Arkadiusz.1991 Zgłoś #1 Napisano 26 Grudnia 2019 Czesc. Mam problem ze swoim passatem b7 2.0tdi 140km. Auto jezdzi normalnie, po jakims czasie zapala sie kontrolka spirali i wyskakuje kominikat usterki start stop. Po zgaszeniu auta i probie wcisniecia kluczyka zeby odpalil to probuje on "try try try - try try try - try try try" i nic z tego. Cofam kluczyk. Wpinam kompa i usowam bledy ktore sa zapisane jako "niewykryte" ( do tego nie ma zadnego opisu do nich i jedyne co widac to czas i ile bylo km na liczniku w trakcie awarii). Po usunieciu auto odpala odrazu. Niestety ale powtarzalo mi sie to caly dzien.... prosze o pomoc..! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #2 Napisano 27 Grudnia 2019 Oznacza to tylko tyle, że używasz za starego kabelka do diagnozy. Bez zrobienie porządnego skanu nie ma opcji żeby ci cokolwiek pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadiusz.1991 Zgłoś #3 Napisano 27 Grudnia 2019 Mam obdeleven. Bylem u mechanika i egr pada niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #4 Napisano 27 Grudnia 2019 Upewnij się czy problemem jest faktycznie egr czy może jednak tylko zawór podciśnienia na chłodnicy spalin egra. Spora różnica w kosztach I zrób skan porządnym VCDS-em Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arkadiusz.1991 Zgłoś #5 Napisano 27 Grudnia 2019 Z tego co wiem to kompa ma za kilka dobrych tysi. Nie widzialem dokladnie kodu bledu tylko powiedzial mi ze to egr do wymiany. A da sie jakos sprawdzic ten zawor? Dzis pojezdzilem troche i zapala sie za kazdym i troche traci moc. Po usunieciu bledu nawet w czasie jazdy jest juz ok i zapala sie po dluzszej jezdzie lub po ponownym odpaleniu auta. Z tego co zauwazylem to chyba musi byc rozgrzany zeby sie zapalilo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #6 Napisano 30 Grudnia 2019 Jeśli to ten sam "mechanik", którego diagnozę cytowałeś w tematach, które zaległy na śmietnisku, cytuję : "Jeden z mechanikow powiedzial mi ze wystarczy tylko go wylaczyc kompem i zostawic w pozycji otwartej.", to podziękuj za jego wiedzę i nie odwiedzaj go więcej. Posiadanie sprzętu za "kilka tysięcy" nie świadczy o tym, że jego posiadacz ma wiedzę, w jaki sposób interpretować dane wyświetlane przez ten sprzęt. Znam takich "mechaników, którzy posiadają urządzenie/urządzenia diagnostyczne, a nie mają pojęcia, co to logowanie danych, nie mówiąc już o ich interpretacji. Jeśli słyszę, że pierwszym prawdopodobnym winowajcą przy usterce silnika jest biedny EGR (bez jego konkretnej/solidnej diagnozy - a jest to b. łatwe), to nie chcę już z interlokutorem dalej rozmawiać . Jeśli oczekujesz pomocy, tu na Forum, to wiedz, że bez przedstawienia odpowiednich danych nie będziemy w stanie Ci pomóc. Podstawą jest posiadanie np. VCDS-a i podesłanie odpowiednich danych zlogowanych dzięki temu urządzeniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach