Skocz do zawartości

arturkw

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010
  1. też mam to w planach mianowicie wymieniłem 2x guma na wahaczau 4 poduszki silnika czyli lewa z łapą i te 3 co są przy skrzyni. Jest poprawa ale brakuje mi kropki nad I. poniżej mały film co zaobserwowałem może to być od tego ? https://www.youtube.com/watch?v=EdIxesRSjjI
  2. J.w moi drodzy zamieszczam filmik z moich obserwacji organoleptycznych powiedzcie mi czy takie luzy są w granicach normy czy jednak coś jest uszkodzone a najprawdopodobniej górne mocowania mcpersona. Objawy jakie mam to na dziurach coś głucho tłucze i wydaje się jakby coś było luźne\nie dokręcone. dziękuje za pomoc.
  3. Cześć wszystkim. Zwracam się do was z serdeczną prośbą mam pewien kłopot z którym sobie nie mogę poradzić postaram się go opisać. Pacjent Passat cc 2010r 2.0 tdi 140k. Otóż po zakupie z autem było wszystko ok z małym wyjątkiem. Koła na jakich latam to standard 235\45r17 otóż od czasu do czasu wyczuwałem lekkie wibracje na pedału gazu czasami w zakrętach czasami na kostce brukowej itp itd. Nie zwracałem na to uwagi ponieważ wiedziałem ze za jakiś czas będę zaglądał do zawieszenie i pewnie wyjdzie jakaś tulejka albo sworzeń. Niedawno zmieniłem koła na 18 cali z oponami 235\40r18 i tu już zaczęły się schody. Wibracje\drgania są o wiele większe podczas jazdy 80-140 sa wyczuwalne drgania na fotelu pod tyłkiem i na pedałach gazu oraz lekko na kierownicy. W pierwszej chwili wiadomo padło na felgi ( felgi prościutkie) na nowo wyważone problem ten sam. Druga sprawa wymieniłem pierścienie centrujące na markowe niestety dalej to samo. Udałem się na stacje diagnostyczną w celu zweryfikowania luzów. Okazało się że mam 2 tuleje na wahaczu do wymiany (te w aluminium) oraz 2 górne mocowania amorka. Moja pytanie do was czy to może mieć wpływ na te drgania i ewentualnie czemu można się jeszcze przyjrzeć. Dodam iz jadać na prostej drodze małą prędkością i wpadając w dziurę czuć na aucie jakby cos w zawieszenie było luźne w sensie że nie jest takie stabilne. Dodam iż podmieniłem na próbę same felgi przednie gdzie opona ma lekko większy balon i objawy są dużo dużo mniejsze , więc przyczyną jest mniejszy profil opony z tego względu że owy "luz" z jakiegoś elementu bardziej przenosi na karoserie. Drgania\wibracje głównie odczuwalne są na nierównościach i przy większej prędkości. Co można jeszcze sprawdzić żeby wyeliminować poszczególne elementy bo skończyły mi się pomysły. z góry dziękuje za sugestie i pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności