kubotek Zgłoś #21 Napisano 7 Marca 2006 no jak nie słychać w 90ps ja miałem skode octavie 90 ps i od 1500 obrotów już świszczała Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Makaj Zgłoś #22 Napisano 7 Marca 2006 słychać jak fiijuuuu robi:) cały czas się zastanawiałem, co to jest? tak jakby bardzo daleko np. straż pożarna? Czy to jest właśnie turbina? Ja wyraźnie takie cosik słyszę, gdy schodzi z obrotów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartizu Zgłoś #23 Napisano 7 Marca 2006 co to jest? tak jakby bardzo daleko np. straż pożarna? Czy to jest właśnie turbina? Ja wyraźnie takie cosik słyszę, gdy schodzi z obrotów. Coś takiego właśnie. Takie "łyyyyyyyyyyyyyyyyy..." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pawel1309 Zgłoś #24 Napisano 7 Marca 2006 no jak nie słychać w 90ps ja miałem skode octavie 90 ps i od 1500 obrotów już świszczała w moim pasku "nie wymuszałem" świstu, ale zdarza się, że podczas jazdy go słychać... mmm... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość dayv Zgłoś #25 Napisano 7 Marca 2006 no jak nie słychać w 90ps ja miałem skode octavie 90 ps i od 1500 obrotów już świszczała od kiedy sie zalancza wyraznie turbo sprezarka? od gdzies 1800 2000 tys. wtedy ja najwyrazniej slychac. ale to prawda w octaviach tez slysze non stop jak przejezdza np. na jedynce obok mnie ze slychac przyjemny swist. patrze sie na tylek a tam tdi gole bez czerwonych oznaczen czyli 90 ps..... ja juz sam nie wiem jak to z tym jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAMA Zgłoś #26 Napisano 7 Marca 2006 U mnie świszczy w tłumiku. Czasem na postoju a czasem podczas jazdy... Większe obroty większy świst... Nie żeby to było uciążliwe ale jednak czasem się pojawia i chyba znaczy to że w tłumiku zaczyna się robić "pusto" :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #27 Napisano 7 Marca 2006 Ja się w tym "świście" TDI po prostu zakochałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #28 Napisano 7 Marca 2006 No nie wiem, głuchy raczej nie jestem, moze mam coś z silnikiem :609: Przy otwartej szybie coś niby słychać jak depnę do 2500 obr/min, ale nie mogę powiedzieć żeby to był wyraźny, głośny świst. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek Zgłoś #29 Napisano 8 Marca 2006 Dzisiaj akurat jak stałem sobie na przejściu dla pieszych przejechał pasek 110 konny faktycznie w 110-tkach to słychac te "fiuuuu". Nieraz jak odpalam to przez moment słychać świst (przy samym rozruchu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldii27 Zgłoś #30 Napisano 4 Grudnia 2006 witam wszystkich mam problem moze najpierw napisze mam passata 99r 1,9tdi i nie zalacza sie turbo komputer nie wykazal ze to wina przeplywomierza byc moze to wina turbiny ale czy ktos moze wie jak sprawdzic czy to napewno turbina? a nie cos innego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lalka Zgłoś #31 Napisano 4 Grudnia 2006 kocham ten świst chciał kedyś kupić benzynke ale mi przeszło jak posłuchałem Diesla i ryczacej turbinki fakt trzeba tbać i pieścić ale sie opłaca na trasce ostatnio kciał mnie zrobić koleś w A4 1.8 benzinka ale wymiękł jak mi sie właczyło turbo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #32 Napisano 10 Grudnia 2006 rafal 111, jak nie zrobisz Vaga dynamicznego to chyba dokładnie nie ocenisz kiedy włącza się turbo. ja u siebie tez myslałem o tych obrotach a widac ze włacza sie ponizej 2000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rafal 111 Zgłoś #33 Napisano 10 Grudnia 2006 dzieki za wiadomosc.jutro pojade na Vaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ka Zgłoś #34 Napisano 11 Grudnia 2006 U mnie w AFN wyraźnie turbo włącza się przy 1950 i podobno to jest OK. PZDR! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #35 Napisano 11 Grudnia 2006 tak to jest prawidłowo 1920 . w zasadzie ja bym chciał aby sie włączało juz przy 1400. vag jako parametr zadany pokazuje okolo 1500 lub 1600. u mnie ładuje juz ciśnienie powyzej 2000 bar przy 1932. i t podobno jest GIT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość rem Zgłoś #36 Napisano 11 Grudnia 2006 Te objawy ktore podajecie nie musza wskazywac na uszkodzona turbine . mialem identyczne objawy , mechanicy rozlozyli rece i pokazywali na elektronike a po wlaczeniu sie mojej skromnej osoby do naprawy auta okazalo sie ze wysypal sie karalizator i przytkal wydech ;banalnie proste a oni rozebrali juz turbine . REM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #37 Napisano 11 Grudnia 2006 rem, a jaki miałeś wtedy przebieg i jaki masz motor? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maximusxp200 Zgłoś #38 Napisano 21 Grudnia 2006 Mam 1.9 TDi ,AFN 99r. i nie ma tu żadnego odgłosu doładowania z tego co wiem to świszczące turbo to tylko ze zmienną geometrią łopatek, które mają taki efekt dzwiękowy jak ktoś wie coś więcej niech się podzieli dotyczy wszystkich co mają podobny silnik co mój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jacek75 Zgłoś #39 Napisano 21 Grudnia 2006 no AFN 110 KM ma zmienną geometrie. i moj świsze jak F16 jak jest zimny na wolnych obrotach. no i mam zrobiony układ wydechowy, spaliny nie są blokowane przez zapchany katalizator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość maximusxp200 Zgłoś #40 Napisano 22 Grudnia 2006 Musiał bym zobaczycz do etki u kumpla jaka konstrukcja tych łopatek ale muwisz że jest słyszalny świst to musze coś pomyśleć bo takie akustyczny dopalacz by się przydał w moim passku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach