BIGjack Zgłoś #1 Napisano 3 Marca 2020 (edytowane) Od jakiegoś czasu mam sporadycznie problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zauważyłem też że mam za wysoki poziom oleju. Prawdopodobnie do oleju dostaje się ropa. Wymieniłem oringi na pompkach i uszczelniacz na wałku pompy tandemowej. Niestety nic to nie dało. Wydaje mi się że mam zbyt mocno wybite gniazda pompowtryskiwwaczy 1 i 2 . Przy wkładaniu wchodziły ciasno ale na końcu tak jak by wskoczyły na swoje wyrobione miejsce. Z tego co czytałem to zapowietrza się układ paliwowy dlatego jest problem z odpalaniem zimnego silnika. Jak najlepiej sprawdzić czy to faktycznie tylko wybite gniazda? Czy mogę podać powietrze 6bar na króciec pompy? Czy warto tulejować czy szukać innej głowicy? Samochód już stary więc grubsza naprawa pewnie przekroczy jego wartość niestety Edytowane 3 Marca 2020 przez BIGjack Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #2 Napisano 3 Marca 2020 11 godzin temu, BIGjack napisał: Od jakiegoś czasu mam sporadycznie problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zauważyłem też że mam za wysoki poziom oleju. Prawdopodobnie do oleju dostaje się ropa. Wymieniłem oringi na pompkach i uszczelniacz na wałku pompy tandemowej. Niestety nic to nie dało. Wydaje mi się że mam zbyt mocno wybite gniazda pompowtryskiwwaczy 1 i 2 . Przy wkładaniu wchodziły ciasno ale na końcu tak jak by wskoczyły na swoje wyrobione miejsce. Z tego co czytałem to zapowietrza się układ paliwowy dlatego jest problem z odpalaniem zimnego silnika. Jak najlepiej sprawdzić czy to faktycznie tylko wybite gniazda? Czy mogę podać powietrze 6bar na króciec pompy? Czy warto tulejować czy szukać innej głowicy? Samochód już stary więc grubsza naprawa pewnie przekroczy jego wartość niestety Witaj. Też mam ATJ i też mam wyrobione gniazda tyle, że u mnie po wymianie oringów na wtryskach auto pali dużo lepiej i dopiero przy -10 zaczyna długo kręcić aż załapie. Ja z tym narazie jeżdże bo nie ma u nas mrozów i jak narazie przy -3 czy -5 to pali od kopa. Jak chcesz pojezdzić dłużej to raczej głowica do regeneracji i wstawianie tulejek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #3 Napisano 3 Marca 2020 7 minut temu, Pestek92 napisał: też mam wyrobione gniazda Nie miesza się olej z ropą? Mi po około 200km przybyło tak z 5mm na bagnecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #4 Napisano 3 Marca 2020 8 minut temu, BIGjack napisał: Nie miesza się olej z ropą? Mi po około 200km przybyło tak z 5mm na bagnecie. mi sie nie miesza olej z ropą, tutaj masz zdjęcie mojego gniazda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BIGjack Zgłoś #5 Napisano 3 Marca 2020 Wygląda znajomo. Wszystkie 4 masz tak samo wyorane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #6 Napisano 4 Marca 2020 tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach