zyggy Zgłoś #481 Napisano 11 Sierpnia 2010 wsiadl kolega i tupnol i stala sie jasnosc... - mam czasem tak samo, sprawdziłem co się dało i nie znalazłem przyczyny. Po prostu czasem światło wewnątrz nie świeci, jak tupnę w podłogę (moduł komfortu) to wszystko wraca do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jadam Zgłoś #482 Napisano 11 Sierpnia 2010 Panowie, trochę czasu już upłynęło od czasu jak niektórzy zdecydowali się na zakup nowego zamiennika zamka z allegro. Czy możecie się podzielić uwagami nad jakością działania tych zamków, czy były jakieś problemy z montażem no i jak się sprawują? Czeka mnie naprawa 2, a jak się ostatnio okazało chyba nawet 3 zamków i zastanawiam się czy zakupić nówki zamienniki po ok 100zł/szt czy naprawiać oryginalne. Podobno jeden kolega z forum zajmuję się serwisowaniem tychże trochę za bardzo delikatnych elementów. Czy możecie podzielić się swoimi opiniami (nówka zamiennik vs regeneracja oryginału)? Dzięki serdeczne. .. niestety ja (jeszcze za czasów B5) nie mam najlepszych doświadczeń. Kupiłem nowy zamiennik... po pół roku wywaliłem go i kupiłem używany oryginał... to była lepsza inwestycja niż nówka nie oryginalna:((. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #483 Napisano 11 Sierpnia 2010 witam dziś odebrałem kabelek i wziołem się za sprawdzanie błędów wyświetlił mi się błąd 928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220 nieprawidłowy sygnał skasowałem i dalej to samo,jakoś 2 miesiące temu poprawiałem w tym zamku luty macie jakieś propozycje gdzie szukać przyczyny??? na liczniku brak kontrolki otwarcia drzwi, oraz brak mrugnięcia awaryjnymi po zamknięciu i otwarciu i dioda w drzwiach nie mruga chciałem aktywować domykanie okien z pilota czeskim programem i wywala błąd możliwe że przez błąd zamka ?? zaglądałem dziś do modułu komfortu i suchutko jest kable wyglądają wporządku wymienilem dzis zamek i dziala kontrolka od alarmu odrazu po zamknieciu auta i potwierdza awaryjnymi czyli tak jak trzeba, ale dalej wywala blad na vagu 928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220 nieprawidłowy sygnał i dalej nie moge aktywowac domykania szyb w czym jest problem ?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #484 Napisano 12 Sierpnia 2010 sprawdź kable w gumowym wężu pomiędzy drzwiami a budą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #485 Napisano 12 Sierpnia 2010 Cytat:Napisał Buniek85 Zobacz post witam dziś odebrałem kabelek i wziołem się za sprawdzanie błędów wyświetlił mi się błąd 928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220 nieprawidłowy sygnał skasowałem i dalej to samo,jakoś 2 miesiące temu poprawiałem w tym zamku luty macie jakieś propozycje gdzie szukać przyczyny??? na liczniku brak kontrolki otwarcia drzwi, oraz brak mrugnięcia awaryjnymi po zamknięciu i otwarciu i dioda w drzwiach nie mruga chciałem aktywować domykanie okien z pilota czeskim programem i wywala błąd możliwe że przez błąd zamka ?? zaglądałem dziś do modułu komfortu i suchutko jest kable wyglądają wporządku wymienilem dzis zamek i dziala kontrolka od alarmu odrazu po zamknieciu auta i potwierdza awaryjnymi czyli tak jak trzeba, ale dalej wywala blad na vagu 928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220 nieprawidłowy sygnał i dalej nie moge aktywowac domykania szyb w czym jest problem ?: dzis zauwazylem ze zamek kierowcy zamyka na dwa razy,przy zamknieciu ten dzyndzel w drzwiach chowa sie wyskakuje i chowa sie i mruga dioda i awaryjne zapalaja sie,czasami nie mozna otworzyc badz zamknac auta z pilota, czasami niezapala sie oswietlenie kabiny ale jak pukne w podloge (modul) to sie zapala kable modulu patrzalem i sa optycznie ok, pomocy bo juz mnie to denerwuje na maxa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #486 Napisano 12 Sierpnia 2010 Mam Podobny problem jak wyzej , u mnie objawia sie tym ze auto otwieram kazde dzwi od zewnatrz otorze normalnie tylko jak wsiade do tylu lewa jak i prawa strona nie darady otworzyc , rygle w gorze a mimo tego nie idzie takjaby byly zamkniete dalej a od zewnatrz idzie je otworzyc . Gdzie moge szukac przyczyny ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #487 Napisano 12 Sierpnia 2010 Mam Podobny problem jak wyzej , u mnie objawia sie tym ze auto otwieram kazde dzwi od zewnatrz otorze normalnie tylko jak wsiade do tylu lewa jak i prawa strona nie darady otworzyc , rygle w gorze a mimo tego nie idzie takjaby byly zamkniete dalej a od zewnatrz idzie je otworzyc . Gdzie moge szukac przyczyny ?? A tak na początek-sprawdzałeś czy blokady nie masz załączonej?? Poczytaj: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=48248&highlight=blokada+tylnych+drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krecik550 Zgłoś #488 Napisano 12 Sierpnia 2010 (edytowane) a tu się może zapytam. Mam taki problem w moim pasku. Mianowicie jest tak zamykam centralnym zamkiem z pilota wszystko jest ok. ale gdy sobie w aucie siedze i chce samochód zamknąć tymi przyciskami z boku w drzwiach (nie wiem jak to sie zwie antynapad) to wszystkie drzwi sie zamykają , ale te tylne za kierowcą zamkna sie a zachwile cypel wyskakuje spowrotem do góry. Od czego to moze być. Z pilota jest wszystko ok. tylko tymi przyciskami nie da sie tych tylnych drzwi zamknąć. Z góry dzięki Edytowane 12 Sierpnia 2010 przez krecik550 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #489 Napisano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) Patry_ załacznik mi nic nie mowi . NAwet jak odblokuje dzwi poprzez przycisk w dzwiach a rygle poleca w gore nie moge ich dlaej od srodka otworzyc jak ciagne za klamke wewnatrz auta to rygiel idzie jeszcze ze 3 mm do gory i nadal blokuje . Jak mam sprawdzic i od czego mam zaczac ?? Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez chmurex Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #490 Napisano 15 Sierpnia 2010 Najczęstsze przyczyny niesprawności zamków i CZ tkwią w samych zamkach i w module komfortu. W tym wątku opisano tu wszystko, poczytaj a na pewno znajdziesz odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #491 Napisano 15 Sierpnia 2010 Przeczytalem juz wiele postow ale w zadnym z nich nie ma mojego problemu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #492 Napisano 15 Sierpnia 2010 Patry_załacznik mi nic nie mowi . NAwet jak odblokuje dzwi poprzez przycisk w dzwiach a rygle poleca w gore nie moge ich dlaej od srodka otworzyc jak ciagne za klamke wewnatrz auta to rygiel idzie jeszcze ze 3 mm do gory i nadal blokuje . Jak mam sprawdzic i od czego mam zaczac ?? Chodziło mi o blokadę żeby dzieciaki nie otwarły drzwi...Sprawdź to na początek,bo o dziwo tylko w tylnych drzwiach tak masz (o ile dobrze pamiętam ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #493 Napisano 15 Sierpnia 2010 To powiedz mi gdzie znajde ten przycisk od tej blokady przed dziecmi bo u mnie w drzwiach nie ma przycisku tylko na tylnie dzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #494 Napisano 15 Sierpnia 2010 To powiedz mi gdzie znajde ten przycisk od tej blokady przed dziecmi bo u mnie w drzwiach nie ma przycisku tylko na tylnie dzi W samych drzwiach,poniżej zamka jak dobrze pamiętam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #495 Napisano 16 Sierpnia 2010 W samych drzwiach,poniżej zamka jak dobrze pamiętam . Coś co wygląda jak plastikowa śrubka na płaski śrubokręt. Idealnie pasuje tam kluczyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #496 Napisano 16 Sierpnia 2010 . Coś co wygląda jak plastikowa śrubka na płaski śrubokręt. Idealnie pasuje tam kluczyk. No dokładnie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=48248&highlight=blokada+tylnych+drzwi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmurex Zgłoś #497 Napisano 16 Sierpnia 2010 Dzieki za pomoc MAm auto od 2 miesiecy i dopiero teraz odblokowalem ;p Dzieki wielkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #498 Napisano 26 Sierpnia 2010 Hej, przejrzałem większość tego wątku i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Chodzi o to, że jeśli nie otworzę tylnych drzwi za klamkę jak do wsiadania to po ok. 10 sek. centralny mi zamyka auto i uzbraja się alarm. Info dodatkowe: - otwieram auto normalnie z kluczykopilota - wszystkie drzwi się otwierają. - zamykam z pilota - wszystkie się zamykają - zamknięcie/otwarcie centralnego przyciskiem przy podnośnikach szyb - działa - otwieranie/zamykanie wszystkich szyb przyciskami - działa - oświetlenie "makijażowe" - działa - elektryczna regulacja lusterek - działa - lampki w dole tylnych drzwi - działają Oprócz samoistnego zamykania się, nie działają też: - brzęczyk niezgaszonych świateł (poprzedni właściciel uprzedził) - lampka w dole drzwi kierowcy - lampka w dole drzwi pasażera przód - ogólnie nie działa, ale dziś pokazała jakieś objawy życia - przy jednym otwarciu drzwi się zaświeciła. Czy to wszystko ma związek z samozamykającym się zamkiem? Gdzie szukać przyczyny? Pozdr Piotrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #499 Napisano 26 Sierpnia 2010 Czy to wszystko ma związek z samozamykającym się zamkiem? Gdzie szukać przyczyny? Tak, to wszystko ma związek z samo zamykaniem auta, przyczyny szukaj w zamkach drzwi przednich, masz w nich padnięte mikrostyki. ---------- Post added at 23:15 ---------- Previous post was at 23:08 ---------- Wiecej info Rozbiórka drzwi i naprawa zamka - Almannah dla potomnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyggy Zgłoś #500 Napisano 27 Sierpnia 2010 Tak, to wszystko ma związek z samo zamykaniem auta, przyczyny szukaj w zamkach drzwi przednich, masz w nich padnięte mikrostyki., lub przełamane kable na odcinku drzwi < nadwozie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach