michasrks Zgłoś #1 Napisano 18 Września 2018 Witam. Od wczoraj jestem posiadaczem VW Passat B7 1,6 tdi 90KM i dzisiaj rano po odpaleniu auta spotkała mnie niespodzianka w postaci zapalonej żółtej kontrolki (chcek engine), czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć co czynić w takiej sytuacji, dodam że samochód nie stracił mocy i wszystko działa bez problemów. Dzięki z góry za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michu409 Zgłoś #2 Napisano 18 Września 2018 (edytowane) Kolego musisz podjechać na diagnostykę komputerową nikt tu na forum wróżką nie jest?. U mnie dokładnie identyczna sytuacja jak u ciebie była w niedzielę rano wsiadam do auta a tu chek zapalony i nie gaśnie w poniedziałek jazda na warsztat podpięcie kompa i okazało się że świeca żarowa się spaliła wymiana wszystkich na nowe i jest ok ? Edytowane 18 Września 2018 przez michu409 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michasrks Zgłoś #3 Napisano 18 Września 2018 Zrobiłem dzisiaj diagnostykę komputerową i wyskoczył błąd 10158, mechanik poszperał coś w necie i stwierdził że ten błąd występuje też pod nr. P27AE i że chodzi o jakiś czujnik kontroli ciśnienia G i że przekazuje on "niekompatybilne dane"... wykasował błąd i stwierdził że jak się kontrolka znowu zapali to trzeba będzie dogłębniej poszperać bo na tą chwilę to on nie za bardzo wie o jaki czujnik chodzi. Ktoś już coś przerabiał w tym temacie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszz Zgłoś #4 Napisano 18 Września 2018 Coś słaby ma czytnik ten Twój mechanik... szkoda że nie zgłosiłeś się do kogoś, kto ma VCDS, może by coś wywnioskował z tego błędu. Odpalenie i check engine, do tego błąd czujnika ciśnienia - szklana kula mówi, że może to być czujnik różnicy ciśnienie od DPF, który jest na ścianie grodziowej. Zdarza mu się umrzeć i przez ten czas DPF się nie wypala. Skutkiem tego jest dolewanie paliwa do oleju silnikowego. Sprawdź może poziom oleju i jego zapach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michasrks Zgłoś #5 Napisano 20 Września 2018 (edytowane) Kolego widzę że jesteś z Lublina, czy mógłbyś polecić jakiegoś fachowca który ma VCDS i jest w miarę ogarnięty. PS. Na tą chwilę po wykasowaniu błędu, problem z kontrolką się nie pojawił. Edytowane 20 Września 2018 przez mkpol Nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpowiadamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszz Zgłoś #6 Napisano 20 Września 2018 (edytowane) Ja się staram serwisować auto samemu, takie hobby Mam VCDS na własny użytek Edytowane 20 Września 2018 przez mariuszz 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #7 Napisano 20 Września 2018 (edytowane) Wejdź na stronę http://www.gerritspeek.nl/vag-com_foutcodeslijst.html Tam znajdziesz twój błąd i opis co z tym zrobić. Niestety opis jest po holendersku(niderlandzku), więc domyślam się, że nic z tego nie zrozumiesz. Dlatego skorzystaj z jakiegoś translatora np guglowego https://translate.google.com/ Problem w tym, że VAG nie rozpoznaje Twojego błędu, tzn. nie wie co on oznacza. Edytowane 20 Września 2018 przez bbbb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach