Pestek92 Zgłoś #1 Napisano 7 Lutego 2019 (edytowane) Witam. Samochód Passat B5 1.9 TDI ATJ Kombi 2000 rok, czasami wywala błąd przepływomierza G70 i auto podczas jazdy czasami ale nie zawsze na chwile przestaje przyspieszać i po chwili znowu zaczyna przyspieszać (nie trzeba wyłączać silnika żeby zaczęło przyspieszać jak to w przypadku zapieczonych kierownic turbo i trybu awaryjnego). Proszę o analizę logów bo jak dla mnie dziwne są te wartości ale zaznacze, że mam zaślepiony i odłączony EGR. http://vaglogi.pl/log-008_75PxJI.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_9Bl42.html Edytowane 7 Lutego 2019 przez Pestek92 niedziałające linki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #2 Napisano 10 Lutego 2019 Przepływomierz nie mierzy prawidłowo, do czyszczenia lub wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #3 Napisano 10 Lutego 2019 6 godzin temu, turek napisał: Przepływomierz nie mierzy prawidłowo, do czyszczenia lub wymiany. po czym to stwierdziłeś ? bo za dużo pokazuje czy co ? uzasadnij swoją wypowiedz, zaznaczam, że jest zaślepiony EGR i podobno ma pokazywać wtedy 200-300 jednostek więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #4 Napisano 10 Lutego 2019 Po logu grupy 08 widać, wartość (via Torq) powinna być najniższa a nie jest. W grupie 03 pokazuje za mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #5 Napisano 11 Lutego 2019 9 godzin temu, turek napisał: Po logu grupy 08 widać, wartość (via Torq) powinna być najniższa a nie jest. W grupie 03 pokazuje za mało. najniższa czyli jaka powinna być ? zrobie jeszcze logi dynamiczne grupy 03 08 i 011 bo tutaj jechałem na 3 biegu ale nie miałem sie za bardzo gdzie rozpędzić pojade na szybszą droge i tam depne do 4500 obrotów i zobaczymy a może być tak że turbina nie pompuje i dlatego przepływka pokazuje małe wartości ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #6 Napisano 11 Lutego 2019 (edytowane) Tylko 3 bieg od 1500 do 4000 obr/min i pedał w podłogę, najlepiej loguj pojedyncze grupy max 2 w jednej sesji. Edytowane 11 Lutego 2019 przez turek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #7 Napisano 11 Lutego 2019 zrobiłem jak mówisz rozgrzany silnik 3 bieg i w podłogę ale teraz podczas logowania akurat auto dobrze chodziło i nic nie przycinało na mocy http://vaglogi.pl/log-003_008_011_m0X7QB9.html http://vaglogi.pl/log-013_023_P2xy3.html zrobiłem też logi pompowtrysków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #8 Napisano 11 Lutego 2019 Godzinę temu, Pestek92 napisał: zrobiłem jak mówisz rozgrzany silnik 3 bieg i w podłogę ale teraz podczas logowania akurat auto dobrze chodziło i nic nie przycinało na mocy http://vaglogi.pl/log-003_008_011_m0X7QB9.html http://vaglogi.pl/log-013_023_P2xy3.html zrobiłem też logi pompowtrysków No i po tych logach nie ma za bardzo do czego się przyczepić, pompki ok, turbo ok, przepływka też wygląda ok ale jak czasami wyrzuca błąd to bym profilaktycznie przeczyścił i obserwował bo jednak jest podejrzana. Następnym razem loguj od 1500 obr/min z pedałem w podłogę nie od 2100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pestek92 Zgłoś #9 Napisano 15 Lutego 2019 Aktualnych logów nie robiłem ale miałem dziurawą rure od intercoolera i po naprawie wszystko jest ok auto fajnie śmiga pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach