buri2604 Zgłoś #1 Napisano 29 Października 2019 (edytowane) Witam panowie. Mam problem a mianowicie kupiłem passka Ajm-a z uwaloną turbiną. Wsadziłem turbinke od awx no i brakuje mu doładowania. Na vagu max ciśnienie jakie mi pokazuje na statycznym odczycie z vaga to 1.4 bara przy 1.5-2k obrotów potem ciśnienie maleje. Podczas jazdy czuć jak turbo delikatnie wstaje ale to niej jest to. Poza tym 1 i 4 wtrysk w grupie chyba 14 jak na moje leje chodz z tego co coś mi chodzi po głowie po 1 ma wpływ na 4 a 2 na 3 no i na 2 i 3 jest około 0.5mg/h. Wszystkie wężyki sprawne przepływka ok n75 sprawny. Czy lejący wtrysk ma wpływ na brak doładowania? Bo jak na moje nie. Lejący wtrysk ma tylko wpływ na dynamike mocy. Zastanawia mnie czy nie zostala rozregulowana sztanga. Odnośnie kąta ustawienia pompek istnieje szansa złego kąta? Pomoże ktoś? Edytowane 29 Października 2019 przez buri2604 Brak dopełnienia postu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #2 Napisano 30 Października 2019 raczej wtryski uwalone albo wiązka a co do turbo to zobacz czy sztanga chodzi płynnie i w pełnym zakresie, włącz w basic setting gruszke i obserwuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #3 Napisano 30 Października 2019 Sprawdzałem wlaśnie zanim turbo wkręcałem. Chodzi płynnie tyle że brak jest podciśnienia i dlatego niechce sztangi unieść. Ta gruszka od sztangi sprawna bo sprawdzałem też. Jak zdejme wężyk to ledwo co zasysa. Moze to być uszkodzony n75? Idzie go jakoś sprawdzić vagiem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #4 Napisano 30 Października 2019 vagiem nie wiem jak ale możesz zamienić miejscami z N18 tym od EGR, są takie same a zobacz Vacum Pompe czy czasem króciec nie jest rozwalony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #5 Napisano 30 Października 2019 A co wtedy z tym czujnikiem og egr? Jakoś można go podpiąć na krutko. Tylko jak i jakie będą ewentualne objawy pominięcia n18. Druga sprawa czy n18 u mnie chyba n239 ma wpływ na sprawność doładowania turbiny bo miałem taki błąd na silniku. Usunąlem go i już niema ale był Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach