pawelb6 Zgłoś #21 Napisano 29 Marca 2007 Smic jest poprostu grubszy prawie 2 razy od seryjnego,montujesz jak orginał,dlatego że jest grubszy ma więcej miejsca na powietrze żeby lepiej schłodzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa Zgłoś #22 Napisano 29 Marca 2007 tego SMICa o większej wydajności montuje się w te samę miejsce co seryjnego ?? robi się jakiś lepszy przelot powietrza ?? ten lepszy SMIC jest większy czy poprostu wykonany z miedzi ?? Witam W octavce montuje się go w ORI miejsce, przelot powietrza a dokładnie jego chłodzenie, wynika z dużo wiekszej wydajności i pojemności w stosunku do serii. Nie, nie jest z miedzi. Wygląda tak: Pozdrawiam i dziękuje za takie zainteresowanie tym tematem No od tego mamy forum kolego, ciesze się że mogłem coś podpowiedzieć itp. Co do szczegółów, to skontaktuj się z Wojtkiem. Pozdrawiam Tymek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #23 Napisano 29 Marca 2007 Takie pytanko odnośnie ile Ciebie to kosztowało?? ... w moim przypadku ten SMIC zapewne też będzie załatawiany od Aligatora ale poprzez firmę TUNE-UP.PL (Rob555) tam też będzie montowany ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the_undertaker Zgłoś #24 Napisano 30 Marca 2007 Ja jestem wstępnie umówiony z Robertem z TUNE-UP na okolice czerwca z wymianą IC na wydajniejszy SMIC jak i turbo więc z niecierpliwością czekam na wyniki Twoich modyfikacji. Będę miau przetarty szlak Co do cen to Robert mówił o 1000 zł za SMIC i 1000-1200 za turbo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tymon Octa Zgłoś #25 Napisano 30 Marca 2007 Marios, Mój samochód dla Wojtka był autem testowym Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marios Zgłoś #26 Napisano 30 Marca 2007 Ja jestem wstępnie umówiony z Robertem z TUNE-UP na okolice czerwca z wymianą IC na wydajniejszy SMIC jak i turbo więc z niecierpliwością czekam na wyniki Twoich modyfikacji. Będę miau przetarty szlak Co do cen to Robert mówił o 1000 zł za SMIC i 1000-1200 za turbo. jak ja się pytałem to cena za SMIC około 1200zł ale wspomniałęm też coś o kratce w nadkolu na styl S4 ... możliwe że to też wzięte pod uwagę albo i nie tak czy inaczej kratkę też będe robił dla lepszego przeciągu zbieram oszczędności do kupy w pierwszej kolejnosci muszę wymienić tacze i klocki na tyle oraz kupić zestawik zeonów do soczewek w maju zapewne będe robił tego SMICa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the_undertaker Zgłoś #27 Napisano 30 Marca 2007 Zobaczymy więc jaką cenę sobie zażyczy. Ja tam kratex do nadkola już zanabyłem w Castoramie za 14 zeta tyle tylko, że nie mam czasu go zamontować. Wygląda badziewnie, ale najważniejsze żeby spełniał swoją rolę. Jak ściągałem przedni zderzak przeniosłem sobie też syrenkę klaksonu zamontowaną w kierownicy powietrza w inne miejsce coby nie zasłaniała IC - pewnie nic to nie poprawia, ale dziwnie to wyglądało za to jaka satysfakcja z wykonania niezwykle skomplikowanej pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #28 Napisano 30 Marca 2007 marecek i ja takze uskucznilismy tjunink by catorama:) ladna chromowana krateczka:) balem sie na poczatku o mozliwosc zabrudzenia IC ale po 2 latach od montazu jest czysto. Nie wim jak jest w Octach montowany IC ale chyba IMO troszke inaczej niz w wzdluznych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach