Jump to content
czarny22

Po odpaleniu chodzi nierowno i kopci

Recommended Posts

Witam wszystkich :) Od jakiegos pol roku jestem posiadaczem Passata z 2006 roku 2.0 tdi silnik bkp 140 koni wszystko bylo pieknie ale od tygodnia mam problem z autem. po nocy lub dlurzszym postoju. auto nierowno chodzi i zakopci po odpaleniu, im dalej w las auto lapie swoj rytm i jak osiagnie tem to jest wszystko juz pieknie. bledow w silniku zero. mam uzadzenie diagnostyczne Autel zrobilem nim odczyt i oto wartosci, wypisalem te najwazniejsze:

1.engine speed(g28) 801 /min

1.injection quantity  3.82 mg/str

1.injection duration 2.6 kW

4.injection start 3.9 AT DC

4.injection duration 2.7 kW

4. Torsion Value 0.00 stopnia  (kat wyprzedzenia wtrysku)

Air mass flow 443.3 mg/str

boost 999.04 mbar

coolant temp 128 F

13. injection quantity deviation cyl. 1  -0.34 mg/str

13. injection quantity deviation cyl. 2  -0.19 mg/str

13. injection quantity deviation cyl. 3  0.23 mg/str

13. injection quantity deviation cyl. 4  0.29 mg/str

18. Injector status na wsyztkich cylindrach 0.00

23. switch time deviat cylinder 1,2,3,4  0.22

51.camshaft speed 399

Prosze o porady co moze byc podejrzewam jakas mechaniczna usterke, przypomne ze po rozgrzaniu auto pali na strzala nie kopci i leci jak powinno, zero bledow

pozdrawiam

szymon

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyglada jakby sie paliwo cofalo ale sprawdz na samym zaplonie grupę 18. Jezeli sa 2 wszedzie to ok ale jezeli inna cyfra to do sprawdzenia okablowanie lub same pompki 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj Robert dzieki za odpowiedz, w grupie 18 mam na wszystkich cylindrach wartosci 2.00 przy samym zaplonie. musze troche sprostowac to co napisalem auto pali na strzala nawet po nocy wiec paliwo sie raczej nie cofa, tylko po odpaleniu strasznie chodzi nierowno i dymi na bialo po paru min lub paru przygazowkach jest juz ok. wszystkie czujniki temperatur pokazuja dobre wartosci, tez obstawaialbym pompki na pierwszy rzut oka ale po zczytaniu wartosci nie jest z nimi tak zle, mysle czy nie zrobic im plukanki jakims srodkiem ale nie do baku lecz prosto przez wtryski, co myslisz. pozdrawiam

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze jedno co zalwazylem to bipy jakies nie tak na wszystkich cylindrach wartosc 0.23 a w innych tdi odczyt byl od -5 do +5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siema bipy sa w normie u mnie sa na 22 więc luz. Zobacz czy czujnik temperatury powietrza i paliwa nie oklamuja na zimnym silniku. Co do samej płukanki to zrób sam robiłem i 13 grupie wszystkie zeszły dość mocno w dół. Osobiscie polecam zabieg ale tylko z puszki i pamiętaj żebyś zamknął obieg paliwa na filtrze bo się będzie lało. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy