Jump to content

VX7

  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About VX7

  • Birthday 11/10/1998

Informacje osobiste

  • Imię
    Norbert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świdwin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Chyba za szybko się ucieszyłem. Teraz sytuacja wygląda następująco. Odpalam auto zimne, sonda zaczyna pracować jest około w grupie 033 oscyluje na jałowych koło 1,5V czyli dobrze. Przejechałem kawałek sonda oscyluje na wolnych już koło 1,2V (zerowanie korekt nic nie daje), kolejny kawałek 0,7V i tak spada mi do 0,3V. Auto postało chwilę napięcie znów 1,5V i ta sama sytuacja. Nie mam już sondy na podmiankę ale wydaję mi się że z wzrostem temperatury opór w sondzie zwiększa się co powoduje te głupawki. Może to oznaczać jej zgon? Zabrałem się za kable i kostki po przejrzeniu newralgicznych punktów to wyglądają jak nowe. Co do LPG i tych korekt. Mam w planach odwiedzić tunera i wtedy mam nadzieję się to wyjaśni. Ale chciałbym rozwiązać ten problem z sondą.
  2. Do lpg nikt sondy nie podpiął. ECU podmienione nic nie dało. Ale udało mi się rozwiązać problem nieświadomie. Wymieniając wtyczkę cewki przypadkowo zrobiłem zwarcie (głupi ja zapomniałem odpiąć aku), ale dzięki temu problem z napięciem sondy zniknął. Być może gdzieś nie było styku i zwarcie poprawiło go na kablach sondy. Działanie sondy wróciło do normy, ale te korekty długoterminowe na pb nadal mają koło 10%. Czy to może być spowodowane montażem downpipe i drugiego ICka? Bo nie mogę dojść dlaczego te +-10% ciągle mam. A wymieniłem chyba wszystko co się dało. Jeżeli chodzi o LPG to do regulacji? Nowe logi (15.02.2020) Dynamiczne 002 033 PB http://vaglogi.pl/log-002_033_oA0B2.html 002 033 LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_76Ty2D.html Statyczne 033 z przełączeniem paliw http://vaglogi.pl/log-033_6q5ogy4.html 002 003 PB http://vaglogi.pl/log-002_003_V7Z7M6.html 001 032 003 PB http://vaglogi.pl/log-003_032_001_iw88Dl.html 002 003 LPG http://vaglogi.pl/log-002_003_aoCyLx.html 001 032 003 LPG http://vaglogi.pl/log-001_032_003_6W7H2jH.html
  3. Zrobiony test pod obciążeniem ciśnienie nie spada trzyma 4,2 bara, wtryski podmienione też zero poprawy na pb. Ja bym pominął układ wtryskowy zarówno bo zarówno na pb jak i lpg wygląda na to że dzieje się to samo. Auto jeździ bardzo dobrze dopóki nie wywali mu korekt pod 25%. Potem dopiero słabnie. I pali dużo więcej Wrzucam log 033 z przełączaniem paliw co 30 sek. http://vaglogi.pl/log-033_S3O68y.html
  4. Pompy jestem pewien, 3,5 bar na jałowych po zdjęciu wężyka regulatora 4,2 bar. Logi zrobię za niedługo
  5. Witam, jako że mój stary temat jest podłączony pod temat bez LPG zakładam nowy. Nie mogę znaleźć przyczyny problemu. Wywala mi co jakiś czas błąd ubogiej mieszanki zarówno na lpg jak i pb. Dodatkowo korekty po paru km rosną do 25% Z poprzedniego postu :"W aucie siedzi nowy DV, zregenerowane turbo, świece i nowa pompa paliwa .Dodatkowo wstawiono downpipe i drugi intercooler z 2,5 TDI. Uszczelniłem i przerobiłem podciśnienia wywalając n112, SAI i część odmy do kolektora" Oprócz wstawiłem 3 nowe cewki (4cyl ma starą), nowe uszczelki turbo-dp, turbo-kolektor, sprawdzona szczelność dolotu (brak lewego powietrza) Zamieszczam nowe logi (07.02.2020) widać jak regulacja lambdy osiąga maksymalną wartość w kierunku ubogiej Dynamiczne 002 033 PB http://vaglogi.pl/log-002_033_5QXa9ww.html 002 033 LPG http://vaglogi.pl/log-002_033_832OAo.html 003 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_MhA0hQ.html 115 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_1n9f3.html Statyczne PB 003 032 001 http://vaglogi.pl/log-003_032_001_Z5eLC.html 002 003 http://vaglogi.pl/log-002_003_786B4lT.html Statyczne LPG 003 032 001 http://vaglogi.pl/log-003_032_001_2pdtF.html 002 003 http://vaglogi.pl/log-002_003_20ACm.html EDIT: Zauważyłem teraz, że w grupie 32 regulacja lambdy jest non stop na 22-26% a napięcie jest bardzo niskie 0,020 czasami skoczy do 0,500. Sonda podmieniona na inną 100% sprawną brak poprawy. ECU siada czy kable do sprawdzenia?
  6. Jeżeli chodzi o szczelność to na 1000% będę pewien na weekend jak w domu zrobię test. Aktualnie jestem na 90% bo oprócz podciśnień zrobiłem gniazda wtrysków, uszczelki pod wtryskiwacze, pod kolektor, przepustnicę i jak wcześniej wspomniałem podciśnienia. Ewentualnie zostanie intercooler bo pomimo zmiany uszczelek nadal się poci i zasyfiło całą podłużnicę. Czytałem, że to standard ale aż tak? Czy spalanie stukowe może być z powodu cewek? I czy MAF mieści się w normie? Niby ma być koło 120g/s przy 5k RPM.
  7. Witam, jako że dorwałem VCDSa postanowiłem zrobić z niego użytek i zlogować swoje autko. W planach mam program dlatego zrobiłem kilka modów i chce wyeliminować wszelkie bolączki silnika. W aucie siedzi nowy DV, zregenerowane turbo, świece i nowa pompa paliwa .Dodatkowo wstawiono downpipe i drugi intercooler z 2,5 TDI. Uszczelniłem i przerobiłem podciśnienia wywalając n112, SAI i część odmy do kolektora.' Korekty lambdy Add -2,1% i Mult 7,8% (Podobno długoterminowe mają zamykać się max w 5%) Logi (strona nie chce edytowanych logów dlatego ostrzegam, że jest kilka na raz i w dodatku statyczne i dynamiczne w jednym :/) 002 033 http://vaglogi.pl/log-002_033_2VQgkQ4.html 001 003 http://vaglogi.pl/log-001_003_1W20mpC.html 003 020 http://vaglogi.pl/log-003_020_BW2DY.html 115 118 http://vaglogi.pl/log-115_118_f5FJ8.html http://vaglogi.pl/log-118_115_GVmcGR.html Pytanie czy coś nie domaga jeszcze?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy