Mlody_tm Zgłoś #21 Napisano 15 Maja 2017 ja tak mialem jak mi tuner dawki zwiększył.... może pojedz na akcje serwisową z emisją spalin... nowy program mi np naprawił wlasnie klekotanie. a co do obrotow to temat rzeka... jak zimno to bedziesz mial ok 1000 obrotow az do momentu pelnego zagrzania silnika (90st), teraz cieplo to masz od razu 800. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturkw Zgłoś #22 Napisano 7 Lipca 2018 Cześć wszystkim. Zwracam się do was z serdeczną prośbą mam pewien kłopot z którym sobie nie mogę poradzić postaram się go opisać. Pacjent Passat cc 2010r 2.0 tdi 140k. Otóż po zakupie z autem było wszystko ok z małym wyjątkiem. Koła na jakich latam to standard 235\45r17 otóż od czasu do czasu wyczuwałem lekkie wibracje na pedału gazu czasami w zakrętach czasami na kostce brukowej itp itd. Nie zwracałem na to uwagi ponieważ wiedziałem ze za jakiś czas będę zaglądał do zawieszenie i pewnie wyjdzie jakaś tulejka albo sworzeń. Niedawno zmieniłem koła na 18 cali z oponami 235\40r18 i tu już zaczęły się schody. Wibracje\drgania są o wiele większe podczas jazdy 80-140 sa wyczuwalne drgania na fotelu pod tyłkiem i na pedałach gazu oraz lekko na kierownicy. W pierwszej chwili wiadomo padło na felgi ( felgi prościutkie) na nowo wyważone problem ten sam. Druga sprawa wymieniłem pierścienie centrujące na markowe niestety dalej to samo. Udałem się na stacje diagnostyczną w celu zweryfikowania luzów. Okazało się że mam 2 tuleje na wahaczu do wymiany (te w aluminium) oraz 2 górne mocowania amorka. Moja pytanie do was czy to może mieć wpływ na te drgania i ewentualnie czemu można się jeszcze przyjrzeć. Dodam iz jadać na prostej drodze małą prędkością i wpadając w dziurę czuć na aucie jakby cos w zawieszenie było luźne w sensie że nie jest takie stabilne. Dodam iż podmieniłem na próbę same felgi przednie gdzie opona ma lekko większy balon i objawy są dużo dużo mniejsze , więc przyczyną jest mniejszy profil opony z tego względu że owy "luz" z jakiegoś elementu bardziej przenosi na karoserie. Drgania\wibracje głównie odczuwalne są na nierównościach i przy większej prędkości. Co można jeszcze sprawdzić żeby wyeliminować poszczególne elementy bo skończyły mi się pomysły. z góry dziękuje za sugestie i pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #23 Napisano 9 Lipca 2018 Wymień łączniki stabilizatorów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian Es Zgłoś #24 Napisano 25 Lipca 2018 witam. posiadam problem tego typu że przy obciążeniu a mianowicie przy dodawaniu gazu samochód wpada w drgania. Jak puszczam gaz wszystko ustaje. Dodam że przeguby wewnętrzne zostały wymienione , nic nie pomogło następny krok to półosie również wymienione dalej ten sam problem. Następnym krokiem były poduszki wszystkie wymienione a drgania nie ustają. Dodam jeszcze że stało mi się to po wizycie u mechanika który wymieniał mi kompletną dwunaste oraz wałek rozrządu i od tamtej pory borykam się z tym problemem . kazdy mechanik się poddaje. Pomoże ktoś?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturkw Zgłoś #25 Napisano 12 Sierpnia 2018 (edytowane) J.w moi drodzy zamieszczam filmik z moich obserwacji organoleptycznych powiedzcie mi czy takie luzy są w granicach normy czy jednak coś jest uszkodzone a najprawdopodobniej górne mocowania mcpersona. Objawy jakie mam to na dziurach coś głucho tłucze i wydaje się jakby coś było luźne\nie dokręcone. dziękuje za pomoc. Edytowane 12 Sierpnia 2018 przez arturkw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arturkw Zgłoś #26 Napisano 12 Sierpnia 2018 też mam to w planach mianowicie wymieniłem 2x guma na wahaczau 4 poduszki silnika czyli lewa z łapą i te 3 co są przy skrzyni. Jest poprawa ale brakuje mi kropki nad I. poniżej mały film co zaobserwowałem może to być od tego ? https://www.youtube.com/watch?v=EdIxesRSjjI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiaskozlowski Zgłoś #27 Napisano 31 Sierpnia 2018 wszystko masz przy kielichach dokręcone ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzasper11 Zgłoś #28 Napisano 12 Grudnia 2020 Witam Pacjent Passat CC 2008 2,0TDI 170km DSG DCC Problem polega na tym że karoseria i koło kierownicy drga przy około 100km/h oraz auto jest bardzo czułe na nierównościach tzn czuje każdą nierówność Bez różnicy czy jedziemy 4, 5 czy 6 biegiem czy na N. Jeżdżę już po wszystkich warsztatach w okolicy i brak rezultatów W aucie zostało już wymienione kilka rzeczy - na pierwsze ogień poszły koła - wyważanie, nowe opony inny komplet kół i nadal to samo - klocki tarcze nowe - wszystkie łożyska kół nowe - wymienione wszystkie gumy na tylnym zawieszeniu - geometria ustawiana dwa razy - wymienione amortyzatory oraz poduszki amortyzatorów = sprężyny przód - w kompie brak błędów - wymienione półosie - na diagnostyce niby wszystko oki Czy ktoś mógłby coś doradzić? Czy po wymianie amortyzatorów trzeba coś kodować? Dodam jeszcze ze zawieszenie jest ogólnie bardzo czułe. Na opcji confort czuje nierówności na nowo wylanym asfalcie. Jakieś pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach