Skocz do zawartości
Gość MIETKACY

Brak mocy!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Gość MIETKACY

Witam.

Mam problem, ponieważ przy przekroczeniu 110 km/h albo przy przekroczeniu 2500 obr/min brakuje mi mocy.Myślałem, że to przepływomierz, ale okazało się, że jest dobry.

Co tu robić?Gdzie szukać?

Proszę o pomoc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siara32
Co tu robić?Gdzie szukać?

Nic innego kolego jak podpinać do VAG'a, troche postudiować i wszystko masz jak na dłoni ... a przyczyn może być tyle co kropel w morzu - nie ma co wróżyć.

Pozdrawiam

 

PS: z kąd wiesz kolego że to nie przepływka?? jak to sprawdziłeś?? :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MIETKACY

Bo sprawdzaliśmy z innego passata, gdzie był sprawny. :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jak masz możliwość podmień zaworek spustowy turbiny, ten na podszybiu, za serwem hamulcowym patrząc od przodu w silnik, dochodzą do niego trzy przewodziki ciścieniowe powietrza (czarny, niebieski i czerwony) i kostka elektryczna, podmień z innego paska i możesz miec rozwiązanie problemu (u szwagra tak właśnie znależliśmy przyczynę dokładnietego co u ciebie, na elektrozawrku z mego paska jego auto poszło jak burza)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MIETKACY

dzwoniłem do serwisu volkswagena i właśnie to mi powiedzieli.

Jedna z przyczyn no to właśnie to może być.

A tak wogóle to jak go kupiłem to nie było wogóle intercoolera.

Przewody z turbiny były połączone na "krótko".

Może to spowodowało jakieś uszkodzenia??? :065:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość adrianek31

moze masz 1.9 td?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeciez w opisie auta stoi: 1.9TDI 90 KM (1Z)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siara32
przy przekroczeniu 110 km/h albo przy przekroczeniu 2500 obr/min brakuje mi mocy.

Czyli jak dobrze rozumiem to np. przy wyprzedzaniu przy 110km/h raptownie auto nie chce kręcić wiecej obrotów bo nie ma mocy, a pedał gazu włazi w podłoge??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siwekj

Ja miałem to samo. 120km/h max. Jak się okazało to był walnięty zaworek regulujący ciśnienie doładowani turbiny. To jest ten mały, pstrykający za zbiorniczkiem wyrównawczym. Koszt zaworka ze szrotu 40PLN:) i powrót do normy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dokładnie ten, jak pisałem wcześniej, szwagier kupił nowy za ok 200zł, nieoryginalny :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siara32
Ja miałem to samo. 120km/h max

I zobaczcie jaki ten świat jest mały :) ja też stawiałem na przepływke ... tylko nie miałem okazji jej sprawdzić - podmienić na chwilke (zawsze jak sie odbywa spot ja musze gdzie sie wybierać :( ). Jutro śmigam na szrota i poszukam tego zaworka, kupie, przejade sie i jak bedzie oki to oczywiście wróce do wątku i powiem czy wszystko jest oki :) . Mam nadzieje że to ten zaworek - nie bardzo mi sie widzi zakup nowej przepływki.

Dzieki za sugestie i pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,zgadza się może byc ten zaworek regulujący doładowanie turbiny ,ja Ci proponuje odłącz od niedo kostke elektryczną i podłącz jeden pin do masy a na drugi podaj napięcie 12V może byc bezpośrednio z akumulatora i zobacz czy cyknie w chwili podłączania napięcia jak nie to jest zrąbany, możesz go odkręcic i popukaj w niego tez może pomóc kumpel po takim zabiegu już drugi rok jezdzi i narazie jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale nie każdy cyka i nie zawsze, o tym już było na forum, był tez sposób na sprawdzenie czy to on jest wadliwy polegające na jego obejściu zaworka, połączeniu "na krótko" dwóch przewodów ciśnieniowych, poszukaj na forum tak ktoś z kiolegów opisywał które wżyki trzeba połączyć aby było stałe doładowanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siara32
poszukaj na forum tak ktoś z kiolegów opisywał które wżyki trzeba połączyć aby było stałe doładowanie

Myśle że te podłączanie na krótko to tylko by sprawdzić czy ten zaworek jest uszkodzony, ja bym dłużej nie jeździł na takim podłączeniu - pewnie żywotność turbawki sie szybko skraca :)

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak, tylko celem odnalezienia bądź wyeliminowania usterki, zawsze najlepszą metodą jest podmianka, tylko nie zawsze jest możliwość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość siara32
możesz go odkręcic i popukaj w niego tez może pomóc kumpel po takim zabiegu już drugi rok jezdzi i narazie jest ok.

Wielkie pokłony dla r1278 :padam::padam::padam:

Dokałdnie u mnie zaworek zawsze "cykał" ... a tu ni cyka :) Miałem już jechać zakupić, ale zrobiłem wg sugestii kolegi. Odkręciłem, popukałem - auto idzie jak strzała a zaworek w najlepsze sobie cyka :hurra: .

Życze wszytkim by po takiej naprawie ;) auto wróciło do normalnej mocy.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mocus

jak przeczytałem 1 wpis myslałem ze zapchany wydech. ja tak miałem do 120km/h i 3tys obrotów..

 

jak znaleźliscie przyczyne to moze wymyślicie co jest u mnie w b4 2.0 2E z gazem ze muła ma...

 

swiece i przewody wymienione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności