Skocz do zawartości

bravo110

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    ---
  1. Odświeżam temat dla potomnych. Sam się naszukałem i nic nie mogłem znaleźć. Zatem, moduł sterujący 3C0919283B z powodzeniem zastępuje 3C0919283C (wszystko Plug & Play). Sprawdzone na Passat B6 1.8 TSI BZB (2008)
  2. Nie chce zapeszać, ale już 2 dzień jeżdże bez gaśnięcia. Wymieniłem moduł sterujący pompą paliwa. Nr kat. 1K0 906 093H. Cena 170 zl, Borsehung. Dziekuję WSZYSTKIM za pomoc ?
  3. Po dzisiejszej wizycie u znajomego z odpowiednim oprogramowaniem, jako uzupełnienie podam kody jakie wyrzuca VCDS. P3043-000-mechanical malfunction P3044-000-short circuit P0300-000 random/multiple cylinder misfire Zamówiłem nowy moduł sterujący pompą paliwa w zbiorniku.
  4. Czesc wszystkim. Odswieżam temat. Passat 1.8 TSI, 2008 BZB. Objawy generalnie podobne. Jak zimny jedzie. Przyspieszenie między 2k a 4k obrotów z delikatnym szarpaniem, ogólnie jakby zamulony, ale jedzie. ... i nagle gaśnie. Odpalenie od razu niemożliwe. Chwile "odpocznie" i pali od pierwszego. Następnie przejedzie 160 km, albo 200 m, nie ma regóły. Zauważyłem, że im dłuższy "odpoczynek" tym dalej zajedzie. Może zgasnąć w każdym zakresie obrotów, również na postoju. Czasami jak odpali chodzi jakby na pół "gwizdka" (400 obr.) i po paru sek. gaśnie. Komputer wykazał usterkę pompy paliwa (niestety mechanik nie podał kodu, lecz zwrócił uwagę na lekko gorący moduł steryjący pompą i kazał wymienić pompę niskiego ciśnienia - wszystko w piątek, o 16:45, na Mazurach, przejazdem). Pompę kupiłem za 500 w intercarsie (Meyle). Walka była okrutna bo okazało się, że fabrycznie nowa pompa miała zamienione kolejnością piny w kostce +/-. Rezultat taki, że pompa nowa a usterka nie ustąpiła. Następnie, jak już udało mi się dotrzeć 250 km do domu (z oczywistymi przygodami) moduł sterujący w/w pompą, w celach diagnostycznych, potraktowałem dodatkowo suszarką do włosów i mega mocne podgrzanie nie powodowało gaśnięcia silnika. Koledzy/koleżanki na co jeszcze mam zwrócic uwagę zanim oddam samochód do warsztatu i być może wcisną mi każdy kit i być może wydam "miliony". Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
  5. Dzieki za reakcje. Mam wlasnie watpliwosci co do 06J133201... , ktore wynikaja w roznicy w budowie kolektora od spodu. W OEM są tam dodatkowe mocowania z otworami na śróby (te wystające, w kształcie trójkątów). Nie wiem czy te wypustki słóżą wyłącznie do trzymania listwy wtryskowej czy jednak mocują kolektor do głowicy. Jeśli głowica po 2009 się różni, to chyba jestem skazany na chiński "oryginał". Mozna go nabyć za jakieś 600 z przesyłką. Na rosyjskich forach czytałem, że spełniają swoje zadanie.
  6. Cześć, Muszę wymienić kolektor dolotowy (wypadanie zapłonów na wolnych obrotach na 4 cylindrze, delikatny, ale słyszalny przedmuch w okolicach trzpienia plastikowej dźwigni klap). Przy okazji czyszczenie nagaru. Mój OEMowy kolektor to 06J 198 211D, który w zamienniku znalazłem wyłącznie na chińskim portalu (zdjęcie w załączeniu). Oryginał ponad 2000 PLN Zamienniki dostępne w kraju to 06J 133 201 (zdjęcie w załączeniu) za ok. 350 zł. I teraz pytanie do praktyków - "polski" zamiennik podejdzie, czy jednak muszę zakupić "oryginalny" ? Passat 1.8 TSI (160 KM, 2008 r.)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności