Muszę wymienić kolektor dolotowy (wypadanie zapłonów na wolnych obrotach na 4 cylindrze, delikatny, ale słyszalny przedmuch w okolicach trzpienia plastikowej dźwigni klap). Przy okazji czyszczenie nagaru.
Mój OEMowy kolektor to 06J 198 211D, który w zamienniku znalazłem wyłącznie na chińskim portalu (zdjęcie w załączeniu). Oryginał ponad 2000 PLN
Zamienniki dostępne w kraju to 06J 133 201 (zdjęcie w załączeniu) za ok. 350 zł.
I teraz pytanie do praktyków - "polski" zamiennik podejdzie, czy jednak muszę zakupić "oryginalny" ?
Cześć,
Muszę wymienić kolektor dolotowy (wypadanie zapłonów na wolnych obrotach na 4 cylindrze, delikatny, ale słyszalny przedmuch w okolicach trzpienia plastikowej dźwigni klap). Przy okazji czyszczenie nagaru.
Mój OEMowy kolektor to 06J 198 211D, który w zamienniku znalazłem wyłącznie na chińskim portalu (zdjęcie w załączeniu). Oryginał ponad 2000 PLN
Zamienniki dostępne w kraju to 06J 133 201 (zdjęcie w załączeniu) za ok. 350 zł.
I teraz pytanie do praktyków - "polski" zamiennik podejdzie, czy jednak muszę zakupić "oryginalny" ?
Passat 1.8 TSI (160 KM, 2008 r.)
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach