Skocz do zawartości
kris185

benzyna Downpipe 3" + fabryczny kat 2.0 tsi cczb

Rekomendowane odpowiedzi

Czy może ktoś podpowiedzieć czy montaż downpipe 3" + fabryczny kat mam sens. Mam w planach coś pomodzić i szukam dobrych rozwiązań żeby to miało ręce i nogi.

Silnik to 2.0 tsi cczb

Edytowane przez kris185

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Downpipe to wlaśnie wywalenie katalizatora. Na ile KM celujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam w planach wsadzić intercooler np z audi s3 lub inny, dolot zmienić lub wsadzić wkładkę KN. Przy turbinie zwiększyć przepływy np wsadzić turbo muffler, no i zmienić rury od turbiny z fabrycznych bez tej spłaszczonej co idzie do intercoolera. 

No i ten wydech, nie wiem czy dobrze się to zaplanowałem te zmiany. Chcę zobaczy ile się da bezpiecznie wycisnąć z fabrycznej turbiny z tymi zmianami. A na koniec może zmiana turbiny, chciałbym przekroczyć te 300KM. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabryczny intercooler do 300KM starcza

downpipe 2.5 cala i usuwasz srodkowy tlumik..

Turbo z Golfa R i to juz wystarczajaco na ośkę

katalizator sportowy mozesz wsadzic aby ekologię zachowac i w miarę normalny zapach z tyłu za Tobą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, rosol napisał:

katalizator sportowy mozesz wsadzic aby ekologię zachowac i w miarę normalny zapach z tyłu za Tobą

Myślałem nad downpipe 3" + kat np 100 albo 200 cpi no chyba że ten 2,5" w zupełnośćci wystarczy.

 

5 godzin temu, rosol napisał:

Turbo z Golfa R i to juz wystarczajaco na ośkę

Turbo to z golfa 6 R ? pasuje bez jakiś przeróbek?

 

Chce to wszystko skompletować do kupy i zamontować i na strojenie. Budżet jest i aż chce się coś pomodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz CCZB czyli to samo co CAWB, wyjście z turbo trzeba przerabiać, bez spawania aluminium się nie obejdzie. Turbo z 6R ma zawór DV przed kolektorem dolotowym, fabrycznie jest na turbinie. Cooler z S3 będzie spoko do tej mocy. Ogólnie Downpipe 2,75" po całości starcza, największym problemem są katy, są 2,z czego pierwszy zaraz przy kolanku z turbo. I tak musisz je usunąć i tak. I tak nie zrobisz tyle mocy co AXX czy BWA, CCZB ma większy stopień sprężania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ogólnie jest jakaś opcja bez przeróbek turbo? Wiem, że w cczb turbo jest z kolektorem(gorąca strona) czy może jakaś chybryda?

Wszystko będę robił sam, więc muszę się przygotować, żeby było jak najmniej niespodzianek:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to mogę tobie sprzedać turbo hybrydę. Została mi bo i tak zamontowałem K04-064, tyle że charakterystyka tej hybrydy była jak w dieslu. Ale zawsze miałbyś drugie turbo do ewentualnych dalszych przeróbek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coobcia to oglądam, widziałem ten film.

Z całej tej zabawy chciałbym tą 3 z przodu mieć, może na początek podjadę na hamownię i zobaczę jak się seria trzymie. A potem powymieniać co potrzeba i na strojenie. Chce tak to ogarnąć żeby nie jeździć co chwile na hamownie.

 

A np co do turbo to moge szukac np k04 z audi s3??

A co do DP to myślę żeby zakupić taki z katem 200CPI

Edytowane przez kris185

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

300KM na jedną ośkę to już sporo... mogą być problemy z trakcją...

Wystarczy, że zrobisz DP + kat sportowy, wywalisz środkowy tłumik, zalewać będziesz Pb98 i na seryjnej turbinie osiągniesz też dobry wynik i osiągi bez problemów z trakcją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, rosol napisał:

300KM na jedną ośkę to już sporo... mogą być problemy z trakcją...

Nie przesadzaj, dobre opony i problemów niema. No chyba że ostro ruszasz na mokrym albo na skręconych kołach😅

A tego filmiku coobcia jeszcze nie oglądałem, jak jest tam coś ciekawego to znajdę czas.

Ale dobrze gadasz, najpierw IC i wydech, a turbo zawsze można shybrydzić albo K04 wstawić jak będzie za mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności