skorpionikola Zgłoś #101 Napisano 13 Marca 2010 Dzięki za radę chipa już mam myślę jeszcze nad turbiną 130 mam jeszcze jedno pytanie co zrobić z tymi światłami z przodu bo jedyne co widzę to zegary bo świecą jaśniej niż lampy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konradzik23 Zgłoś #102 Napisano 13 Marca 2010 koledzy a moj passat dymi takimi sadzami coto moze byc za przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nogman Zgłoś #103 Napisano 4 Maja 2010 Bierze mi ciagle za duzo oleju jakes 4 ltr na 15tys km. Jak wrocilem z trasy 1600km (130-150km/h)w IC bylo okolo30 ml oleju czy to duzo? Ma moc i wszystko jest ok ale ten olej. Silnik jest ok. Czy puszczejaca olej turbina moze byc powodem puszcznia siwego baka rano? Dzieki za pomoc pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blackpirate Zgłoś #104 Napisano 4 Maja 2010 Bierze mi ciagle za duzo oleju jakes 4 ltr na 15tys km. Jak wrocilem z trasy 1600km (130-150km/h)w IC bylo okolo30 ml oleju czy to duzo? Ma moc i wszystko jest ok ale ten olej. Silnik jest ok.Czy puszczejaca olej turbina moze byc powodem puszcznia siwego baka rano? Co prawda mam inny silnik, ale aktualnie mam identyczne turbo - 4 litry na 15tyś to jakaś masakra - gdzieś Masz spory wyciek, możliwe, że turbulum jest już w stanie agonalnym - zściągnij przewód od turbiny i sprawdź delikatnie czy nie ma za dużych luzów na wirniku, można tez podejrzeć lusterkiem w jakim stanie są łopatki części zimnej turbiny. ---------- Post added at 00:16 ---------- Previous post was at 00:11 ---------- co zrobić z tymi światłami z przodu bo jedyne co widzę to zegary bo świecą jaśniej niż lampy Jak to co ? Do kosza Jedyne rozsądne wyjście - wymiana - można się bawić w regeneracje ale to nie będzie ten efekt co nowe soczewki - nawet w zamienniku DEPO czy FK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herson Zgłoś #105 Napisano 9 Stycznia 2012 (edytowane) Witam, po tym jak mój pasek nagle i bez zapowiedzi stracił moc i obroty powyżej 2,5k, podjechałem do mechanika, który po dobraniu sie do turbiny, stwierdził ( zresztą pokazywał mi i sprawdziłem to namacalnie ) luzy. Tym samym, mam nadzieję, rozwiązał się mój drugi problem, mianowicie łykania oleju ( na 10tkm prawie 3l ). Zresztą widac bylo, jak z turbo wycieka olej. Po krótkiej rozmowie, poprosiłem żeby podał mi te mniej przyjemną wiadomość, mianowicie cenę. Wiedziałem, że nie będzie tanio ale nie spodziewałem się, że aż tyle. Za samo turbo regenerowane na org. częściach ( cokolwiek to znaczy ) 1,6k, za regenerowane powiedzmy mniej markowo ok1,2k ( oczywiście nie liczę tu roboty, oleju i filtrów ). Nie będę pisał co to za warsztat, bo nie w tym rzecz i mam za duży szacunek do faceta, który zna się na rzeczy ( korzystałem juz z jego usług ) i był polecany na forum. Czytałem opinie i polecenia Turbo Tec czy jakos tak w Jaworznie i Reampoland Lublin. Pierwsi mają super opinie i ceny z kosmosu, o drugich czytałem tylko opinie. Wysłałem zapytania do obu i do kilku innych, zobaczymy. W międzyczasie może ktoś z Was poleci coś jeszcze. B5FL silnik AVB 101 KM pompowtryski, rocznik 2001 Z racji, że zakładów zajmujących się regeneracją, nagle wyrosło po kilkanaście w każdym województwie, pytanie - komu zlecić regenerację lub gdzie zakupić turbo po takiejoperacji?? PS sorry za odgrzanie kotleta, ale wyszukiwarka na forum nie hula ( dla niedowiarków podeślę zrzut ekranu z wywalanym notorycznie błędem ), a googli przekierowało mnie tutaj. Edytowane 9 Stycznia 2012 przez herson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kserkses Zgłoś #106 Napisano 9 Stycznia 2012 w ceny ci uwierzę, sam w tym tygodniu oddałem auto do mechanika celem wyjęcia turbiny z samochodu i oddania do regeneracji Po krótkiej rozmowie, poprosiłem żeby podał mi te mniej przyjemną wiadomość, mianowicie cenę. Wiedziałem, że nie będzie tanio ale nie spodziewałem się, że aż tyle. Za samo turbo regenerowane na org. częściach ( cokolwiek to znaczy ) 1,6k w ceny ci uwierzę, sam w tym tygodniu oddałem auto do mechanika celem wyjęcia turbiny z samochodu i oddania do regeneracji, koszty były następujące: -regeneracja turbiny 1150 zł -robocizna mechanika 570 zł (demontaż i montaż turbiny, czyszczenie całego układu tzn: rury, intercooler itd., wymiana oleju, płyn G12) -olej i filtr 200zł co w sumie daje 1920zł turbina to kkk04 regenerowana u nich po raz drugi, po pierwszej regeneracji przejechała 180 kkm z hakiem http://www.turboserwis.com.pl/ Mógłbym sam ją zdemontować i wykonać wszystkie te rzeczy które zrobił mechanik ale wtedy tylko pół roku gwarancji bym miał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herson Zgłoś #107 Napisano 10 Stycznia 2012 turbina to kkk04 regenerowana u nich po raz drugi, po pierwszej regeneracji przejechała 180 kkm z hakiem http://www.turboserwis.com.pl/ Czyli po pierwszej regeneracji, przejechała mniej więcej zakładany dystans po takim zabiegu? Wszystko było w porządku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albercik Zgłoś #108 Napisano 10 Stycznia 2012 Jak mi we fiacie padła turbina to zaniosłem ją do pierwszego lepszego serwisu, bo mi na czasie zależało. Za samą regenerację dałem 2100 zeta (dla niedowiarków mam fakturę na to ). Plus wyjęcie, włożenie i wymiana oleju, ale na szczęście sam to zrobiłem pod blokiem. http://www.turboservice.pl - tani nie są. Ale na turbinie zrobiłem 150 tys. km i chodziła jak nowa, a auto nie brało grama oleju... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herson Zgłoś #109 Napisano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi. Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw, ofert z netu i przeczytanych forów ( również innych marek ), zdecydowałem jednak, że sprawę zostawiam w rękach serwisu. Może udałoby mi się zregenerować turbinę taniej niż mi zaproponowali, ale wtedy nie miałbym pewności co do gwarancji ( mógłbym się narazić na zarzut niefachowości przy jej montażu i nawet pisemną gwarancją mógłbym sobie podetrzeć du... ę ), a po drugie latanie do serwisu po starą, zamawianie kuriera, oczekiwanie na zregenerowaną itp itd, to dodatkowe koszta i czas, jakże dzisiaj cenny. W ten sposób cały problem zostawiam na głowie serwisu, gdzie jak mi powiedziano, mieli kiedyś przypadek że po regeneracji szybko padła, ale wtedy firma z którą współpracują, od ręki przysłała nową sztukę. Liczę, że się nie przejadę z takim podejściem Edytowane 10 Stycznia 2012 przez herson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rusztu Zgłoś #110 Napisano 24 Kwietnia 2013 Jak sprawdzić czy działa Turbosprężarka Czy nie wystarczy troche scisnac palcami gumowa rure przed kolektorem dolotowym i dac gazu? Powinien byc odczuwalny (palcami) przyrost cisnienia. Czy nie? ..moj mechanik pierwsze co zrobil, to wlasnie to^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #111 Napisano 6 Listopada 2013 Do usunięcia - nie ten model samochodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach