Lolomecior Zgłoś #1 Napisano 11 Czerwca 2018 Silnik 1.8T Po regeneracji turbo, świeża wymiana oleju. jak dłużej silnik utrzymam na wysokich obrotach (4000+) czyli na autostradzie albo po prostu mocniej przycisnę pedał gazu zaczyna migać kontrolka oleju i słychać trzykrotny sygnał dźwiękowy, poziom oleju się zgadza. od dwóch dni kontrolka załącza się już po rozgrzaniu silnika kiedy jadę, zazwyczaj przy hamowaniu silnikiem. trzy sygnał po czym się wyłącza. oprócz tego nie ma innych objawów w stylu stuków puków szumów czy piszczeń, temperatura w normie obroty nie falują, nie dawno zamontowałem instalację gazową BRC ale wydaje mi się że nie miało to wpływu na ten problem bo lampka pojawiała się sporadycznie już przed zainstalowaniem gazu, który zainstalowałem z powodu szalonego spalania passata, w granicach 15/17 litrów/100km miał ktoś już może podobny problem? podejrzewam pompę oleju, planuję sprawdzić ciśnienie oleju tylko nie wiem zbytnio jak się za to zabrać, w tej kwesti za pomoc też był bym wdzięczny. z góry dziękuję i Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #2 Napisano 13 Czerwca 2018 (edytowane) Zimny motor: -wolne obroty najlepiej 4-5bar -przy 3k Rpm najlepiej 5-7bar ciepły motor: -wolne obroty najlepiej 1.5-2bar -przy 3k Rpm 4-5bar Mocno rozgrzany: -wolne obroty 1.0-1.5bar -przy 3k Rpm 3-4bar Pewno jest do wymiany, ale jeszcze może być smok albo kanały olejowe pozatykane. nie jeździsz czasem na 10W40? Edytowane 13 Czerwca 2018 przez janekg16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lolomecior Zgłoś #3 Napisano 13 Czerwca 2018 Nie nie. Wymieniałem ostatnio olej i upewniłem się że 5w40 wlane bylo, sam kupiłem. A jaki typ tej pompy bo natknąłem się na dwa jeden napędzany jakoś z paska chyba a drugi pod miską całkiem ukryty. Szukałem i wszędzie piszą inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekg16 Zgłoś #4 Napisano 14 Czerwca 2018 (edytowane) wymieniałem u siebie na febi moge polecić 350zeta - numer org 058115105C tu masz febi za 380zł https://katalog.mroauto.pl/tecdoc-produkt/80126-pompa-olejowa-febi-bilstein-19416/ Edytowane 14 Czerwca 2018 przez janekg16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lolomecior Zgłoś #5 Napisano 16 Czerwca 2018 Kupione, wymienię i dam znać czy problem znikł. Dla potomnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lolomecior Zgłoś #6 Napisano 16 Czerwca 2018 Zajrzałem teraz pod auto i proszę powiedzcie mi że nie muszę ściągać połowy przodu żeby odkręcić miskę , bo z tego co widziałem to bez podnoszenia silnika albo wyjęcia ramy się nie obejdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czosnek80ok Zgłoś #7 Napisano 19 Czerwca 2018 Musisz unieść silnik i opuścić sanki. Przerabiałem to u siebie w styczniu i żałuję że wtedy pompy nie wymieniłem. Daj znać czy wymiana pompy pomogła bo mam ten sam problem. Teraz w sobotę wymieniłem napinacz i łańcuch. Ale terkot disla występuje na bardzo rozgrzanym silniku. Być może pompa daje za słabe ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lolomecior Zgłoś #8 Napisano 11 Lipca 2018 Zrobione, pojeździłem trochę , w mieście i na trasie, zimnym i ciepłym silnikiem na wysokich i niskich obrotach i kontrolka się już nie zaświeca, temat rozwiązany 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czosnek80ok Zgłoś #9 Napisano 12 Lipca 2018 Jaka pompę założyłes? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach