Skocz do zawartości

Lolomecior

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lolomecior

  • Urodziny 14.11.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Staszewski
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gliwice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Temat zakończony, akumulator podawał 15v
  2. Witam. Sprawa dość poważna bo jestem w trasie, aktualnie w Austrii. Passat B5 1.8T ,nowy gaz. Wczoraj w trakcie jazdy zapaliły się dwie powyższe kontrolki + sygnał dźwiękowy, dodatkowo padły światła i wyłączył się gaz. Tzn napięcie miał ale nie potrafił się uruchomić. Przy pierwszym hamowaniu od tego komunikatu, słychać jakby chrobot po nacisnieciu hamulca, kiedy naciskam pedał sprzęgła. Wszystko wraca do normy , puszczam i znów. Kiedy wyłączę silnik i włączę to gaz czasami funkcjonuje normalnie , a kontrolki pozostają jak były , dodam że do tej pory problem znikał sam. Tak jak się pojawiał tak i znikał. Problem w tym że prawdopodobnie kiedy następuje, nie mam ABS. Poziom płynów w normie, jedyne co mnie zaniepokoiło to fakt że czojnik ciśnienia z LPG praktycznie przylega do przewodu z chłodnicy co go rozgrzewa. Luzów na tylnych łożyskach brak. Masa na Aku jest. Z góry dziękuję za pomoc, Pozdrawiam
  3. Zrobione, pojeździłem trochę , w mieście i na trasie, zimnym i ciepłym silnikiem na wysokich i niskich obrotach i kontrolka się już nie zaświeca, temat rozwiązany
  4. Zajrzałem teraz pod auto i proszę powiedzcie mi że nie muszę ściągać połowy przodu żeby odkręcić miskę , bo z tego co widziałem to bez podnoszenia silnika albo wyjęcia ramy się nie obejdzie
  5. Kupione, wymienię i dam znać czy problem znikł. Dla potomnych
  6. Nie nie. Wymieniałem ostatnio olej i upewniłem się że 5w40 wlane bylo, sam kupiłem. A jaki typ tej pompy bo natknąłem się na dwa jeden napędzany jakoś z paska chyba a drugi pod miską całkiem ukryty. Szukałem i wszędzie piszą inaczej
  7. Silnik 1.8T Po regeneracji turbo, świeża wymiana oleju. jak dłużej silnik utrzymam na wysokich obrotach (4000+) czyli na autostradzie albo po prostu mocniej przycisnę pedał gazu zaczyna migać kontrolka oleju i słychać trzykrotny sygnał dźwiękowy, poziom oleju się zgadza. od dwóch dni kontrolka załącza się już po rozgrzaniu silnika kiedy jadę, zazwyczaj przy hamowaniu silnikiem. trzy sygnał po czym się wyłącza. oprócz tego nie ma innych objawów w stylu stuków puków szumów czy piszczeń, temperatura w normie obroty nie falują, nie dawno zamontowałem instalację gazową BRC ale wydaje mi się że nie miało to wpływu na ten problem bo lampka pojawiała się sporadycznie już przed zainstalowaniem gazu, który zainstalowałem z powodu szalonego spalania passata, w granicach 15/17 litrów/100km miał ktoś już może podobny problem? podejrzewam pompę oleju, planuję sprawdzić ciśnienie oleju tylko nie wiem zbytnio jak się za to zabrać, w tej kwesti za pomoc też był bym wdzięczny. z góry dziękuję i Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności