piecu Zgłoś #1 Napisano 9 Października 2019 Mam Superba 3. Od jakiegoś czasu po wejściu do samochodu w Columbusie (odpowiednik Discover Pro) zaczął mi się pojawiać taki komunikat: Jak nacisnę strzałkę do powrotu, to pojawia się taki ekran: Zaczęło się to pojawiać po aktualizacji mojego iPhone'a do iOS 13, chociaż równie dobrze może to być zbieg okoliczności (chociaż nie sądzę, bo jak wsiądę do samochodu bez telefonu, to ten ekran się nie pojawia, zakładam, że ma to coś wspólnego z bluetoothem). Co to może być? W instrukcji kod PIN znalazłem tylko w kontekście SmartGate, którego nie mam. Próbowałem tam wpisywać różne PIN-y (6 ostatnich cyfr numeru VIN czy kod PIN karty SIM), ale po wpisaniu jakiegokolwiek kodu pojawia się tylko komunikat „Czekaj”, który nie chce zniknąć, przynajmniej w sensownym czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
saper_wroc Zgłoś #2 Napisano 9 Października 2019 Spróbuj z innym telefonem się zalogować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fatboyx Zgłoś #3 Napisano 9 Października 2019 U mnie też się przez kilka dni pojawiało po aktualizacji iOS do 13. Od razu założyłem, że to PIN karty SIM i taki też wpisałem 2 czy 3 razy. Usunąłem telefon i połączyłem się z nim jeszcze raz i chyba pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flankie Zgłoś #4 Napisano 9 Października 2019 Trzeba usunąć telefon z systemu i jeszcze raz sparować. Oficjalne info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piecu Zgłoś #5 Napisano 10 Października 2019 19 godzin temu, fatboyx napisał: Usunąłem telefon i połączyłem się z nim jeszcze raz i chyba pomogło. Dzięki, usunąłem sparowanie telefonu z BT, sparowałem ponownie i jest ok. 14 godzin temu, flankie napisał: Trzeba usunąć telefon z systemu i jeszcze raz sparować. Oficjalne info. A gdzie jest ta oficjalna informacja? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flankie Zgłoś #6 Napisano 11 Października 2019 Udzielana po telefonie do Hotline VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sh95 Zgłoś #7 Napisano 17 Października 2019 Też to miałem, też mi pomogło usunięcie telefonu i dodanie na nowo. Chociaż może robiłem to z poziomu telefonu - czyli usuwałem auto z telefonu. W iOS13.1.2 był na to jakiś fix, więc możę dziś już by ten błąd nie wyskakiwał. W 13.1.3 też jest jakiś fix na połączenia bluetooth. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach