Skocz do zawartości

czarny22

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. jeszcze jedno co zalwazylem to bipy jakies nie tak na wszystkich cylindrach wartosc 0.23 a w innych tdi odczyt byl od -5 do +5
  2. Witaj Robert dzieki za odpowiedz, w grupie 18 mam na wszystkich cylindrach wartosci 2.00 przy samym zaplonie. musze troche sprostowac to co napisalem auto pali na strzala nawet po nocy wiec paliwo sie raczej nie cofa, tylko po odpaleniu strasznie chodzi nierowno i dymi na bialo po paru min lub paru przygazowkach jest juz ok. wszystkie czujniki temperatur pokazuja dobre wartosci, tez obstawaialbym pompki na pierwszy rzut oka ale po zczytaniu wartosci nie jest z nimi tak zle, mysle czy nie zrobic im plukanki jakims srodkiem ale nie do baku lecz prosto przez wtryski, co myslisz. pozdrawiam
  3. Witam wszystkich :) Od jakiegos pol roku jestem posiadaczem Passata z 2006 roku 2.0 tdi silnik bkp 140 koni wszystko bylo pieknie ale od tygodnia mam problem z autem. po nocy lub dlurzszym postoju. auto nierowno chodzi i zakopci po odpaleniu, im dalej w las auto lapie swoj rytm i jak osiagnie tem to jest wszystko juz pieknie. bledow w silniku zero. mam uzadzenie diagnostyczne Autel zrobilem nim odczyt i oto wartosci, wypisalem te najwazniejsze: 1.engine speed(g28) 801 /min 1.injection quantity 3.82 mg/str 1.injection duration 2.6 kW 4.injection start 3.9 AT DC 4.injection duration 2.7 kW 4. Torsion Value 0.00 stopnia (kat wyprzedzenia wtrysku) Air mass flow 443.3 mg/str boost 999.04 mbar coolant temp 128 F 13. injection quantity deviation cyl. 1 -0.34 mg/str 13. injection quantity deviation cyl. 2 -0.19 mg/str 13. injection quantity deviation cyl. 3 0.23 mg/str 13. injection quantity deviation cyl. 4 0.29 mg/str 18. Injector status na wsyztkich cylindrach 0.00 23. switch time deviat cylinder 1,2,3,4 0.22 51.camshaft speed 399 Prosze o porady co moze byc podejrzewam jakas mechaniczna usterke, przypomne ze po rozgrzaniu auto pali na strzala nie kopci i leci jak powinno, zero bledow pozdrawiam szymon
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności