czornyraflik Zgłoś #1 Napisano 26 Lipca 2020 Witam serdecznie . Naszukalem się po necie ale ciężko coś znaleźć:/ A problem taki ze podczas jazdy zgasł była to jazda z prędkością 70km/h żadnego błędu nic komputer czysty :/ a objawy takie ze bardzo bardzo lekko kreci rozrusznikiem i nie odpala pasek rozrządu przenosi przełożenie na głowicę ale mam wrażenie że przez to lekkie kręcenie ma całkowity brak kompreskompresji dodam ze 3 tys. Km temu był wymieniony slupek silnika na regenerowany oczywiście na gwarancji jest i odpowiednio docieramy byl . Pytanie czy moje objawy są słuszne i co dalej robić? pacjent Passat b6 2009r CR 170KM dsg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #2 Napisano 26 Lipca 2020 Rozrzad przeskoczył, pogięło zawory. Sprawdź jeszcze klapę gaszącą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czornyraflik Zgłoś #3 Napisano 26 Lipca 2020 (edytowane) A czy są jakieś szanse że mimo przeskoczenia rozrządu jest szansa na to by nie doszło do kolizji tłokow z zaworami? Bo wiem ze to auto powinno mieć synchronizację i właśnie ta synchronizacja ma zgasić silnik . I czy powinien widniec jakiś błąd w sterowniku ? Dodam po sprawdzeniu u mechanika : -klapa gasząca jest OK - rozrzad brak błędu synchronizacji -brak jakich kolwiek błędów - kompresja na wszystkich cylindrach ok 3 bray - dodam ze mam wał i pompę oleju z 1.9 wstępna teoria mechanika że mogło wypietrzyć zawory przez zbyt wysokie ciśnienie oleju i na dniach ma zostać jeszcze zmierzone ciśnienie oleju co wy na to ? bo jeśli rozrząd dobry klapa gasząca dobra ciśnienia sprezania brak a jeśli ciśnienie oleju bd dobre to co pierscionki na tłokach? Możliwe by to było żeby od razu na wszystkich tłokach? wszystko było jasne po zdjęciu pokrywy zaworów, przekręcił się jeden z wałków rozrządu i uszkodzenie kół zębatych Edytowane 25 Sierpnia 2020 przez czornyraflik Diagnoza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach