakcja ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trakcja zajebista,koła 17'' na 205 i moment przerzucony wysoko,dlatego z niskich obr jest lepiej ruszać,a co najważniejsze to kierownik wie jak dobrze ruszyć :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wiem czy taki potwor... ;) Napewno milo jezdzi ale potworem to bym go nie nazwal.

Jakie to ma czasy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ma grubo ponad 200KM w dieslu to mało uważasz?Przecież to golf a nie passat jest dużo lżejszy,czas to niska 15,popatrz na wykresy na forum Diagtronika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak ma grubo ponad 200KM w dieslu to mało uważasz?Przecież to golf a nie passat jest dużo lżejszy,czas to niska 15,popatrz na wykresy na forum Diagtronika.

 

AAaa nie zczailem, ze to diesel ;) Myslalem, ze benzynka ;)

Zwracam honor. Chociaz uwazam, ze powinno byc mniej niz niska 15. 200konny golf 4 w kombiaku kreci 14,9.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość aw69

Auto to mk3 3d silnik ALH zbudowany na grubych klockach. Auto jest w ciagłych fazach zmian i modyfikacji. Ma ponad 200 KM w zasadzie sam nie wiem ile w tej chwili :) (za 2 dni bedzie jeszcze inny soft :) ) turbo GT22 (ciezki temat do wystrojenia) czasy jakie robi na 1/4 to cholera go wie mialem tylko raz w tym roku pojechac na bemowie i to z takim softem na slowo honoru ze turbo nie przeladuje i w probnym niestety przeladowalo :( (mocne z dolu slabe na gorze) czas zrobilem 15.05, jedyne co robilem teraz to pomiary g techem i w tej chwili powtarzalne 14.60 - 14,90.

 

Pakarod moze zacznijmy co ty rozumiesz pod pojeciem hybryda bo dla mnie takie turbo to jest suszarka (w przypadku AWX) z wymienionym calym srodkiem np. od ARL wiec co to w zasadzie jest za rzeźba bo dla mnie żadna. W takie turbo mozna spokojnie dmuchac 1,7 bara, gdzie seryjny AWX przy takim doladowaniu posrał by sie po kilku butowniach (cos o tym wiem) druga sprawa turbo od 130 i od 150 bedzie tak samo sie zachowywac na tym samym sofcie. Wiec nie wiem co ty masz za hybrydke, ale majac taka suszarke jak wspomnialem mozna miec +- 200 KM i taka wlasnie polecam Pawłowi jesli chce miec ciagle seryjne auto. Aktualnie u pawla jest bezpieczne 1,45 bara na seryjnej turbince od 130, ale zaloze sie ze podciagniecie jej do jakis 1,6 bara automatycznie ja rozpier..... dlatego proponuje mu hybryde ze środkiem od ARL gdzie ośka jest grubsza i o wiele bardziej wytrzymalsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Pakarod moze zacznijmy co ty rozumiesz pod pojeciem hybryda bo dla mnie takie turbo to jest suszarka (w przypadku AWX) z wymienionym calym srodkiem np. od ARL wiec co to w zasadzie jest za rzeźba bo dla mnie żadna. W takie turbo mozna spokojnie dmuchac 1,7 bara, gdzie seryjny AWX przy takim doladowaniu posrał by sie po kilku butowniach (cos o tym wiem) druga sprawa turbo od 130 i od 150 bedzie tak samo sie zachowywac na tym samym sofcie. Wiec nie wiem co ty masz za hybrydke, ale majac taka suszarke jak wspomnialem mozna miec +- 200 KM i taka wlasnie polecam Pawłowi jesli chce miec ciagle seryjne auto. Aktualnie u pawla jest bezpieczne 1,45 bara na seryjnej turbince od 130, ale zaloze sie ze podciagniecie jej do jakis 1,6 bara automatycznie ja rozpier..... dlatego proponuje mu hybryde ze środkiem od ARL gdzie ośka jest grubsza i o wiele bardziej wytrzymalsza.

 

A stroiles taka turbawke juz na 200KM ? Jak tak to prosze wykres.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O którą pytasz turbawkę,GT22 czy GT17?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O ktora pytasz turbawke,GT22 czy GT17?

Pytam o hybryde awx+arl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jej nie mam,po 15 czerwca jadę do goscia i zobaczymy,czy ma coś na stanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeszcze jej nie mam,po 15 czerwca jade do goscia i zobaczymy,czy ma cos na stanie

Ale ja nie mowie o Twojej hybrydzie tylko o jakiejkolwiek awx+arl wystrojonej na 200KM (tak jak napisal aw69). Interesuje mnie poprostu wykres z tego i tyle ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jasne,nie wiem kto ma coś takiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To bylo akurat pytanie do aw69 ;)

 

I watpie aby ktokolwiek mial na takiej hybrydzie 200KM bo sam to przerabialem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności