VX7 Zgłoś #1 Napisano 7 Lutego 2020 (edytowane) Witam, jako że mój stary temat jest podłączony pod temat bez LPG zakładam nowy. Nie mogę znaleźć przyczyny problemu. Wywala mi co jakiś czas błąd ubogiej mieszanki zarówno na lpg jak i pb. Dodatkowo korekty po paru km rosną do 25% Z poprzedniego postu :"W aucie siedzi nowy DV, zregenerowane turbo, świece i nowa pompa paliwa .Dodatkowo wstawiono downpipe i drugi intercooler z 2,5 TDI. Uszczelniłem i przerobiłem podciśnienia wywalając n112, SAI i część odmy do kolektora" Oprócz wstawiłem 3 nowe cewki (4cyl ma starą), nowe uszczelki turbo-dp, turbo-kolektor, sprawdzona szczelność dolotu (brak lewego powietrza) Zamieszczam nowe logi (07.02.2020) widać jak regulacja lambdy osiąga maksymalną wartość w kierunku ubogiej Dynamiczne 002 033 PB http://vaglogi.pl/log-002_033_5QXa9ww.html 002 033 LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_832OAo.html 003 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_MhA0hQ.html 115 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_1n9f3.html Statyczne PB 003 032 001 http://vaglogi.pl/log-003_032_001_Z5eLC.html 002 003 http://vaglogi.pl/log-002_003_786B4lT.html Statyczne LPG 003 032 001 http://vaglogi.pl/log-003_032_001_2pdtF.html 002 003 http://vaglogi.pl/log-002_003_20ACm.html EDIT: Zauważyłem teraz, że w grupie 32 regulacja lambdy jest non stop na 22-26% a napięcie jest bardzo niskie 0,020 czasami skoczy do 0,500. Sonda podmieniona na inną 100% sprawną brak poprawy. ECU siada czy kable do sprawdzenia? Edytowane 9 Lutego 2020 przez VX7 Zmiana sytuacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #2 Napisano 12 Lutego 2020 Jesteś pewien tej pompy? Brakuje 033 statycznego z przełączaniem paliw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VX7 Zgłoś #3 Napisano 13 Lutego 2020 Pompy jestem pewien, 3,5 bar na jałowych po zdjęciu wężyka regulatora 4,2 bar. Logi zrobię za niedługo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #4 Napisano 13 Lutego 2020 Test pompy robi się pod obciążeniem... Na jałowym nie jest w ogóle miarodajny. Pompa musi być już na prawdę padaka żeby jałowe coś pokazały,... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VX7 Zgłoś #5 Napisano 14 Lutego 2020 Zrobiony test pod obciążeniem ciśnienie nie spada trzyma 4,2 bara, wtryski podmienione też zero poprawy na pb. Ja bym pominął układ wtryskowy zarówno bo zarówno na pb jak i lpg wygląda na to że dzieje się to samo. Auto jeździ bardzo dobrze dopóki nie wywali mu korekt pod 25%. Potem dopiero słabnie. I pali dużo więcej Wrzucam log 033 z przełączaniem paliw co 30 sek. http://vaglogi.pl/log-033_S3O68y.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #6 Napisano 14 Lutego 2020 No coż możesz mieć racje z tym ECU. Ale na wszelki wypadek sprawdź czy jakiś debil nie podpiął sondy szerokopasmowej do ECU LPG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VX7 Zgłoś #7 Napisano 15 Lutego 2020 Do lpg nikt sondy nie podpiął. ECU podmienione nic nie dało. Ale udało mi się rozwiązać problem nieświadomie. Wymieniając wtyczkę cewki przypadkowo zrobiłem zwarcie (głupi ja zapomniałem odpiąć aku), ale dzięki temu problem z napięciem sondy zniknął. Być może gdzieś nie było styku i zwarcie poprawiło go na kablach sondy. Działanie sondy wróciło do normy, ale te korekty długoterminowe na pb nadal mają koło 10%. Czy to może być spowodowane montażem downpipe i drugiego ICka? Bo nie mogę dojść dlaczego te +-10% ciągle mam. A wymieniłem chyba wszystko co się dało. Jeżeli chodzi o LPG to do regulacji? Nowe logi (15.02.2020) Dynamiczne 002 033 PB http://vaglogi.pl/log-002_033_oA0B2.html 002 033 LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_76Ty2D.html Statyczne 033 z przełączeniem paliw http://vaglogi.pl/log-033_6q5ogy4.html 002 003 PB http://vaglogi.pl/log-002_003_V7Z7M6.html 001 032 003 PB http://vaglogi.pl/log-003_032_001_iw88Dl.html 002 003 LPG http://vaglogi.pl/log-002_003_aoCyLx.html 001 032 003 LPG http://vaglogi.pl/log-001_032_003_6W7H2jH.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #8 Napisano 16 Lutego 2020 (edytowane) Faktycznie zachowanie sondy wróciło do normy. Co do tego czy to ICek i DP... ciezko mi powiedzieć. Na pewno przepływomierz pokazuje więcej niż powinien i to pewnie przez IC i DP. Ale teoretycznie ECU powinien podbić czas wtrysku (i to robi) i wyrównać korekty. Pytanie tylko czy standardowy soft radzi sobie z tym w takim zakresie, bo pewnie przez IC spadła również temperatura powietrza. Jak sprawdzałeś już szczelność to to raczej IC i DP. Myślę, że 100% odpowiedź znajdziesz wrzucając temat na forum A4-klub. Co do LPG to wypadałoby sprawdzić jak będą wyglądały korekty 033 na LPG przy tym jak grupa 032 się ustabilizuje. No chyba że sam masz sprzęt i umiesz regulować to delikatnie podlać. Bo jeśli nie robisz sam to wg mnie szkoda tracić kasę na regulację którą i tak trzeba będzie zrobić po sofcie (sądząc po zmianach do tego dążysz). No chyba że to tuner ją zrobi. Choć to wszystko też zależy od tego kiedy będziesz robić soft, czy będzie "katować" samochód itp. Edytowane 16 Lutego 2020 przez zwonko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VX7 Zgłoś #9 Napisano 17 Lutego 2020 Chyba za szybko się ucieszyłem. Teraz sytuacja wygląda następująco. Odpalam auto zimne, sonda zaczyna pracować jest około w grupie 033 oscyluje na jałowych koło 1,5V czyli dobrze. Przejechałem kawałek sonda oscyluje na wolnych już koło 1,2V (zerowanie korekt nic nie daje), kolejny kawałek 0,7V i tak spada mi do 0,3V. Auto postało chwilę napięcie znów 1,5V i ta sama sytuacja. Nie mam już sondy na podmiankę ale wydaję mi się że z wzrostem temperatury opór w sondzie zwiększa się co powoduje te głupawki. Może to oznaczać jej zgon? Zabrałem się za kable i kostki po przejrzeniu newralgicznych punktów to wyglądają jak nowe. Co do LPG i tych korekt. Mam w planach odwiedzić tunera i wtedy mam nadzieję się to wyjaśni. Ale chciałbym rozwiązać ten problem z sondą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #10 Napisano 17 Lutego 2020 No ale podmienialeś już, więc już nie ma pomysłów.. Spróbuj to wrzucić na A4-klub. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garsija10 Zgłoś #11 Napisano 1 Marca 2020 Witam ! Mam problem z 1.8 T kod silnika to AWT Podejrzewam ze silnik nie chodzi tak jak powinien i na benzynie nie ma pełnej mocy. Na lpg co jakiś czas jest kod o ubogiej mieszance Zrobiłem logi dynamiczne na benzynie i na LPG Jeżeli mógłby ktoś zerknąć to wielkie dzięki z góry! Benzyna: http://vaglogi.pl/log-002_003_115_6t434m.html?fbclid=IwAR2bU4CQVEV_Czhelyk-AWtLMd_Quk24gGeMWdLWlCeYqUGsCV6frjvP6Pk http://vaglogi.pl/log-002_033_8Nd82O.html?fbclid=IwAR2e3A1ki5TkptzXNC254KCcQDdon8MJonojbzbFRHHqilhWL0DrOPWf9jI http://vaglogi.pl/log-003_118_115_XVaf490.html?fbclid=IwAR2bU4CQVEV_Czhelyk-AWtLMd_Quk24gGeMWdLWlCeYqUGsCV6frjvP6Pk LPG: http://vaglogi.pl/log-002_003_115_wPkl3.html?fbclid=IwAR0A51Q3RdIRd7geGW0LwWqK0XnN_lRrDQfH58HTUtYy0mpjHcEWr1RM9rw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwonko Zgłoś #12 Napisano 3 Marca 2020 Jeśli nie ma dziury w dolocie to przepływomierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garsija10 Zgłoś #13 Napisano 5 Marca 2020 Dzięki za podpowiedz! Trafione z tą przepływką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach