rosol Zgłoś #21 Napisano 7 Listopada 2018 chwila w necie i proszę co znalazłem... wykres taki sam jak Twój hahah a dotyczy Opla Insigni 2.0T Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #22 Napisano 7 Listopada 2018 Pewnie mu dał wykres z neta Ale ta nazwa jest jego tak się nazywa digi Soft Czy jakoś będę mógł u niego sprawdzić czy dobrze poprawił mi program Może po doladowaniu dlatego pytam ile mniej-więcej powinna dawać turbina po programie A co do profilu to nie mogłem poprawić na 2.0 tsi 200 km bo przy vw cc niema do wyboru 200 km tylko 210 km Nie wiem też co powiedzieć jemu tak żeby mi bajery jakieś nie wcisnal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #23 Napisano 7 Listopada 2018 Ty masz Passata CC czy CC z 2012? Jeżeli masz Passata CC to jego wybierz a nie CC. "Pewnie mu dał" .... ja myślałem, że Ty byłeś u niego na chipie.... Napisz jak wygląda cała ta historia od A do Z Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #24 Napisano 7 Listopada 2018 3 godziny temu, rakud29 napisał: jak bys podal pozniej jak to zrobic to bym sprawdzil 01 engine - - > advanced id 1A Flash Status Programming attempts Jaka tam jest liczba? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #25 Napisano 7 Listopada 2018 34 minuty temu, rosol napisał: 01 engine - - > advanced id 1A Flash Status Programming attempts Jaka tam jest Jaka powinna być sprawdzę dopiero po 23 bo jestem w pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #26 Napisano 7 Listopada 2018 4 godziny temu, rosol napisał: 01 engine - - > advanced id 1A Flash Status Programming attempts Jaka tam jest Jaka powinna być sprawdzę dopiero po 23 bo jestem w pracy Kolego jak możesz to powiedz mi co sprawdzić jak poprawi mi chipa 115 doładowanie i co jeszcze Jest pod którymś blokiem temperatura spalin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #27 Napisano 7 Listopada 2018 Wednesday,07,November,2018,22:30:35:46862 VCDS Version: Release 10.6.0 Address 01: Engine Control Module Part Number: 06J 906 027 FD Component and/or Version: MED17.5.2 TFSI 2 06 3951 Software Coding: 040401081C070160 Work Shop Code: WSC 66565 Advanced Identification Serial number: VWZCZ000000000 Identification: BPG-810 Revision: PAH04--- Date: 11.07.12 Manufacturer number: 0940 Test stand number: 1324 Flash Status Programming Attempts: 6 Successful Attempts: 2 Programming Status: 00000000 Required Conditions: 00000000 Flash Tool Code: 00032 257 66565 Flash Date: 00.00.00 Software DLDP M13E00 Misc. Hardware number: 06J 907 309 B Immo IV Challenge: D2 91 2B CC Car Info Chassis Number: WVWBP7AN0DE525270 Engine code: CBF VCDS Info: Labels: None Readiness: No script available Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #28 Napisano 8 Listopada 2018 coś było grzebane.... grupy 115+118 , 043+046+112 , 002+033 to fura z rynku USA ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #29 Napisano 8 Listopada 2018 tak auto jest z usa po czym poznajesz ze cos bylo grzebane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #30 Napisano 8 Listopada 2018 Programming Attempts: 6 auto na rynek USA.... limitery ma do zdjęcia. Jak piszesz posta z problemem to podawaj więcej danych.. jaki to konkretnie silnik, skąd auto.... Możliwe, że koleś sobie z tym nie poradził.....niewiele zmienił (podesłał wykres z innego auta abyś uwierzył) a kasę wziął.. w necie nie ma dobrych opinii.... Ile zapłaciłeś za remap? niech to poprawia tak aby było idealnie... powinien wydłubać około 240KM i 350-360Nm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #31 Napisano 8 Listopada 2018 dzieki za pomoc tak limitery ma i sciagal ale cos tez nie do konca jade jutro do niego to bedzie poprawial nie wiesz czy limitery tez sa w dsg czy tylko w sterowniku silnika ta liczba 6 oznacza ze juz 6 razy bylo wgrywane oprogramowanie silnik 2.0 tsi CBF 200km no i auto z usa tak jak mowisz zaplacilem 800 zl zobacz moje logi bo zrobilem teraz http://vaglogi.pl/log-002_033_115_i3si3u.html http://vaglogi.pl/log-043_046_112_01lnRS2.html http://vaglogi.pl/log-115_118_xekM8.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #32 Napisano 8 Listopada 2018 silnik CBFA ja tu nic złego w logach nie widzę.... na bank moc i moment do poprawy. daj znać jutro jak poszło i zrób te same logi po remapie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #33 Napisano 8 Listopada 2018 ok dam na pewno powiedz co musi sie zmienic i mniej wiecej jaka wartosc zeby wiedziec czy zostalo poprawione bo jak on nie bedzie mial jak zrobic mi hamowni to ja zloguje to auto u niego zeby wiedziec czy jest poprawa wiem ze doladowanie w okolicach 1 bar a teraz mam 0.7 bar cos jeszcze temperatury tez ponoc wazne 043 , 46,112 ile max stopni moze byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #34 Napisano 8 Listopada 2018 (edytowane) w 043 i 046 muszą być poniżej 900 stopni w 112 graniczna to pewnie jakieś 950 ... to jest czujnik spalin za turbo... jak się mylę to proszę aby ktoś mnie poprawił. aby sprawdzić czy coś zmienił to tylko po doładowaniu się zorientujesz. Powinien wiedzieć na ile sobie może pozwolić przy tym silniku i skrzyni PBG DQ250 hamowania przed poprawkami i po musi być.... bez dwóch zdań Edytowane 9 Listopada 2018 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #35 Napisano 8 Listopada 2018 Nie lepiej zamiast męczyć tego magika, podjechać do fachowca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #36 Napisano 8 Listopada 2018 I co 1000 zł wyrzucić znów Wziął kasę niech poprawia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #37 Napisano 8 Listopada 2018 Jeśli za bardzo nie ma pojęcia o tuningu benzynowych motorów to lepiej zmień tunera. Ja modząc swojego puściłem z dymem około 3000 tysi. Ale tak to jest, trzeba sie liczyć z kosztami. Z resztą ten wykres bardzo mi się nie podoba. Te silniki dokręcają się do 7 tys obr. A ten tu odpuszcza przy 5,5 tys. Jakby dokręcił do choćby do 6,5tys to pewnie wyszło by ze 240-250 koni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #38 Napisano 8 Listopada 2018 (edytowane) może wina limitera.... na 5 biegu odciął przy 4400 obrotów a na 4 biegu przy 5500 jak dla mnie to słaby program albo jest wgrana seria... 305Nm to za mało jak po chipie... Edytowane 8 Listopada 2018 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #39 Napisano 8 Listopada 2018 2 godziny temu, rakud29 napisał: I co 1000 zł wyrzucić znów Wziął kasę niech poprawia Samochód warty trochę więcej. Zastanów się czy jak wykończy ci silnik to te 1000zł wystarczy... 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rakud29 Zgłoś #40 Napisano 8 Listopada 2018 Nie dokreci bo jest limiter prędkości Dla tego na 4 biegu były inne obroty Wszystko przez limiter Przecież pisałem że jest nie da się zmierzyć inaczej Dopiero jak nie będzie limitera Ale kolego Jankus zastanów się czy 5500 obroty 218 km to przy 6500 obrotów chcesz mieć 240 km jak krzywa już zaczyna iść na dół Nie pisz jak nie wiesz Kolego rosol ty dajesz najcenniejsze porady dzięki za pomoc Jutro pojadę i niech poprawia nie myślę jechać do drugiego Dac 1000zl mi mieć może podobny problem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach