Skocz do zawartości
raki

CFGB nie kreci, nie odpala. Proszę i pomoc!

Rekomendowane odpowiedzi

 

Witam forumowiczów!

Krótka historia problemu.
Miałem lekka stluczke przed świętami, ktoś mi wleciał w tył auta przed rondem, nic poważnego, zderzak do wymiany, klapa do naprawy.
Po samej kolizji jeździłem autem 2 tygodnie bez żadnych problemów, zanim trafiło do naprawy. W ubiegły czwartek po 2 tygodniach odebrałem auto. Jak tylko wsiadłem zauważyłem że pali się kontrolka silnika. Cofnelem się i zwróciłem na to uwage, wzięli auto i po chwili wrócił ze auto stało 2 tygodnie u nich i wyskoczył błąd bo słaba bateria ale już usunął u jest ok. I tak też było jeździłem bez problemu od czwartku do poniedziałku włącznie.
We wtorek rano wsiadam, odpalam, zdążyłem ruszyć jakieś 20cm spod garażu i auto zgasło, zapaliły się komunikaty o błędach ESC i ESP , kontrolki uszkodzonych żarówek, brak czujników parkowania. Podpielem CarlyVag i usunelem bledy... Było ich 21. Proboje znowu. Nic to samo nawet nie kreci, kompletnie martwy. Podpielem kable od sąsiada auta i udało się odpalić ale po chwili zgasł, kolejna próba ten sam efekt, pomyślałem że bateria z Opla benzyny może być za słaba i dlatego tak się dzieje. Zmierzyłem baterie moja i miała 11.85v więc uznałem że to napewno jest problem, tym bardziej że już kiedyś chwilkę dłużej kręcił jak było chłodniej. Auto mam 4 lata i jescze nie wymieniałem.
Nowy aku zamontowany, błędy skasowałem ale efektu nie ma.
Nadal nie kreci i te same kontrolki się ukazuja. Błędy w różnych układach lecz w opisach pojawia się ECU kontrol unit.

Czy ktoś mógłby mi zasugerować co zrobić. Czy to może być faktycznie tylko bateria, z tym że coś padło w skutek jej wyczerpania ?
Czy warsztat który naprawiał auto mógłby mieć jakiś wpływ ? Czy warto uderzyć do nich z reklamacja?

Załączam zrzut z kodami błędów.
Dzięki za wszelkie sugestie!

Diagnostics Report VW - Passat B7 (2011)_Jan 28 20 08_41_54.pdf Diagnostics Report VW - Passat B7 (2011)_Jan 28 '20 08_41_54.pdf

Edytowane przez raki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od porządnego sprawdzenia wszystkich bezpieczników, ze szczególnym uwzględnieniem bezpiecznika komfortu. O podepnij jakiś normalny kabel diagnostyczny. I licz się z tym, że sterownik silnika będzie do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności