Pestek92 Zgłoś #1 Napisano 5 Lutego 2020 Cześć. Mam kilka pytań odnośnie wymiany uszczelki pod głowicą bo niedługo zabieram sie za jej wymiane w silniku 1.9 TDI ATJ. Jeżeli ściągne głowice i będzie tam uszczelka z 2 otworami to mam kupić taką samą czy z 3 otworami ? czy to zależy od tego jak splanują głowice ? na co zwracać uwage przy takiej naprawie ? jakim papierem wyczyścić blok silnika ? kupie uszczelki kolektorów, vakum pompy, uszczelke pod głowice, simering wałka rozrządu i nowe śruby głowicy + płyn G12. Coś jeszcze bede potrzebował ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mateo0333 Zgłoś #2 Napisano 27 Marca 2020 Witam w moim pasku niestety pęknięta głowica. Zamówiona po całkowitej regeneracji. Niestety na tłokach dużo nagaru. Jak to można usunąć czy jak poleje jakimś płynem do mycia EGR to się rozpuści ?? Znajomy podpowiada żeby tłok w górę i szczotka druciana a nie naleci tam wszystkiego i po cylindrze pójdzie ?? Po robocie będzie wymiana oleju wraz z płukanka. Druga sprawa to rozrząd może ktoś mi wytłumaczy jak to złożyć od wałków po korbowód ?? Czy jak ustawie tylko na znakach z przodu będzie dobrze ?? Chce sam sobie zrobić bo mechanicy wymieniacze to jakaś masakra jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #3 Napisano 28 Marca 2020 ściągnij sobie z neta książke w PDF sam naprawiam i tam masz opisane demontaż i montaż rozrządu, wałek też pewnie znajdziesz co i jak, ja robiłem głowice ale w TDI PD w benzynie nie robiłem i też musiałbym książke poczytać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach