Jump to content
adamB5FL

P010400 - Superb 2 FL 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2004

    Cześć.
    Od kilku dni po odpaleniu auta, po kilkunastu/kilkudziesięciu sekundach pojawia się błąd przepływomierza P010400.

    Jakie kroki diagnostyczne mogę podjąć samodzielnie, w tym temacie?
    Dysponuję interfejsem OBD11, błąd można skasować - po skasowaniu w czasie jazdy, nie wraca.
    Poza kontrolką check engine oraz migającą spiralą auto zachowuje się normalnie, przyspiesza, nie gaśnie, silnik równo pracuje.

    Odczyt z OBD11:
    Pojazd: Skoda Superb
    Rok: 2014
    Typ nadwozia: Saloon
    Silnik: CFGB 125 kW (170 HP) 2.0 l
    Przebieg: 256490 KM

    ---------------------------------------------------------------
    01 Elektronika silnika

    Opis sytemu: R4 2,0L EDC
    Numer oprogramowania: 03L906018RQ
    Wersja oprogramowania: 5408
    Numer sterownika: 03L906018MH
    Wersja sterownika: H28
    Numer seryjny:
    Nazwa ODX: EV_ECM20TDI01103L906018RQ
    Wersja ODX: 003003
    Długie kodowanie: 001D003A042401080000

    Kody błędów:
    P010400 - Przepływomierz powietrza Brak sygnału
    Sporadyczna

    33 OBD-II
    Kody błędów:
    P0104 - Przepływomierz powietrza Brak sygnału
    Statycznie
    P0104 - Przepływomierz powietrza Brak sygnału
    Sporadyczna

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2002

    Skoro brak sygnału to sprawdzić kable

    • Thanks 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2004

    Jak się do tego zabrać? Po prostu rozłączyć wtyczkę, przeczyścić styki i obejrzeć wizualnie czy coś jest uszkodzone? 

    Edited by adamB5FL
    Dodatkowe pytanie

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2004

    Czy jest jakiś bezpiecznik z tym powiązany? 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2004

    Sprawa prawdopodobnie się wyjaśniła, jeden z czterech przewodów jest przerwany. 

    Czy wystarczy zlutować czy może z jakiegoś powodu wymaga to uciecia kabli i zarobienia wtyczki od nowa? 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
    Rok prod: 2012
    1 godzinę temu, adamB5FL napisał:

    Czy wystarczy zlutować

    ...wystarczy, tylko pasowałoby to zabezpieczyć jakąś koszulką termokurczliwą żeby nie korodowało.

    • Thanks 1

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: Nie passat
    Rok prod: 2002

    Trafiony zatopiony :)

    Jak kolega wyżej. Trochę cyny w termokurczce powinno się sprawdzić 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
    Rok prod: 2004

    Zrobione, błąd zniknął. Dzięki za zainteresowanie moją sprawą. 

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy