pakarod Zgłoś #81 Napisano 3 Czerwca 2007 lepiej wsadzic oryginalna turbine duza kombinujac jak ja tam zmiescic niz robic hybryde (czyli np polaczenie AWX z ARL) kolega chyba nie wie co mówi. Myslisz ze big turbo to takie hop siup wlozysz program i bangla ? Pawel jesli chcesz miec pod maska porządek i ład jak w fabryce to lepiej zainwestuj w hybrydke, w pasku silnik masz wzdluznie wiec wlozenie big turbo to dopiero bedzie rzeźba, kolektor wydechowy nowy, a gdzie EGR, nowe weze zasilajace olej i spustowe, dobre ustawienie tirbiny nowa flansza na wydech, dopiero pod maska bedziesz mial pierdolnik. A z tego co wiem hybrydka pasuje pod ori kolektor od AWX wiec masz wszystko jak w oryginale z tym ze seruducho turbiny o wiele mocniejsze. Nie sluchaj co ci tu mącą w głowie. Im bardziej chcesz miec auto uzytkowe to jak najmniej przeróbek a takie turbo AWX/ARL wystroic to jest śmiech, GT20, GT22 to juz dopiero wyzsza szkola jazdy, martwisz sie lekkim lagiem jaki masz teraz ? To zobaczysz co bedziesz mial na big turbo - załamka gwarantowana chyba ze ktos ci to wystroi idealnie, ja juz takie tematy mam za soba i dobrze ci radze, a jak nie wierzysz to zapytaj kolege Rogalottiego. Jasne tylko zapominasz o: 1. Hybryda plus montaz to jakies prawie 2 klocki i za to dostajesz 10KM (nikt w polsce a przynajmniej ja nie slyszalem, zeby na tej hybrydzie posiadal wiecej jak 190KM z ta roznica, ze te 190KM robione przez Roberta bylo hamowane w vtechu...). 2. Strojenie hybrydy tez do latwych nie nalezy i nie mowie tu o strojeniu programowym a fizycznym. Sporo uzytkownikow boryka sie z problemem lagow, przeladowania itp dlatego, ze skladane turbawki nigdy juz nie beda takie jak z fabryki. Sam mam takie problemy. Jesli sie nie zgadzasz chetnie wpadne do Ciebie na strojenie. 3. Czesc zmian, ktore wnosi big turbo tak naprawde jest nawet wskazane dla aut, ktore i tak sa juz modzone. Reasumujac. Nie jestem specem, nie jestem mechanikiem. Sledze rozne projekty, sam modze swoje auto i wiem co czym pachnie. Hybryda to tak naprawde loteria a w przypadku naszych silnikow passatowskich mija sie z celem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #82 Napisano 3 Czerwca 2007 pakarod aw69 tez zna sie na rzeczy nawet bardzo. nie chcialbym spotkac jego potwora na swiatlach. ty tez raczej nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #83 Napisano 3 Czerwca 2007 a co to za potwor? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #84 Napisano 3 Czerwca 2007 ja nie mowie, ze sie nie zna !! poprostu gdybym mial znow do wyboru hybryde czy rzezbe to nie zdecydowalbym sie na hybryde. Ludzie mi mowili a ja swoje. Turbo bylo ustawiane dwa dni i lipton straszny. Najpierw wogole nie chcialo ladowac pozniej lagi a teraz to juz sam nie wiem co ona wyprawia. Aligator nawet softem nie dal rady tego wystroic. Poprostu hybryda. Gdyby dawala przyrost +30KM to jeszcez bym pomyslal ale roznica 10KM to przegiecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #85 Napisano 4 Czerwca 2007 a co to za potwor? nie wiem czy mam prawo pisac, bo wlasciciel mnie zruga, ale co tam jest grubo ponad 200ps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #86 Napisano 4 Czerwca 2007 przy jakiej wadze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #87 Napisano 4 Czerwca 2007 przy jakiej wadze? gofer mk3 3d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Preziu Zgłoś #88 Napisano 4 Czerwca 2007 gofer mk3 3d jest grubo ponad 200ps Matko A jak z trakcja ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #89 Napisano 4 Czerwca 2007 Trakcja zajebista,koła 17'' na 205 i moment przerzucony wysoko,dlatego z niskich obr jest lepiej ruszać,a co najważniejsze to kierownik wie jak dobrze ruszyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #90 Napisano 4 Czerwca 2007 ja wiem czy taki potwor... Napewno milo jezdzi ale potworem to bym go nie nazwal. Jakie to ma czasy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #91 Napisano 4 Czerwca 2007 Jak ma grubo ponad 200KM w dieslu to mało uważasz?Przecież to golf a nie passat jest dużo lżejszy,czas to niska 15,popatrz na wykresy na forum Diagtronika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #92 Napisano 4 Czerwca 2007 Jak ma grubo ponad 200KM w dieslu to mało uważasz?Przecież to golf a nie passat jest dużo lżejszy,czas to niska 15,popatrz na wykresy na forum Diagtronika. AAaa nie zczailem, ze to diesel Myslalem, ze benzynka Zwracam honor. Chociaz uwazam, ze powinno byc mniej niz niska 15. 200konny golf 4 w kombiaku kreci 14,9. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość aw69 Zgłoś #93 Napisano 4 Czerwca 2007 Auto to mk3 3d silnik ALH zbudowany na grubych klockach. Auto jest w ciagłych fazach zmian i modyfikacji. Ma ponad 200 KM w zasadzie sam nie wiem ile w tej chwili (za 2 dni bedzie jeszcze inny soft ) turbo GT22 (ciezki temat do wystrojenia) czasy jakie robi na 1/4 to cholera go wie mialem tylko raz w tym roku pojechac na bemowie i to z takim softem na slowo honoru ze turbo nie przeladuje i w probnym niestety przeladowalo (mocne z dolu slabe na gorze) czas zrobilem 15.05, jedyne co robilem teraz to pomiary g techem i w tej chwili powtarzalne 14.60 - 14,90. Pakarod moze zacznijmy co ty rozumiesz pod pojeciem hybryda bo dla mnie takie turbo to jest suszarka (w przypadku AWX) z wymienionym calym srodkiem np. od ARL wiec co to w zasadzie jest za rzeźba bo dla mnie żadna. W takie turbo mozna spokojnie dmuchac 1,7 bara, gdzie seryjny AWX przy takim doladowaniu posrał by sie po kilku butowniach (cos o tym wiem) druga sprawa turbo od 130 i od 150 bedzie tak samo sie zachowywac na tym samym sofcie. Wiec nie wiem co ty masz za hybrydke, ale majac taka suszarke jak wspomnialem mozna miec +- 200 KM i taka wlasnie polecam Pawłowi jesli chce miec ciagle seryjne auto. Aktualnie u pawla jest bezpieczne 1,45 bara na seryjnej turbince od 130, ale zaloze sie ze podciagniecie jej do jakis 1,6 bara automatycznie ja rozpier..... dlatego proponuje mu hybryde ze środkiem od ARL gdzie ośka jest grubsza i o wiele bardziej wytrzymalsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #94 Napisano 4 Czerwca 2007 Pakarod moze zacznijmy co ty rozumiesz pod pojeciem hybryda bo dla mnie takie turbo to jest suszarka (w przypadku AWX) z wymienionym calym srodkiem np. od ARL wiec co to w zasadzie jest za rzeźba bo dla mnie żadna. W takie turbo mozna spokojnie dmuchac 1,7 bara, gdzie seryjny AWX przy takim doladowaniu posrał by sie po kilku butowniach (cos o tym wiem) druga sprawa turbo od 130 i od 150 bedzie tak samo sie zachowywac na tym samym sofcie. Wiec nie wiem co ty masz za hybrydke, ale majac taka suszarke jak wspomnialem mozna miec +- 200 KM i taka wlasnie polecam Pawłowi jesli chce miec ciagle seryjne auto. Aktualnie u pawla jest bezpieczne 1,45 bara na seryjnej turbince od 130, ale zaloze sie ze podciagniecie jej do jakis 1,6 bara automatycznie ja rozpier..... dlatego proponuje mu hybryde ze środkiem od ARL gdzie ośka jest grubsza i o wiele bardziej wytrzymalsza. A stroiles taka turbawke juz na 200KM ? Jak tak to prosze wykres. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #95 Napisano 4 Czerwca 2007 O którą pytasz turbawkę,GT22 czy GT17? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #96 Napisano 4 Czerwca 2007 O ktora pytasz turbawke,GT22 czy GT17? Pytam o hybryde awx+arl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #97 Napisano 4 Czerwca 2007 jeszcze jej nie mam,po 15 czerwca jadę do goscia i zobaczymy,czy ma coś na stanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #98 Napisano 4 Czerwca 2007 jeszcze jej nie mam,po 15 czerwca jade do goscia i zobaczymy,czy ma cos na stanie Ale ja nie mowie o Twojej hybrydzie tylko o jakiejkolwiek awx+arl wystrojonej na 200KM (tak jak napisal aw69). Interesuje mnie poprostu wykres z tego i tyle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #99 Napisano 4 Czerwca 2007 jasne,nie wiem kto ma coś takiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakarod Zgłoś #100 Napisano 5 Czerwca 2007 To bylo akurat pytanie do aw69 I watpie aby ktokolwiek mial na takiej hybrydzie 200KM bo sam to przerabialem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach