Skocz do zawartości
Broda

Uporałem sie brakiem mocy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przeszukałem wszystko - wyczytałem. Nauczyłem sie że najpierw warto pojechać do ASO lub kogoś z VAG-em i podpiąć, uchroniło mnie to od wymiany turbiny lub jej regeneracji (500 zł wycenili mi regeneracje). Ale do czego zmieżam Kumpel w ASO przejechał się z wagiem i jednoznacznie stwierdził "zapieczone kierowniczki" wieć regeneracja, właśnie nie polecił mi wziąść pompke np. do roweru tylko zeby ssała i dmuchała i podpiąć do zaworu tam gdzie jest sztanga oczywiśćie żeby jej nie uszkodzić membranki w śroku lub kombinerkami złapać i rozruszać kierowniczki tzn przełamać moment zapieczenia.

Pobawiłem sie troszkę trwało to może 30 min ale było warto już teraz nie wchodzi w tryb awaryjny lata miło aż chce się jeżdzić. Niewiem tylko na jak długo to pomożę.

REASUMUJĄC jeśli ktoś ma niezbyt zapieczone kierowniczki i niema zbytnio kasy może spróbować się pobawić u mnie pomogło.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wystarczy regularnie go przeganiać(ja 2-3 razy dziennie daje do 4 tys/obr) i wszystko jest ok,a po zeszłej zimie był dość mocno przymulony

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie gdybym nie jezdzil jak ciapa to nie musial bym dluchac w sztange(kierowniczki)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie

pamiętaj więc o regularnym przeganianiu,dawaniu w piz.. , lub jak chcesz to nazwać

to najlepsze lekarstwo na AFN-a

pozdawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też przez to przechodziłem. W pi......de i w tył na lewo. 4 tys. obrotów pomaga zdecydowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz opisac blizej jak to rozruszać.

Mi poki co zawiesił sie 2 razy i jest spokój wiec chyba tragedii nie ma.

Na razie tez bym sobie tak pomógł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możesz opisac blizej jak to rozruszać.

Mi poki co zawiesił sie 2 razy i jest spokój wiec chyba tragedii nie ma.

Na razie tez bym sobie tak pomógł.

 

jeździć ostrzej

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Rafaello666

Niedawno miałem czyszczone kierowniczki. Zgadzam się z przedmówcami. Znajomy mechanik, który to robił wziął mnie potem na przejażdżkę i zademonstrował. :przestraszony: jak mam traktować biedaka. Trochę byłem spocony ale ponoć trzeba furaka czasem przegonić na duzych obrotach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość czeslaw2005

to jest na jakich obrotach,i na ktorym biegu,pozdrawiam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po naszym kraju nie wolno szaleć wieć rób to najwyżej na 3

do 4 tys starczy

stosować 2-3 razy dziennie

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kisiel_13

Mam paska 130KM na pompo wtryskiwaczach i czasami nie osiąga mocy idzie tylko do 120km/h i koniec, pomogło kiedy zgasiłem silnik i odpaliłem jeszcze raz, wtedy było ok. Czy wiecie co się stało?? Miałem już tak kilka razy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kisiel masz to samo co ja czytaj poczatek to tez sie tego pozbedziesz

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kisiel ma raczej niestety niekoniecznie to co ty,jeżeli po wyłączniu silnika jest ok tzn że silnik wchodzi mu w tryb awaryjny

więc tylko VAG

moooże przepływka

moooże zaworek n75

ale to tylko moooże

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój tez po zapaleniu chodził oki pozniej wchodził w tryb awaryjny. Po ponownym zgaszeniu i odpaleniu przez jakis czas bylo dobrze. Ale Rafaltdi możesz miesz mieć troche racji, że przyczyn moze być kilka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mner

Fajny temat więc się podłącze :ok:

 

Ja również uporałem się z brakiem mocy. Co prawda nie pobiegłem od razu na VAG ale posprawdzałem to i owo (węże gumowe, opaski, ruch cięgna siłownika kierowniczek turbiny)a że i to i owo było ok więc na vag. Wynik, przepływomierz. Dla większej pewności jeszcze założyłem sprawny (pewny) zamiast mojego (i wtedy o mało języka nie połknąłem tak ruszył). Po tych manewrach i już pewnej diagnozie nauczony na tym forum postanowiłem przeczyścić przepływomierz. Oczywiście wykonałem wszystko zgodnie z instrukcjami tutaj (czt. forum) się znajdującymi. Po czyszczeniu chodził na prawdę wyraźnie lepiej i gdyby nie fakt, że przewiozłem się na nowym pewnie bym tak zostawił ale nie mogłem zapomnieć wrażeń na nowym. Dlatego zakupiłem nowy markowy, założyłem i teraz śmigam jak struś pędziwiatr. :hurra:

 

A morał z tego taki, że najpierw porządnie zdiagnozuj usterkę a potem jednak części wymień na nowe :hyhy::vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tak.

U mnie w AFN-nie zawieszały sie czasami kierowniczki. Nie było to nagminne ale zdarzało się coraz częściej.

W Maju, przy okazji pobytu na torze w Radomiu przewiozłem paska na bombie kilka okrążeń.

I póki co chodzi jak ta lala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość lalka78

jak mój przechodzi w tryb awaryjny juz przy 2000 to jak mam go przegonić do 4 tysi co proponujecie?? zaczne od sprawdzenia wezy i opasek hibaa:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stosować 2-3 razy dziennie

 

No bez przesady :) Chyba, ze ktoś bardzo dużo smiga...

 

Moim zdaniem wystarczy jeździć dynamicznie(bez zamulania - czyli do 2500obr/min), a przedmuchiwac do 4000 obr/min raz na tydzień i będzie gitesowo :) Ja tak robie i przez prawie 2 latka rzadnych problemów z turbinką...

Druga sprawa - przy np. 2200obr/min wystarczy wcisnąć gaz na chwilkę do końca... Wtedy sztanga wędruje do końca. Silnik nie bedzie wył bo niezdaży sie wkręcić na obroty a łopatki sie rozruszają... Taki zabieg moge polecić na codzień :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności