marcin13061 Zgłoś #21 Napisano 29 Lipca 2012 rowniez bym prosil o 17964 na [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radziu 2710 Zgłoś #22 Napisano 9 Września 2012 Również poproszę o opis odnośnie błędu 17964, a może możesz mi też pomóc odnośnie 17965 ---------- Dodano o 21:56 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:54 ---------- mój email [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #23 Napisano 10 Września 2012 radziu 2710 jak masz taki błąd (ten pierwszy) to szukaj nieszczelności w wężykach podciśnienia pewnie. Jeśli chodzi o drugi błąd to dotyczy on przeładowania turbo i nigdy te dwa błędy w mojej praktyce nie wystpępowały razem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #24 Napisano 30 Marca 2016 Proszę o informację czy ciśnienie jakie chce uzyskać komputer jest prawidłowe oraz wartość z przepływomierza jest prawidłowe (według mnie powinno być 120 przy 5000). Wyskakuje błąd z niedoładowania turbiny i przerywa podczas przyśpieszania. Co zrobiłem przy samochodzie: 1)Zawór DV był uszkodzony - wymiana na inny 2)Wymiana podciśnień 3)Naprawa zaworu WG był prawie urwany. Został pospawany i regulacja zrobiona ze w stanie spoczynku jest zawór zamknięty. 4)Wymiana napinacza Log z grupy 002,115,118, ale tylko do 4240 z uwagi na warunki drogowe Samochód vw passat b5 1,8 t APU z 1999r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach