Jump to content
Pestek92

Ocena odczytów na VCDS i logów

    Recommended Posts

    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
    Rok prod: 2000

    Witam. Mam problem z moim passatem B5 silnik 1.9 TDI ATJ 115KM 2000 rok. Tak wstępnie to pare miesięcy temu czyściłem turbinę bo łopatki były zapieczone i łapał tryb awaryjny a na VCDSie pokazywał błąd przeładowania turbo 2300-2500mbar. Po tym zabiegu auto ożyło ale odkąd je kupiłem cały czas jest takie mułowate tzn. do 2000 obr ma takiego muła a pózniej dopiero czuć, że turbina pompuje i auto fajnie leci do przodu na dodatek auto jakoś słabo reaguje na pedał gazu czy ten typ tak ma ? mój ojciec ma Golfa V z silnikiem 1.9 TDI 105km i tam na pedał gazu wskazówka skacze jak szalona. Dodam, że zamieniałem zaworki, wymieniałem wężyki, mam zaślepiony EGR blaszkami i jeden wężyk zaślepiony śrubką. Auto jezdzi normalnie nie ma żadnych błędów na kompie. Nagrałem trochę filmików i zrobiłem jeden log na wolnych obrotach i dodawałem gazu do 2 tyś obrotów bo mi chodzi tylko o to, że auto ma muła do 2 tyś obrotów a reszta jest okej. Proszę o rady i ocenę odczytów.

     

    Tutaj link do logu: http://vaglogi.pl/log-003_010_011_OtO177.html

    Edited by Pestek92
    niechcący nacisnąłem enter i zaakceptowałem niedokończony temat

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
    Rok prod: 2000

    Wypowie sie ktoś ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
    Rok prod: 2010

    Poczytaj najpierw, jak się robi logi dynamiczne i wtedy wrzuć tutaj odpowiednie pliki.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
    Rok prod: 2000

    Robiłem jakiś czas temu te logi jak mi turbo łapało tryb awaryjny i przeładowywało to możecie zerknąć. Po czyszczeniu turbo nie łapie trybu awaryjnego ale chyba późno wstaje.

    http://vaglogi.pl/log-003_2YjK4.html

    http://vaglogi.pl/log-011_1B7FRE.html

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Samochód: B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
    Rok prod: 2000

    Witam. Mam problem z turbiną i dzisiaj zrobiłem test sztangi turbo VCDSem i logi przepływomierza i turbo ale na postoju gazując do 2200obr.

    Turbinę rozbierałem pare miesięcy temu i czyściłem bo kierownice się blokowały i wpadał w tryb awaryjny. Teraz nie mam żadnych błędów na vcds i nie wpada w tryb awaryjny ale podczas przyśpieszania przerywa i nie mogę przekroczyć 130km/h daje w podłogę pedał 3 tyś obrotów i dalej nie jedzie oraz mocno szarpie przerywa i zaraz jedzie i znowu szarpie. 

    Wydaje i się, że według tych logów turbina mocno przeładowuje a przepływomierz jest ok ale proszę o wasze opinie bo może się mylę. Logi dynamiczne też zrobię w wolnej chwili.

     

    Podczas testu sztangi turbo sztanga pracowała w pełnym zakresie i nie blokowała się, chodziła płynnie oraz nic nie zgrzytało jak to miało miejsce pare miesięcy temu gdy zapieczone były kierownice. 

     

    http://vaglogi.pl/log-011_yF3O3.html tutaj 1 log z pracy sztangi test bassic seting a drugi 2200obr.

     

    http://vaglogi.pl/log-003_qRkWGW6.html tutaj log z przepływomierza

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×

    Important Information

    Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy