Skocz do zawartości
Gość imnothep

Centralny zamek w (B5)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Trochę z innej beczki.

Zablokowane tylne lewe drzwi. Nie raeguja na otwieranie centralnym, klamką zewnętrzną i wewnętrzną. Bolec cały czas wciśnięty. Szyba elektryczna reaguje. Ściągnąłem tapicerkę dostałem się pod blachę i .... utknąłem. Jak mechanicznie otworzyć drzwi. Cały zamek schowany. Co pociagnąć, popchać? Prosze o pomoc bo w poniedziałek gnam na przegląd. Z góry dziękuję.

 

Już zmykam z tego wątku. Wklejony będzię pod inny temat.

Sorki za zamieszanie.

Edytowane przez kula33

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z zamkiem. Raz zamyka się na pilota innym razem nie. Pogoda nie ma wpływu, bo przy suchym powietrzu, te figle się zdarzają. Passat 2005 1,9 TDI automat. I jeszcze to zużycie na trasie 6,9 przy 110 km/h? Za duże.W sumie wspaniale autko, ale te drobiazgi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cytat:

Napisał 1212kris Zobacz post

Panowie mam ten sam problem z dzwiami od pasażera nie zamykają sie czy ten cały zamek z mikrostykiem można gdzieś kupić niedrogo?

Tu masz zamki http://allegro.pl/listing.php/search...amek+passat+B5 .Poza tym tak jak napisałem powyżej

 

 

To jeszcze do pooglądania: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461 i to http://www.taligentx.com/passat/main...lockmechanism/

 

 

Zamówiłem i wymienię mikro styki zobaczymy co to da jak coś to wrzucę foto z opisem.

 

Miałem problem z tymi krańcówkami to przeciąłem kabel w zamku niebieski albo czerwony nie pamiętam i zamek się zamyka. Minus tego rozwiązania to brak podświetlania w drzwiach. Moduł widzi to jako drzwi zamknięte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zamówiłem i wymienię mikro styki zobaczymy co to da jak coś to wrzucę foto z opisem.

 

Miałem problem z tymi krańcówkami to przeciąłem kabel w zamku niebieski albo czerwony nie pamiętam i zamek się zamyka. Minus tego rozwiązania to brak podświetlania w drzwiach. Moduł widzi to jako drzwi zamknięte.

 

Działaj i wrzuć manual ;) w sumie już chyba gdzieś opis jest,ale przydałyby się foty.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Działaj i wrzuć manual w sumie już chyba gdzieś opis jest,ale przydałyby się foty.

Pozdrawiam

 

Wrzucę razem z manualem jak rozebrać zamek w mak a potem go nie złożyć :):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wrzucę razem z manualem jak rozebrać zamek w mak a potem go nie złożyć :):)

 

Jak rozebrać już jest :D Ty masz poskładać i porobić foty :lol

 

 

EOT

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to

http://allegro.pl/mikrostyk-mikroprzelacznik-vw-skoda-seat-audi-i1237725652.html

 

to jest jakiś szajs NIE POLECAM sprzedający nie ma pojęcia o wymianie mikro-włączników w instrukcji czytam... "przykleić super glue"..... porażka... a potem to ma się trzymać???

Nie wiem czy mogę ale zacytowałbym kawałek jego instrukcji ...

 

A i taki mikro-włącznik w każdym sklepie elektronicznym za góra 2, 3 złote...

Edytowane przez bubi87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem, miałem problem z sygnalizacją otwartych drzwi w drzwiach kierowcy, przejrzałem instrukcje jak wymienić zamek z tego forum zamówiłem za allegro i wziąłem się do pracy.

zamontowałem nowy zamek poskładałem drzwi zamykam je i masakra, nie mogę drzwi odtworzyć drzwi:debil byłem pewny ze ten nowy zamek jest wadliwy, z trudem udało mi odtworzyć drzwi zdjąłem boczek i przyjrzałem sie pracy zamka i okazało sie ze nie odbija jeden mechanizm chyba od blokowania zamka, zamontowałem stary zamek i mam zamiar oddać nowy na allegro na reklamacje, ale po zamontowaniu starego mam ten sam problem na początku chodził dobrze ale po kilku zamknięciach stało się to samo, więc pytanie czy coś źle zrobiłem czy dziwnym trafem dwa zamki mają tą samą usterke???

z góry dzieki za wszelkie porady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Być może zbyt mocno naciągnąłeś linkę pomiędzy zamkiem z klamką zewnętrzną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Radiks

Witam

Już spotkałem tu opis problemu tak jak mój ale nie było rozwiązania.

Mam 3BG z 2004 roku Comfortline. Kluczyki z pilotem 3 przyciskowym. Wszystko działało dobrze - 1 klik otwr. - otwarte drzwi kierowcy, 2* klik w otwr. otwarte wszystkie drzwi, klik w środkowy przycisk - otwarty bagażnik, klik w zamk. - zamknięte wszystko.

Autko poszło do napawy blacharskiej (przód) i jak wróciło to teraz mam wszystko oprócz 2*klik w otwr.- otwieranie wszystkich drzwi - siłowniki chodzą, kierunkowskazy mrugają, widać nawet jak ruszają się te cyngle w drzwiach tylko ruszają się lekko w górę i w dół ale nic to nie daje.

To nie siłowniki ani nie mikrostyki, bo ze środka z przycisku {Otwieranie/ zamykanie drzwi) w drzwiach kierowcy wszystko działa. Na VAGu nie ma błędów w module komfortu.

Jest to mocno upierdliwe szczególnie jak w ręku mam fotelik z moim małym dzieckiem.

Aha, otwieranie z kluczyka działa ale "od zawsze" nie wyłączało alarmu (fabrycznego), więc ten sposób otwierania drzwi odpada. Jakieś pomysły co zrobić, żeby przywrócić działanie pilota do stanu sprzed "naprawy" ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ma ktoś jakiś patent żeby otworzyć zablokowane drzwi kierowcy u mnie??

i jeszcze jedno planuje wymienić sobie zamek, czy te z allegro za około 80-90zł są warte założenia czy to jakaś chińszczyzna? w serwisie mi powiedzieli 450zł więc sie zastanawiam jak z jakością tych zamków, bo jak uda mi się już jakimś cudem odtworzyć te drzwi to nie chciałbym powtórki z rozrywki.

Edytowane przez matriks87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ma ktoś jakiś patent żeby otworzyć zablokowane drzwi kierowcy u mnie??

i jeszcze jedno planuje wymienić sobie zamek, czy te z allegro za około 80-90zł są warte założenia czy to jakaś chińszczyzna? w serwisie mi powiedzieli 450zł więc sie zastanawiam jak z jakością tych zamków, bo jak uda mi się już jakimś cudem odtworzyć te drzwi to nie chciałbym powtórki z rozrywki.

Dokładny opis rozbiórki drzwi http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834&highlight=zablokowane+drzwi+kierowcy

 

Zablokowane drzwi: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=9900&highlight=zablokowane+drzwi+kierowcy i http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=46450&highlight=zablokowane+drzwi+kierowcy i http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=23892&highlight=zablokowane+drzwi+kierowcy

Jeżeli chodzi o zamki-najpierw spróbuj je naprawić ;) bo te z alledrogo to zależy jak trafisz...A w ogóle co im jest że chcesz zmieniać?

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Patryk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie sygnalizuje mi otwartych drzwi, jak uda mi sie otworzyć to może faktycznie sprubuje go jakoś naprawić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam problem z centralnym zamkiem tzn. zamek sam się zamyka (nigdy nie wiadomo kiedy), czy to podczas jazdy czy na postoju, czy kluczyk jest w stacyjce czy nie. Wszystkie zamki naprawione (zimne luty) a problem pozostaje. Po zeskanowaniu VAG-iem występuje błąd

 

01358- Internal Central Locking Switch: Driver Side (E150)

29-10- short to ground - Intermittent

 

Proszę o podpowiedź od czego zacząć, które przewody sprawdzić (może ktoś zna kolory tych przewodów), czy mogą to być zimne luty w panelu z przyciskiem blokady zamków od wewnątrz.

 

napisałem już 2 posty niestety bez odzewu

 

Proszę o pomoc

 

pozdr

 

jedwab82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

01358- Internal Central Locking Switch: Driver Side (E150)

29-10- short to ground - Intermittent

 

01358 Włącznik wewnętrznej blokady otwarcia drzwi kierowcy - E155 ma zwarcie do masy ;)

Wygląda na to że jeszcze raz będziesz musiał sprawdzić zamek :)

Edytowane przez Patryk_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

centralny świrował także przed naprawą zamków, także myślę że rozbieranie go nic nie pomoże. Proszę o jakieś rady co jeszcze może być przyczyną tego problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, co moze byc przyczyna:

-szyba dziala

-podswietlenie dziala

-glosnik dziala

ale brak zamykania i otwierania, jakby sygnal nie dochodzil.

 

Chce sprzedac dziada a on strajkuje i jakies usterki sobie wmawia....

 

 

Czy to moze byc zimny lut czy raczej nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam osobiście miałem kiedys taki problem jak wy opisujecie w Vectra B , po rozebraniu CZ okazało sie ze poszły mikroprzełączniki , swirował podczas zamykania i otwierania. Po wymianie mikroprzełącznika wszystko wróciło do normy jednak musze przyznac ze jest w tym troche roboty i najlepiej jak ktos ma manuala zrobionego z fotkami, ale warto zajrzec na forum vectry klub polska tam tez kiedys nalezalem zanim zakupilem paska i przyznam ze znaja sie tam tez chlopaki na rzeczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam jeden zamek na czesci, ale wlasnie trenowalem na nim i za cholere nie chcial dzialac po zlozeniu...

A po za tym juz nie trzeba z tym pomocy, wlasnie mam zalobe...wrocilem ze sprzedazy 1.8t poszedl za 1900 funtow zbolem serca....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności