kula33 Zgłoś #521 Napisano 18 Września 2010 (edytowane) Witam Trochę z innej beczki. Zablokowane tylne lewe drzwi. Nie raeguja na otwieranie centralnym, klamką zewnętrzną i wewnętrzną. Bolec cały czas wciśnięty. Szyba elektryczna reaguje. Ściągnąłem tapicerkę dostałem się pod blachę i .... utknąłem. Jak mechanicznie otworzyć drzwi. Cały zamek schowany. Co pociagnąć, popchać? Prosze o pomoc bo w poniedziałek gnam na przegląd. Z góry dziękuję. Już zmykam z tego wątku. Wklejony będzię pod inny temat. Sorki za zamieszanie. Edytowane 18 Września 2010 przez kula33 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabias50 Zgłoś #522 Napisano 18 Września 2010 Mam problem z zamkiem. Raz zamyka się na pilota innym razem nie. Pogoda nie ma wpływu, bo przy suchym powietrzu, te figle się zdarzają. Passat 2005 1,9 TDI automat. I jeszcze to zużycie na trasie 6,9 przy 110 km/h? Za duże.W sumie wspaniale autko, ale te drobiazgi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubi87 Zgłoś #523 Napisano 27 Września 2010 Cytat:Napisał 1212kris Zobacz post Panowie mam ten sam problem z dzwiami od pasażera nie zamykają sie czy ten cały zamek z mikrostykiem można gdzieś kupić niedrogo? Tu masz zamki http://allegro.pl/listing.php/search...amek+passat+B5 .Poza tym tak jak napisałem powyżej To jeszcze do pooglądania: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1542461 i to http://www.taligentx.com/passat/main...lockmechanism/ Zamówiłem i wymienię mikro styki zobaczymy co to da jak coś to wrzucę foto z opisem. Miałem problem z tymi krańcówkami to przeciąłem kabel w zamku niebieski albo czerwony nie pamiętam i zamek się zamyka. Minus tego rozwiązania to brak podświetlania w drzwiach. Moduł widzi to jako drzwi zamknięte. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #524 Napisano 27 Września 2010 Zamówiłem i wymienię mikro styki zobaczymy co to da jak coś to wrzucę foto z opisem. Miałem problem z tymi krańcówkami to przeciąłem kabel w zamku niebieski albo czerwony nie pamiętam i zamek się zamyka. Minus tego rozwiązania to brak podświetlania w drzwiach. Moduł widzi to jako drzwi zamknięte. Działaj i wrzuć manual w sumie już chyba gdzieś opis jest,ale przydałyby się foty. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubi87 Zgłoś #525 Napisano 27 Września 2010 Działaj i wrzuć manual w sumie już chyba gdzieś opis jest,ale przydałyby się foty.Pozdrawiam Wrzucę razem z manualem jak rozebrać zamek w mak a potem go nie złożyć ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #526 Napisano 27 Września 2010 Wrzucę razem z manualem jak rozebrać zamek w mak a potem go nie złożyć ) Jak rozebrać już jest Ty masz poskładać i porobić foty EOT Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bubi87 Zgłoś #527 Napisano 27 Września 2010 (edytowane) A to http://allegro.pl/mikrostyk-mikroprzelacznik-vw-skoda-seat-audi-i1237725652.html to jest jakiś szajs NIE POLECAM sprzedający nie ma pojęcia o wymianie mikro-włączników w instrukcji czytam... "przykleić super glue"..... porażka... a potem to ma się trzymać??? Nie wiem czy mogę ale zacytowałbym kawałek jego instrukcji ... A i taki mikro-włącznik w każdym sklepie elektronicznym za góra 2, 3 złote... Edytowane 28 Września 2010 przez bubi87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #528 Napisano 4 Października 2010 Witam mam taki problem, miałem problem z sygnalizacją otwartych drzwi w drzwiach kierowcy, przejrzałem instrukcje jak wymienić zamek z tego forum zamówiłem za allegro i wziąłem się do pracy. zamontowałem nowy zamek poskładałem drzwi zamykam je i masakra, nie mogę drzwi odtworzyć drzwi:debil byłem pewny ze ten nowy zamek jest wadliwy, z trudem udało mi odtworzyć drzwi zdjąłem boczek i przyjrzałem sie pracy zamka i okazało sie ze nie odbija jeden mechanizm chyba od blokowania zamka, zamontowałem stary zamek i mam zamiar oddać nowy na allegro na reklamacje, ale po zamontowaniu starego mam ten sam problem na początku chodził dobrze ale po kilku zamknięciach stało się to samo, więc pytanie czy coś źle zrobiłem czy dziwnym trafem dwa zamki mają tą samą usterke??? z góry dzieki za wszelkie porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #529 Napisano 5 Października 2010 Być może zbyt mocno naciągnąłeś linkę pomiędzy zamkiem z klamką zewnętrzną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Radiks Zgłoś #530 Napisano 5 Października 2010 Witam Już spotkałem tu opis problemu tak jak mój ale nie było rozwiązania. Mam 3BG z 2004 roku Comfortline. Kluczyki z pilotem 3 przyciskowym. Wszystko działało dobrze - 1 klik otwr. - otwarte drzwi kierowcy, 2* klik w otwr. otwarte wszystkie drzwi, klik w środkowy przycisk - otwarty bagażnik, klik w zamk. - zamknięte wszystko. Autko poszło do napawy blacharskiej (przód) i jak wróciło to teraz mam wszystko oprócz 2*klik w otwr.- otwieranie wszystkich drzwi - siłowniki chodzą, kierunkowskazy mrugają, widać nawet jak ruszają się te cyngle w drzwiach tylko ruszają się lekko w górę i w dół ale nic to nie daje. To nie siłowniki ani nie mikrostyki, bo ze środka z przycisku {Otwieranie/ zamykanie drzwi) w drzwiach kierowcy wszystko działa. Na VAGu nie ma błędów w module komfortu. Jest to mocno upierdliwe szczególnie jak w ręku mam fotelik z moim małym dzieckiem. Aha, otwieranie z kluczyka działa ale "od zawsze" nie wyłączało alarmu (fabrycznego), więc ten sposób otwierania drzwi odpada. Jakieś pomysły co zrobić, żeby przywrócić działanie pilota do stanu sprzed "naprawy" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #531 Napisano 5 Października 2010 (edytowane) a ma ktoś jakiś patent żeby otworzyć zablokowane drzwi kierowcy u mnie?? i jeszcze jedno planuje wymienić sobie zamek, czy te z allegro za około 80-90zł są warte założenia czy to jakaś chińszczyzna? w serwisie mi powiedzieli 450zł więc sie zastanawiam jak z jakością tych zamków, bo jak uda mi się już jakimś cudem odtworzyć te drzwi to nie chciałbym powtórki z rozrywki. Edytowane 5 Października 2010 przez matriks87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #532 Napisano 5 Października 2010 (edytowane) a ma ktoś jakiś patent żeby otworzyć zablokowane drzwi kierowcy u mnie??i jeszcze jedno planuje wymienić sobie zamek, czy te z allegro za około 80-90zł są warte założenia czy to jakaś chińszczyzna? w serwisie mi powiedzieli 450zł więc sie zastanawiam jak z jakością tych zamków, bo jak uda mi się już jakimś cudem odtworzyć te drzwi to nie chciałbym powtórki z rozrywki. Dokładny opis rozbiórki drzwi http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=18834&highlight=zablokowane+drzwi+kierowcy Zablokowane drzwi: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=9900&highlight=zablokowane+drzwi+kierowcy i http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=46450&highlight=zablokowane+drzwi+kierowcy i http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=23892&highlight=zablokowane+drzwi+kierowcy Jeżeli chodzi o zamki-najpierw spróbuj je naprawić bo te z alledrogo to zależy jak trafisz...A w ogóle co im jest że chcesz zmieniać? Pozdrawiam Edytowane 5 Października 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matriks87 Zgłoś #533 Napisano 6 Października 2010 nie sygnalizuje mi otwartych drzwi, jak uda mi sie otworzyć to może faktycznie sprubuje go jakoś naprawić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedwab82 Zgłoś #534 Napisano 21 Października 2010 Witam Mam problem z centralnym zamkiem tzn. zamek sam się zamyka (nigdy nie wiadomo kiedy), czy to podczas jazdy czy na postoju, czy kluczyk jest w stacyjce czy nie. Wszystkie zamki naprawione (zimne luty) a problem pozostaje. Po zeskanowaniu VAG-iem występuje błąd 01358- Internal Central Locking Switch: Driver Side (E150) 29-10- short to ground - Intermittent Proszę o podpowiedź od czego zacząć, które przewody sprawdzić (może ktoś zna kolory tych przewodów), czy mogą to być zimne luty w panelu z przyciskiem blokady zamków od wewnątrz. napisałem już 2 posty niestety bez odzewu Proszę o pomoc pozdr jedwab82 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #535 Napisano 21 Października 2010 (edytowane) 01358- Internal Central Locking Switch: Driver Side (E150) 29-10- short to ground - Intermittent 01358 Włącznik wewnętrznej blokady otwarcia drzwi kierowcy - E155 ma zwarcie do masy Wygląda na to że jeszcze raz będziesz musiał sprawdzić zamek Edytowane 21 Października 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jedwab82 Zgłoś #536 Napisano 23 Października 2010 centralny świrował także przed naprawą zamków, także myślę że rozbieranie go nic nie pomoże. Proszę o jakieś rady co jeszcze może być przyczyną tego problemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #537 Napisano 23 Października 2010 Witam, co moze byc przyczyna: -szyba dziala -podswietlenie dziala -glosnik dziala ale brak zamykania i otwierania, jakby sygnal nie dochodzil. Chce sprzedac dziada a on strajkuje i jakies usterki sobie wmawia.... Czy to moze byc zimny lut czy raczej nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Criss Zgłoś #538 Napisano 23 Października 2010 Witam osobiście miałem kiedys taki problem jak wy opisujecie w Vectra B , po rozebraniu CZ okazało sie ze poszły mikroprzełączniki , swirował podczas zamykania i otwierania. Po wymianie mikroprzełącznika wszystko wróciło do normy jednak musze przyznac ze jest w tym troche roboty i najlepiej jak ktos ma manuala zrobionego z fotkami, ale warto zajrzec na forum vectry klub polska tam tez kiedys nalezalem zanim zakupilem paska i przyznam ze znaja sie tam tez chlopaki na rzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #539 Napisano 23 Października 2010 (edytowane) Sebastian Rozbiórka drzwi Parę fotek zamka Mikroprzełącznik-nanbardziej zbliżony do ori Edytowane 23 Października 2010 przez Patryk_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #540 Napisano 23 Października 2010 SebastianRozbiórka drzwi Parę fotek zamka Mikroprzełącznik-nanbardziej zbliżony do ori mam jeden zamek na czesci, ale wlasnie trenowalem na nim i za cholere nie chcial dzialac po zlozeniu... A po za tym juz nie trzeba z tym pomocy, wlasnie mam zalobe...wrocilem ze sprzedazy 1.8t poszedl za 1900 funtow zbolem serca.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach