Skocz do zawartości
pawi23

B5 dłużej kręci jak ciepły

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów.

Mój problemy dotyczy b5 fl 130 KM oznaczenie avf. Auto jak jest zimny to pali od strzała natomiast jak jest ciepły to dłużej kręci ok 3 - 4 sekundy i jak zaskoczy to pracuje normalnie ma moc zero dymienia nie szarpie. Wtryski sprawdzone uszczelnione, nowy rozrząd (przed wymianą  było tak samo). Auto kupiłem z uszkodzonym termostatem po wymianie jak łapał 90 st. to dłużej kręcił. Jak temperatura spadała tak poniżej 70 st. odpala normalnie. Myślałem że to wtryski więc zostały sprawdzone i wymienione uszczelki i czujnik  wałka rozrządu i dalej to samo. Po ok pół roku padł znów termostat i auto pali normalnie (max temp 60st. Wymieniłem termostat czujnik temperatury oraz płyn chłodniczy i problem od nowa. Robiona diagnostyka komputerowa ponoć wszystko jest ok. Dodatkowo komputer zawyża spalanie ok 1.5 litra. Może  jest ktoś z okolic Częstochowy kto może pomóc. Bo mam dość mechaników magików 

Edytowane przez pawi23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury, jak odpali ciepły od strzała to jedź do tunera albo zrób we własnym zakresie zmianę dawki rozruchowej na ciepłym silniku i Ci problem zniknie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtyczka zdejmowana beż zmiany, dawka startowa zwiększona i również bez zmian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może być też czujnik wału albo wałka, tylko nie wiem który, bo jeden jak uszkodzony to fury nie odpalisz a drugi jak uszkodzony to auto dłużej kręci zanim jakichś nastaw awaryjnych nie złapie, czujniki można sprawdzić miernikiem i magnesem żeby niepotrzebnie nie kupować nowych (y)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie co do silnika awx 1.9 tdi w passacie b5 fl. Problem polega na tym że gdy jest zimny pali super na dotyk. Jak go zagrzeje i zgaszę i chce za chwilę odpalić to chwilę po odpaleniu gaśnie,a żeby go odpalić muszę go kręcić rozrusznikiem i dodać gazu. Jak przegazuje go trochę po odpaleniu to wtedy jest ok. Powiedziano mi że to mogą być pompowtryski do regeneracji. Mam jeszcze jeden problem. A mianowicie chodzi o spalanie na postoju. 1.4 l/h gdy jest wyłączona klima a 2l/h gdy jest włączona klima. Nie wiem czy może mieć to jakiś związek ale rok temu miałem robiony rozrząd i przed wymianą spalanie wynosiło 0.7-0.9 l/h bez klimy a po wymianie nagle spalanie wzrosło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności